Ale w styczniu 2019 wszystko zmienił o się na gorsze, przyszedł nowy Manager – Pani Monika. W pokojach był o bardzo zimno, akumulatory był y odł ą czone od gospodarki, jeś li administrator prosił o wł ą czenie akumulatoró w, powiedział , ż e był wypadek i nie ma moż liwoś ci. Ale po przeklinaniu z panią Moniką baterie był y wł ą czone na 2 dni. Kuchnia bardzo zepsuta, dania nie są smaczne ! ! ! Pani Monika zajmuje się wszystkim w kuchni, jest kucharką , jest kelnerką i sprzą taczką . Fontanna jest wył ą czona w jadalni, brak muzyki, znowu oszczę dnoś ci, bufet bardzo skromny. Naczynia z owocami i masł em, na ś niadanie, wieczorem, umieszczane są pod schodami na podł odze, wraz z rekwizytami do sprzą tania. Przy ś niadaniu, w naszej obecnoś ci, pani Monika goł ymi rę koma wdrapał a się na owsiankę , ż eby coś z niej wycią gną ć itp. Jadalnia nie jest higieniczna! Zabieg nam się podobał , Iva, Artur, Vitaliy pró bowali, wszystkie zabiegi został y wykonane terminowo i bardzo uprzejmie, czystoś ć i porzą dek w dziale medycznym. Ale jeś li pani Monika zajrzy tam ze swoimi oszczę dnoś ciami, tam też bę dą panował y niehigieniczne warunki! W recepcji Dmitry był bardzo mił y dla goś ci, wyjaś nił wszystko i pomó gł z bagaż em.
Wskazane jest, aby w hotelu był bardziej uważ ny i lepiej wykwalifikowany lekarz. N. V.
W tym roku postanowiliś my pojechać do Ostendy. Hotel podobał mi się zaró wno zewnę trznie jak i wewnę trznie, gdy rok temu przyszli zobaczyć : pokoje są przestronne, antyczne meble i pierwsze wraż enie
nawet bardzo dobrze. Ale to wraż enie jest tylko pierwsze i kiedy tam nie mieszkasz.
Opinie o hotelu czytamy dopiero po opł aceniu reszty i nie chcieliś my już niczego zmieniać , ale na pró ż no. To, co jest napisane w recenzjach, jest absolutnie prawdziwe. I to, ż e w hotelach jest miejsce kradzież y z sejfu, o obrzydliwym jedzeniu i kiepskim sprzą taniu. Ale trochę w to wą tpiliś my, a czę ś ciowo w to nie wierzyliś my i oczywiś cie myś leliś my, ż e nam się to nie przydarzy.
Mieliś my mieszkania. Pokó j jest wspaniał y (duż e dwupokojowe mieszkanie) i pierwsze wraż enie wspaniał e, ale potem jak zwykle zaczyna się szara codziennoś ć .
Po przyjeź dzie pokazał em oficerowi dyż urnemu w recepcji recenzję hotelu, ż e hotele
zdarzają się kradzież e z sejfu, na co odpowiedział a, ż e to nieprawda i ż e to machinacje konkurentó w i gwarantuje, ż e nam się to nie przydarzy.
W pierwszych dniach wakacji jedzenie był o po prostu obrzydliwe, wybó r
nie ma sał atek, wię c trochę pokrojonych ogó rkó w i 2-3 pomidoró w, wraż enie jest takie, ż e w hotelu jest nas tylko dwoje. Na ś niadanie w ogó le nie ma co wybierać , jogurty był y dwa lub trzy razy, nie wiadomo
jaki smak, w pó ł litrowych opakowaniach, podobno najtań szy. Twaroż ek jest ró wnież wodnisty i niesmaczny. Krojenie był o, ale takż e najtań szych odmian kieł bas i seró w.
W innych hotelach K. V. , sery i wę dliny, był znakiem rozpoznawczym Czech,
nie wstydliwa plama jak w tym hotelu.
Gorą ce dania nie był y smaczne i był y regularnie powtarzane, najwyraź niej z powodu braku wystarczają cych ś rodkó w na jedzenie. Mniej wię cej tydzień pó ź niej jedzenie trochę się poprawił o, najwyraź niej zmiana się zmienił a i był o
urozmaicone jedzenie, ale nie był o stabilne, dzień lub dwa pyszne, na trzeci znowu
bez wyboru.
Pragnę zaznaczyć , ż e praca kelneró w mę skich jest zawsze przyjazna, uważ na i uś miechnię ta, czego nie moż na powiedzieć o kobiecie kelnerce. Restauracja jest bardzo czysta, gra muzyka, gł ó wnie nagrania w ję zyku rosyjskim, co zapewnia przytulnoś ć i wygodę .
Teraz o sprzą taniu. Każ dego ranka przychodzi pokojó wka, ż eby…
opró ż nij kosze, a jeś li na podł odze bę dzie rę cznik, wymieni go, lub powie, ż e nie ma na co się zmieniać , dlatego zawsze rzucasz rę cznikiem ostroż nie, zostawiają c wannę lub osobistą na wszelki wypadek. A kiedy przypadkiem zobaczył em, jak podniosł a rę cznik z podł ogi, zwinę ł a go i powiesił a na wannie jako czysty, opowiedział em jej o tym, na co odpowiedział a, myś lą c, ż e jest czysty, przypadkowo upadł na podł ogę .
Podł ogi podczas naszego pobytu nigdy nie był y myte, w ł azience, w toalecie w kuchni. Kiedy zapytał em? Zwyczajowo myje się podł ogi, na co odpowiedział a, ż e pokó j jest czysty i ż e w ogó le nie rozumie dobrze rosyjskiego. Przez dwa tygodnie odkurzali pokoje 2 razy, prawdopodobnie dlatego, ż e byliś my w pokoju. Ogó lnie pokoje nie są sprzą tane, ale sprawiają wraż enie sprzą tania.
Szaty są podarte, nacią gnię te i wymagają aktualizacji. I zupeł nie przestali dawać kapcie.
Po dwó ch dniach w hotelu zauważ ył em, ż e stracił em 1000 koron.
(2 kartki za 500 koron) Nigdzie nie deklarował em, bo Nie zauważ ył em w dniu straty.
Nic dziwnego, ż e go ukradli, bo karty z sejfu są takie same, a dostę p do nich
Każ dy pracownik hotelu ma taki.
Jedynym jasnym i jasnym punktem w tym hotelu jest lekarka Irina Farafonova. Wykwalifikowany specjalista. Ze zrozumieniem traktuje problemy pacjenta, jasno wyjaś nia, jak je rozwią zać , wł aś ciwie dobiera procedury i podpowiada, jak kontynuować leczenie w domu.
Szkoda, ż e taki lekarz w tym hotelu nie jest na stał e, ale przychodzi kiedy
jest on nazywany.
Gdyby takich lekarzy w hotelach był o wię cej, to frekwencja w hotelu stał aby się wyż sza i stabilniejsza.
Chciał bym skontaktować się z wł aś cicielem tego hotelu (podobno jesteś Rosjaninem).
Pojawiaj się czę ś ciej i kontroluj swoją wł asnoś ć . Zwró ć uwagę na recenzje w Internecie, ponieważ wszystko, o czym piszą , jest prawdą , prawdą . Ponadto nie otrzymujesz czę ś ci pienię dzy, któ re są pobierane od klientó w na dodatkowe zabiegi, nie przechodzą przez recepcję , ale w gotó wce. I w ogó le, kto jest kierownikiem tego hotelu, któ remu podporzą dkowane są wszystkie usł ugi, bardzo trudno jest zrozumieć . Wydaje się , ż e każ dy jest sam i praktycznie nie ma nikogo, kto mó gł by rozwią zać jakikolwiek problem zwią zany z odpoczynkiem i leczeniem w hotelu.
Podsumowują c, chcę powiedzieć , ż e hotel nie odpowiada 4 * gwiazdkom.
Dom w recepcji, niegrzeczny i nie goś cinny - 2
Restauracja - Czystoś ć i obsł uga - 5, jedzenie -3.
Pokó j - sprzą tanie -1, szlafroki stare i podarte - 1,
Rę czniki są czę sto podarte i nie zawsze zmieniane -2.
Doktor -5.
Pielę gniarki 4-.
I podsumowują c: kto jedzie do Karlowych Waró w, omija ten hotel. Jest wiele
hotele nawet 3*, gdzie obsł uga i leczenie jest znacznie wyż sze niż w „Ostendzie”. Przed zakupem wycieczki przejrzyj wszystkie opinie o tym hotelu, nie ma tak zł ych opinii o wię cej niż jednym hotelu.
Irina.