Restauracja jest ogromna, nie ma kolejek, był o wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich. Jedzenie smaczne i urozmaicone, mię so, ryby zawsze w kilku wersjach. Na ś niadanie - naleś niki, omlety, jajecznica, kieł baski, warzywa, pł atki ś niadaniowe, kawa, kakao, pł atki ś niadaniowe, chał wa, czekolada, wszystkiego nie da się zliczyć i wszystko jest przepysznie przyrzą dzone. W porze lunchu hotelowy bar serwuje pyszną pizzę i hamburgery. Wieczorem kilka rodzajó w lodó w oraz bardzo smaczne (w przeciwień stwie do innych hoteli) ciasta i wypieki. Z owocó w - arbuzy, melony, jabł ka, winogrona, mandarynki, pomarań cze, jest osobne menu dla dzieci (nawiasem mó wią c, bardzo smaczne dania gotowane).
W komunikacji z innymi turystami (gł ó wnie dyskusje toczył y się w saunie) sł yszał em niezadowolenie z tego, ż e nie był o szlafrokó w (rozdawano kapcie), szampana, owocó w morza (był y raki, pstrą g, dorado, ł osoś w ró ż nych postaciach) , lody nie przez cał y dzień i kilka innych fał szywych twierdzeń . Ci „narzekają cy” nie wzię li jednak pod uwagę ceny pobytu w hotelu HV-1. Monitorują c inne hotele tej klasy, zobaczyliby cenę wyż szą o 60-70%, wię c nikt jeszcze nie zrezygnował z Rixxos.
Teren oczywiś cie jest pię kny, a pokó j doś ć , ł azienka naprawdę mał a, klimatyzacja dział ał a dobrze, dwa fajne place zabaw, jeden na plaż y. O tak, z plusó w prawie 20 ł ó ż ek na plaż y dla rodzin z dzieć mi i pomocnym administratorem restauracji gł ó wnej, w zasadzie wszystkie dobre rzeczy.
Minusy:
1) Przy odprawie WSZYSCY czekali godzinami...my byliś my generalnie do 3 nocy! Muryzhili, mimo ż e przylecieli trochę po godzinie 21:00 z powodu opó ź nienia lotu o 4.5 godziny. To znaczy, ż e musieliś my przybyć o 5. Hol był peł en komaró w, pró bowaliś my spać , odpę dzaliś my komary od ś pią cego dziecka przez trzy godziny, w rezultacie był em cał y ugryziony i przez kilka czerwonych plam wię cej dni, dobrze, ż e zabrali ze sobą leki przeciwhistaminowe.
2) Wiele osó b tam zachorował o, tym razem w basenach w ogó le nie pł ywaliś my!
Zł apali wirusa jelitowego (mó j syn i teś ciowa wymiotowali), a dwó ch z nich był o przezię bionych.
3) Animacja, bez wzglę du na to, jaka jest cienka, koń czy się o 5 po poł udniu, niedziela jest na ogó ł dniem wolnym.
4) Wzdł uż plaż y nie ma promenady, a przynajmniej palet, jedna droga - od gł ó wnej restauracji do molo iz powrotem.
5) Jedzenie jest takie samo każ dego dnia, naleś niki jajeczne są wymieniane co drugi dzień , nie ma owocó w morza, z wyją tkiem ryb, biał y jest bez smaku, a czerwony był raz na 10 dni. Dziecko nic nie jadł o, tym razem trudno był o go nakarmić.
6) Hał as przynajmniej do pó ł nocy, zaró wno z amfiteatru, jak iz basenu. Był a jedna spokojna noc, kiedy wystę py odbywał y się na plaż y, i to pomimo tego, ż e dom 6, na ś rodku terytorium.
Oto, co powiedzieć , jeś li zdecydujesz się iś ć , zaopatrz się w leki i zatyczki do uszu.
Minusy: Jedzenie jest takie monotonne i niezbyt smaczne. Jak wszę dzie w tej cenie. Jeś li chcesz mieć dobrą metkę z ceną , bę dzie inna (trzy razy droż sza). Jest coś do poró wnania.
Hotel sprostał oczekiwaniom, przyjemnie i komfortowo się w nim wypoczywa. Wró cę .
Plusy
1. Teren hotelu to duż y i bardzo dobrze utrzymany park. Pię kno jest nierealne! I wszę dzie jest czysto.
2. Sauna, hammam - bezpł atnie.
3. Wi-Fi jest wszę dzie ś wietne!
4. Plaż a jest przestronna i czysta. Na molo znajduje się doś ć duż a plaż a. Baseny są czyste i nie pachną wybielaczem.
Minusy.
1. Sejf w pokoju - pł atny za 3$ za dzień , pierwszy raz widzę to w all inclusive.
2. Bar na plaż y - pł atny, tylko woda jest bezpł atna. Niewygodny harmonogram wymiany rę cznikó w: kto lubi przebywać nad morzem po godzinie 17:00 jest zmuszony wnosić mokre rę czniki do pokoju.
Nawiasem mó wią c, rę czniki moż esz zmieniać raz dziennie, czę ś ciej - za pienią dze.
3. Sprzą tanie jest takie sobie: zamiatali podł ogę , wyrzucali ś mieci, zmieniali rę czniki. Ł ó ż ko nie był o zmieniane nawet raz na 9 dni!
4. Klimatyzatory w pokojach są gł oś ne.
5. Klimatyzatory w restauracji są wył ą czane kilka minut po otwarciu, wydaje się , ż e są wł ą czone dla obsł ugi, a nie dla goś ci.