OK! Zadzwonił em na policję , przyjechali, nic się nie zmienił o, tam coś szeptali, a po sporzą dzeniu aktó w i napisaniu przeze mnie zeznania, podobno bezpiecznie wyjechali na dalsze patrole. Ale administracja natychmiast informuje mnie, ż e zdecydował a się mnie eksmitować bez podania przyczyny i za pozostał e 7 nocy zwró cą pienią dze na konto przelewem bankowym. Po przybyciu do domu organizator wycieczki informuje mnie, ż e hotel zdecydował się zwró cić nie cał ą kwotę , a tylko 50 proc. od peł nej ceny! Có ż , jak ci się podoba to wyró wnanie! ?
Jest ciepł a woda, ł ó ż ko jest czyste, w pokoju nie ma lodó wki, trempele się kruszą
1. W pokoju był o bardzo zimno!
2. Woda w kranie jest ledwo ciepł a (pod warunkiem, ż e w pokoju jest zimno, prysznic był po prostu ekstremalny).
3. Nie moż na był o skorzystać z internetu, ponieważ zasó b Wi-Fi, jak powiedzieli w recepcji, nie jest przeznaczony do masowej dystrybucji (w tym samym czasie hotel był w poł owie pusty).
4. W sali konferencyjnej nie był o laptopa (podł ą czyli wł asnego) i nie był o gł oś nikó w (przechylili mikrofon stacjonarny i w ten sposó b „wyszli z sytuacji, aby zademonstrować wideo”).
5. Wsparcie techniczne pracy sali konferencyjnej jest ocię ż ał e, bierne i niewystarczają ce.
6. Przy zakwaterowaniu goś ciowi proponuje się podpisanie Memorandum, w któ rym zobowią zuje się nie wnosić jedzenia i napojó w do pokoju. Dzieje się tak pomimo faktu, ż e do restauracji trzeba biec z budynku po drugiej stronie ulicy. . . A jeś li napijesz się wody w ś rodku nocy? Czy restauracja bę dzie sł uż yć ?
7. Izolacja akustyczna w pokoju pozwala usł yszeć wszystko, co dzieje się na korytarzu i w są siednich pokojach, ponieważ szczelina pod drzwiami ma gruboś ć palca. Ale jeś li przyjeż dż asz z duż ą firmą , moż e to być plus - moż esz rozmawiać ze wszystkimi znajomymi o każ dej porze dnia.
8. Administracja hotelu Ungvarsky jest albo bardzo niepiś mienna, albo tchó rzliwa, albo jedno i drugie. Zamiast zachowywać się z godnoś cią i podnosić ocenę swojej instytucji odpowiadają c na komentarze swoich klientó w, przyjmuje pozycję strusia – usuwa brzydkie recenzje ze strony, potem kasuje stronę i „gł owa w piasek”. Krytyka w ogó le nie jest akceptowana! Nie ma mowy! Pilnie potrzebujemy do nich Audytora)))
Teren hotelu jest mał y, ale jest miejsce do zaparkowania samochodu, mał y spacer. Wszystko jest bardzo czyste i pię knie udekorowane, duż o kwiató w, mał e urocze detale.
W pokoju jest czysto, hydraulika nie powodował a ż adnych skarg, poza niezrozumiał ą zasł oną pod prysznicem - woda cią gle chlapał a na podł ogę . Był zestaw mydł a, szamponu, nawet szczoteczki do zę bó w i golenia, kompletu do szycia, jednorazowych kapci (któ re dzieci szczegó lnie lubił y i zamiast nart uż ywano ich do numerowania) i szlafrokó w.
Jest też minibar, choć za napoje z niego nie ma ceny.
Ś niadanie nie jest wliczone w cenę pokoju, ale mimo to zdecydowaliś my się zjeś ć ś niadanie w hotelu i byliś my mile zaskoczeni wyborem dań (wydaje się , ż e 12 opcji ś niadaniowych za 30 UAH). grupy, szybko otrzymaliś my nasze zamó wienie.
Ró wnież nie wiem, czy to tylko cecha tego hotelu, czy powszechna praktyka w ukraiń skich hotelach, ale wyszliś my bez upokarzają cego sprawdzenia pokoju, czy wszystko jest na miejscu i czy ukradliś my szklankę lub rę cznik, co jest ró wnież bardzo mił e.
Chę tnie zatrzymam się w tym hotelu ponownie.
Dzię kuję bardzo, ż e mamy tak godne miejsca na Ukrainie. Powodzenia i pomyś lnoś ci!