Na terenie hotelu znajduje się basen z leż akami i prysznicem (nie korzystaliś my z niego - gł ó wnym celem naszych wakacji nadal jest ką piel w morzu), bar (w systemie all inclusive wino, piwo, gin z tonikiem, wszelkiego rodzaju soki, woda gazowa oraz kawa i herbata), centrum spa (wyjś cie do hammamu to po prostu koniecznoś ć - za dodatkową opł atą , ale warto - czujesz się odrodzony), tenis stoł owy, hokej , bilard, rzutki.
Wi-fi jest pł atne - 1 USD dziennie, ale dział a dobrze w cał ym hotelu.
Pokó j najpierw oddano najbardziej nielubianym przez goś ci - na 1 pię trze gł ó wnego budynku z widokiem na kuchnię - mał y i niewygodny rano ze wzglę du na przygotowania do ś niadania. Ale nastę pnego dnia ruszyli bez problemó w i bez dodatkowej opł aty. Najważ niejszą rzeczą do zrozumienia jest to, ż e gł ó wnym argumentem we wszystkich niewygodnych sytuacjach w kontaktach z administracją powinien być spokó j i szacunek. Miejscowa ludnoś ć nie toleruje chamstwa i nalotó w. Każ da uprzejmie wyraż ona proś ba zostanie speł niona bez problemó w. Chę ć nauczenia się kilku tureckich sł ó w jest odbierana z entuzjazmem przez personel – przynajmniej tak nam się wydawał o, a komunikacja staje się jeszcze bardziej przyjazna. Pokoje sprzą tane są codziennie i dokł adnie, podczas podró ż y na wycieczki lub gdzie indziej realizowane są zamó wienia na suche racje ż ywnoś ciowe, nawet jeś li jest, tak jak w naszym przypadku, 2 w nocy.
Na szczegó lną pochwał ę zasł uguje praca restauracji i baru. Szef kuchni i jego pomocnicy gotują pyszne jedzenie. Wszystkie produkty są ś wież e. Codziennie na obiad i kolację ró ż norodne dania mię sne (jagnię cina, kurczak, woł owina) i ryby. Ogromny wybó r dań warzywnych, zaró wno ś wież ych, jak i duszonych czy grillowanych. Cał kowicie usatysfakcjonowany. Obsł uga jest na najwyż szym poziomie. Kierownik restauracji jest osobiś cie odpowiedzialny za pracę kelneró w i barmanó w, za sadzanie goś ci i wymianę naczyń . Warto zwró cić uwagę na wystę p i taniec zorganizowany przez barmanó w i obsł ugę podczas wieczoru tureckiego w hotelu (był a zaró wno muzyka na ż ywo, jak i taniec brzucha z elementami animacji).
Có ż , natura Kemeru, kultury tureckiej, oczywiś cie robi niezatarte wraż enie. Widok na gó ry zostanie na zawsze zapamię tany. Chciał bym tu znowu i znowu przyjeż dż ać .
Wraż enia o hotelu są niejednoznaczne...odpoczywaliś my w lipcu 2019 - od plusó w: 1. teren uszlachetniony; 2. basen był czysty podczas naszego pobytu (ale warto zauważ yć , ż e czystoś ć wokó ł niego był a, szczerze mó wią c, nie tak gorą ca. . wczasowicze stł ukli szklankę tuż z boku, wię c fragmenty został y usunię te dopiero po kilku godzinach, chociaż incydent został zgł oszony natychmiast); 3. kuchnia jest doskonał a - szef kuchni to prawdziwy ekspert w swojej dziedzinie! ! zawsze jest duż o ś wież ych warzyw i zió ł , pyszne wypieki, tydzień był a ryba, grill i kurczak ogó lnie wszystko jest pyszne, zawsze wszystkiego był o doś ć , nieważ ne o któ rej godzinie przyszedł eś restauracja; 4. w kompleksie jest sił ownia (choć jest „reklamowana” jakoś przypadkiem – trafiliś my tam ostatniego dnia, a potem po prostu dlatego, ż e musieliś my coś zrobić przed przyjazdem przewodnika transportu); 5. Osobiś cie podobał o nam się poł oż enie hotelu - do morza jakieś.10 minut na piechotę , do centrum Kemer (do wież y zegarowej) mniej wię cej tak samo, ale w przeciwnym kierunku.
A teraz do wad:
1. Stosunek poszczegó lnych pracownikó w obsł ugi do turystó w to tylko eksplozja mó zgu! ! ! „Czł owiek” na recepcji uważ a, ż e jest najważ niejszy i tutaj WSZYSTKO decyduje (to cytat z niego osobiś cie). Kontaktują c się z nim w jakiejkolwiek sprawie, spotkasz się z imitacją jego ekstremalnej zaję toś ci – objawia się to bezcelowym klikaniem myszką na ekranie monitora (oczywiś cie nie zachodzą ż adne procesy). „Waż ny facet” zignoruje wszelkie pró by rozpoczę cia rozmowy, zacznie gdzieś dzwonić itp. - dział o się to systematycznie i nie tylko u nas, ale takż e z innymi goś ć mi. Kiedy jednak „kró l” raczył się komunikować ze zwykł ymi ś miertelnikami w naszej osobie, ogł oszono nam, ż e zwyczajowo przy odprawie wrę czono mu coś „z serca” - w naszym przypadku był o to kilka banknotó w w hrywnach, ale podobno , to wedł ug tureckich standardó w bardzo mał o, wię c uprzejmie dostaliś my „Najlepszy pokó j”.
2. Jeś li chodzi o pokoje - wszystkie są prawie takie same, mieliś my szczę ś cie mieszkać w 3 opcjach))! ! ! W zasadzie na przecię tne 3-ki był oby dobrze, ale skoro hotel pozycjonuje się jako 4-gwiazdkowy, trzeba zrozumieć , ż e pokoje nie speł niają tego standardu! Meble są stosunkowo nowe (w jednym z pokoi drzwi szafy został y odsunię te i po prostu wł oż one w odpowiednie miejsce. Skoro tego nie wiedzieliś my, drzwi trzasnę ł y nam na nogach, dobrze, ż e nie był o dziecko). Telewizor dział ał (tylko kilka kanał ó w w ję zyku rosyjskim o wzglę dnej jakoś ci transmisji sygnał u, ale nadal dział ał ). Lodó wka w pokoju, szczerze mó wią c, jest dziwna - stoi w szafie i gdy drzwi są zamknię te, nie chł odzi, a po prostu piecze jedzenie. Aby to zadział ał o, trzeba otworzyć drzwi, ale wtedy czę ś ć pomieszczenia jest zablokowana i poruszanie się po pomieszczeniu staje się problematyczne, ponieważ pomieszczenia, delikatnie mó wią c, są BARDZO zwarte. W pokoju jest wystarczają co duż o gniazdek, ale niektó re z nich są po prostu wyrwane „z mię sem”, wię c korzystanie z nich jest po prostu niebezpieczne. Ł azienka w pokojach jest w porzą dku, ale to tylko problem z wodą - codziennie okoł o 7 rano a wieczorem przez pó ł torej godziny w ogó le nie był o wody (w tym czasie wł ą czany jest filtr basenowy, wię kszoś ć chyba w tym tkwi problem), a w ś rodku dnia trzeba zł apać chwilę na ką piel w ciepł ej wodzie - zbiorniki na dachu i nagrzewanie się wł aś nie od sł oń ca, wię c kto pierwszy z goś ci zabrał prysznic, dobra robota! Reszta - trzeba nadą ż ać , ale jak nie miał aś czasu - pł ywać w lodzie iw ogó le „wszyscy tak ż yją , i Niemcy i Turcy, i nikt się nie skarż y, a ty jesteś gorszy od Niemcó w! ” - tak powiedział a nam bardzo WAŻ NA osoba w recepcji.
3. Kiedy zameldował em się w pokoju, nie miał em poję cia, ż e bę dę musiał dzielić przestrzeń ż yciową z kimś innym)) - w pokoju są mró wki. Nie, nie tak - w pokoju są mró wki !!! ! ! nie ma ich dwó ch lub trzech, nie trafił y tam przypadkowo i od razu wyszł y. . Każ dy pokó j ma balkon, jest spleciony z roś linami, stamtą d w naszym przypadku „szł y” te gorliwe mał e owady. Poza tym szli zbiorowo i szybko, do tego stopnia, ż e kiedy rano się obudził em, był em po prostu oszoł omiony, bo byli wszę dzie! ! ! Okazał o się , ż e pokonanie takiej iloś ci gę siej skó rki bez specjalnych ś rodkó w, dzierż ą c tylko pantofelek, był o po prostu niemoż liwe, wię c pobiegł em do zbawiciela z recepcji po pomoc. Tym razem nie czekał em, aż WAŻ NE zwró ci na mnie uwagę , ale od razu aktywnie i jasno okreś lił em moje wymagania - wysł uchali mnie i obiecali pomoc w cią gu 15 minut. . Zauważ ył em, ż e pokojó wka przyszł a za 3.5 godziny))) do tym razem rodzina owadó w został a przez nas bezlitoś nie zniszczona, ale ich krewni pospieszyli na ratunek, wię c liczba mró wek okresowo wracał a do oryginał u)) W koń cu walka z mró wkami z chemicznym sprayem trwał a okoł o 3 minut o godz. wię kszoś ć - dlaczego to był o czasochł onne i sprawiał o mi kł opoty, nie wiem. Moż e recepcjonistka po prostu chciał a się z nich ś miać , a moż e po prostu nie dbają o swoich goś ci - historia o tym milczy. . .
4. I jeszcze jeden waż ny punkt! ! ! nasz lot został przeniesiony z rana na wieczó r, wskazano, ż e spę dzamy ten czas w hotelu na koszt organizatora wycieczki. Zgodnie z regulaminem wykwaterowanie z pokoi nastę puje do godziny 11.00, ale przy zakwaterowaniu obiecano nam peł ną obsł ugę w ostatnim dniu ze wzglę du na zmianę godziny wyjazdu. W rzeczywistoś ci - o 13.00 pokojó wka ogł osił a, ż e musimy wyjś ć , posprzą ta! ! A recepcjonistka (w któ rej obecnoś ci ogł oszono wł aś ciwą obsł ugę ) był a bardzo zdziwiona, ż e jeszcze nie zwolniliś my pokoju i powiedział a, ż e w tym przypadku musimy ZAPŁ ACIĆ za czas, w któ rym usiedliś my))) Ale jak się okazał o, sytuacja w tym przypadku rozwią zuje się bardzo prosto - telefon do przewodnika bł yskawicznie uwolnił nas od dodatkowych wydatkó w, a WAŻ NA osoba ze zdziwieniem stwierdził a, ż e chodził o mu o dopł atę czasu w hotelu, gdybyś my chcieli zostać u nich jeszcze kilka dni, i po prostu go ź le zrozumieliś my)))
Jak zakoń czyć recenzję ? Ogó lnie oczywiś cie moż na tu odpoczą ć - jedzenie jest bardzo smaczne, morze pię kne i czyste, niedaleko plaż y i centrum, ale jeś li jesteś przyzwyczajony do normalnej obsł ugi hotelowej, mijaj to miejsce. Moż e wszystkie hotele w tym kraju praktykują takie podejś cie do goś ci, nie wiem – to był a pierwsza wycieczka do sł onecznej Turcji. Ale to był a w 100% negatywna obsł uga - mieszkał em w ró ż nych hotelach, jest z czym poró wnać . Nawet w hostelach czasami nastawienie jest znacznie lepsze. W każ dym razie uważ am, ż e przynajmniej niewł aś ciwe i nietaktowne jest poró wnywanie ludzi wedł ug narodowoś ci, bycie niegrzecznym i niegrzecznym, odmawianie zakwaterowania i wył udzanie pienię dzy za pomocą sztuczek - kierownictwo hotelu powinno zwracać uwagę na takie „drobiazgi”. Powodzenia w hotelu, a goś ciom cierpliwoś ci i nerwó w! ! ! Dzię kuję , jeś li przeczytasz do koń ca, mam nadzieję , ż e moja recenzja przyda się komuś )) Dobrego nastroju i sł onecznego komfortowego pobytu dla wszystkich ! ! !
Kuchnia. Wszystko w restauracji był o bardzo smaczne. Nie pamię tam dania, któ re nam się nie podobał o.
Personel. Personel jest bardzo uprzejmy, ale nie nachalny. Pusty talerz jest natychmiast usuwany ze stoł u, jeś li na stoł ach nie ma sztuć có w, przyniosą go. Wielokrotnie był am ś wiadkiem, jak personel pomagał dziewczynkom z mał ymi dzieć mi, a oni przynosili krzeseł ko do karmienia, a dziecko się uś miechał o. Chociaż wszyscy zawsze się uś miechali, nigdy nie odmawiali pró ś b.
Pokoje. Zawsze był o czysto, pokoje był y codziennie sprzą tane.
Minusy: zamieszkał w pokoju, któ ry nam się nie podobał , za dodatkową opł atą - zmieniony; zepsuty kosz w pokoju; raz poł oż ył rozdarty arkusz.
Personel jest przyjazny, uś miechnię ty i zawsze gotowy do pomocy.
Prawie wszyscy mó wią po rosyjsku.
Urlopowicze - Rosjanie/Ukraiń cy.
Tak, iw zasadzie w Kemer jest prawie taki sam kontyngent, dlatego tutaj prawie wszyscy sprzedawcy / pracownicy znają rosyjski.
Nie ma animacji, ale kelnerzy czasem „rozgrzewają ” publicznoś ć tań cem tureckim, a gdy widzą , ż e ludzie już zaczę li wł ą czać się , ż e tak powiem, w atmosferę , idą dalej pracować . Bardzo odpowiedzialny i mił y. Turcy wcale nie są nachalni, jak mó wią niektó rzy, i nie wspinają się , ż eby poznać wszystkich, któ rych spotykają . Uś miechają się i czasem witają .
Jedzenie w hotelu jest bardzo smaczne, zawsze urozmaicone, weź do talerza tyle, ile chcesz, a wymyś l wię cej.
Hotel i teren są bardzo zielone. Tak, i w mieś cie też .
Plaż a: leż aki i parasole są pł atne, ale ludzie tam też są przyjaź ni. Wzię liś my 4 dolary za dwie w pierwszym dniu odpoczynku. Resztę czasu mijali, uś miechają c się i nie biorą c pienię dzy. To też mnie bardzo ucieszył o.
Lepiej chodzić na wycieczki nie od przewodnika, ale od lokalnego, bo. dwa razy, a nawet trzy razy taniej.
Mogę polecić wycieczkę Maxwell. Bardzo odpowiedzialni faceci. Sami przynieś li nam bilety do hotelu o 23:00, abyś my mogli dostać się na wycieczkę i zrobić zniż kę na kolejną .
Teren hotelu jest czysty, poś ciel jest zmieniana, a pokoje sprzą tane są codziennie.
Obsł uga nie bł aga o napiwki, wię c tutaj jest opcjonalne.
Wszystkim Rosjanom zatem waż ne jest, abyś my my jedli i pili)
Moż esz tu przyjechać na spokojne, relaksują ce wakacje.
Wró cę tu ponownie!
Pokoje był y codziennie sprzą tane, rę czniki zmieniane codziennie, ł ó ż ko nie był o przestrzegane. Co drugi dzień zostawiali dolara i tabliczkę czekolady na herbatę . Za dolara rozł oż yli serca i posypali ł ó ż ko kwiatami))).
Hotel jest bardzo czysty. Bardzo surowy kierownik, nadzoruje personel. Ten sam kierownik pomaga sadzać goś ci hotelowych w stoł ó wce. Miejsc był o wystarczają co dla wszystkich, ale kiedy wię kszoś ć stolikó w był a zaję ta, szybko znalazł wolne miejsca i eskortował je do nich. Dziewczyny w recepcji są bardzo mił e i pomocne. Ogó lnie cał y personel jest bardzo mił y i dyskretny.
Ogó lnie dzię kuję wszystkim pracownikom hotelu za wspaniał e wakacje.
ale z morzem byli bardzo oszukani ! ! ! jest napisane, ż e do plaż y jest 400 m, ale okazał o się , ż e do przejś cia był o prawie 2 km!!!!!! ! przez nieuż ytki, w sł oń cu! ! ! jest bezpł atny autobus, zgodnie z rozkł adem, rano 2 razy i raz odbió r z plaż y, okazuje się , ż e miaż dż y, jak w minibusie, od rana do pracy wcześ niej! ))) to chyba jeden minus, ale baaardzo duż y!
ogó lnie wszystko jest w porzą dku. Ż yczę wszystkim powodzenia.
Siergiej i Natalia, Nowopoł ock, Biał oruś