Numer może nie odpowiadać podanemu na stronie.

Pisemny: 13 lipiec 2019
Czas podróży: 4 — 6 lipiec 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Na począ tku czerwca zarezerwował am pokó j w Guest House Ugrin Paikka w Sippola w Finlandii od 4 do 6 lipca. Zaraz po zarezerwowaniu tego pokoju skontaktował em się telefonicznie z wł aś cicielem pensjonatu Eduardem Khakimovem, poinformował em o naszej rezerwacji i ostrzegł em, ż e ta podró ż bę dzie wyją tkowa, zbiegają ca się w czasie z urodzinami mojego mę ż a.
Wieczorem 3 lipca Eduard dowiedział się przez SMS o godzinie naszego przybycia do hotelu.
4 lipca dotarliś my we wskazanym czasie i byliś my niemile zaskoczeni tym, co nas czekał o. Eduard powiedział , ż e zabrakł o mu pokoi wskazanych na stronie (byli bardziej opł acalni klienci pod wzglę dem dł ugoś ci pobytu). Zaproponowano nam pokó j pod dachem. Są dzą c po stoją cym, uporczywym i bardzo nieprzyjemnym zapachu, od bardzo dawna nikt nie wchodził do tych pomieszczeń . W pokoju iw kuchni był kurz; poś ciel okropnej jakoś ci, czysta, ale stara, jakby z drugiej rę ki. Telewizor nie dział ał , nie był o tiulu w oknach, był y stare zasł ony, któ re nie zasł aniał y okna. Nawet nie sprawdził em stanu sprzę tu kuchennego, wszystko był o takie stare i nieś wież e. Wł aś ciciel zgodził się na moje twierdzenie, ż e zaproponowane mieszkanie nie odpowiada temu podanemu na stronie, nie jest widoczne w albumie zdję ć tego pensjonatu. Ale nie mogliś my zameldować się w zarezerwowanym pokoju ze wzglę du na obł oż enie pokoju. Zaproponował , ż e przenocuje nas u znajomych w hostelu, ale nawet toaleta okazał a się dzielona na pię trze. Nastę pnie Eduard osobiś cie, ze swojego telefonu, zadzwonił do dział u pomocy Hotels. com, aby anulować naszą rezerwację bez kary. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi od pracownika Hotels. com o anulowaniu rezerwacji powiedział , ż e nie moż e nam pomó c w niczym innym.

W efekcie o godzinie 19 znaleź liś my się w obcym kraju bez miejsca na nocleg. Pró bowaliś my zameldować się w hotelu Leikari, ale podczas rozwią zywania problemó w z anulowaniem rezerwacji zabrakł o nam pokoi w przystę pnej cenie. Musieliś my wracać do domu na noc, bo w miesią cu, któ ry miną ł od daty naszej rezerwacji, ceny noclegó w wzrosł y, a już nierealne był o dla nas znalezienie przyzwoitego noclegu z telefonu pó ź nym wieczorem.
Proszę o opublikowanie tej recenzji, aby ukarać wł aś ciciela hotelu za tak bestialski stosunek do swoich klientó w, za zepsucie nam wypoczynku i nastroju, za moralne szkody wyrzą dzone mojemu mę ż owi, któ ry zamiast ś wię tować swoje urodziny, był zmuszony do zał atwienia sprawy z wł aś cicielem pensjonatu, a nastę pnie w nocy, bez odpoczynku, wró cić do Petersburga.
Chciał bym ostrzec przyszł ych klientó w tego pensjonatu o ewentualnych problemach z rezerwacją i zameldowaniem w tym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар