Oszczędności na turystach

Pisemny: 19 sierpień 2019
Czas podróży: 1 — 7 może 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Twardy i zimny materac, sprawia wraż enie leż enia na skał ach. Sł abe wi-fi, cią gle wyrzuca i musiał em restartować . Ś niadanie jest nudne i skromne, prawie nie był o owocó w i ś wież ych wypiekó w (wszystkie kupowane po obniż onych cenach, dokł adnie takie same, jak w supermarkecie). Wszystko jakoś niesmaczne, zimne, asortyment skromny. Wł aś cicielka restauracji cią gle patrzył a krzywo, nie uprzejmie. Choć moż na to zrozumieć – kontyngent Rosjan w maju znajdował się poniż ej cokoł u, w wię kszoś ci gł upio aroganckie piją ce kobiety z rosyjskiego buszu. Jedna taka pani nawet nie wiedział a jak wł ą czyć klimatyzator i wyregulować ż aluzje, poprosił a o pomoc. Ale nie mogł em, ponieważ . system dzielony jest ZABLOKOWANY do ogrzewania na wiosnę , nawet jeś li jest +10 za oknami. Tak jak my w nocy w maju. Bardzo zimny hotel, jego ś ciany szybko się ochł adzają i wydaje się , ż e ś pisz na zewną trz w nocy. Plus stare drewniane drzwi balkonowe z ogromnymi szczelinami. Koce nie są przyzwoicie cienkie, stare i brudne. Moż na je przykryć tylko przy + 25 upale. A kierownik hotelu NIE wł ą czył ogrzewania w hotelu, nawet za dopł atą , bo dziko oszczę dzają na turystach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał