Pomyś lał em, ż e moż e tylko my mamy pecha z komunikacją w recepcji. Okazuje się , ż e chamstwo recepcjonistó w jest normą ! Zapł aciliś my przeł oż onemu. Ale nigdy go nie otrzymaliś my. Chociaż poszliś my na recepcję , aby to zał atwić przez dwa dni.
… Już ▾
Pomyś lał em, ż e moż e tylko my mamy pecha z komunikacją w recepcji. Okazuje się , ż e chamstwo recepcjonistó w jest normą ! Zapł aciliś my przeł oż onemu. Ale nigdy go nie otrzymaliś my. Chociaż poszliś my na recepcję , aby to zał atwić przez dwa dni. Na począ tku po prostu pró bowali nas oszukać , twierdzą c, ż e podany nam numer jest lepszy. Kiedy ten numer nie miną ł , pani kierownik po prostu zaczę ł a na nas krzyczeć . Powiedział a, ż e nie ma dla nas przeł oż onego, mó wią , poczekaj, aż bę dziesz wolny. Czekaliś my wię c cał y tydzień . Po prostu już się nie angaż owali, aby nie zepsuć cał kowicie ich nastroju. Ponadto nigdy nie otrzymaliś my czasu transferu na lotnisko od firmy przyjmują cej. W rezultacie ostatni wieczó r spę dziliś my pró bują c to rozgryź ć . Nigdy nie widział em takiej niekompetencji w recepcji. W tym hotelu moż esz odpoczą ć , jeś li nie masz innej opcji lub jeś li nie widział eś nic innego. Dzieje się tak pomimo tego, ż e ja też nie stawiam wygó rowanych wymagań hotelom w ogó le, ale hotelom 3-gwiazdkowym w szczegó lnoś ci, traktują c je w wię kszym stopniu jako dach nad gł ową . Ale to był o coś ! . Chociaż na fasadzie są CZTERY gwiazdki !!!!!!!! ! ! I tylko chamstwo personelu moż na oszacować na cztery.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
• 3
Pokaż inne komentarze …
Jestem bardzo spokojna co do 3-gwiazdkowych hoteli, ale ten mnie wł aś nie wykoń czył . Mó j z mę ż em duż o podró ż ujemy, ale nigdy nie widzieliś my nigdzie takiego nastawienia do turystó w. Dostaliś my pokó j 139 na pię trze. pokoje winda któ ry cał y czas piszczy i ś mietnik na butelki.
… Już ▾
Jestem bardzo spokojna co do 3-gwiazdkowych hoteli, ale ten mnie wł aś nie wykoń czył . Mó j z mę ż em duż o podró ż ujemy, ale nigdy nie widzieliś my nigdzie takiego nastawienia do turystó w. Dostaliś my pokó j 139 na pię trze. pokoje winda któ ry cał y czas piszczy i ś mietnik na butelki. Mó wi po angielsku i trochę po hiszpań sku). Kierownik w recepcji na nas krzyczał . Po czym postanowiliś my się nie angaż ować i zapomnieć o tym skandalu. W cią gu tygodnia naszego pobytu nigdy nie zmieniali dla nas ł ó ż ka. Jeden mał y kawał ek mydł a dali butelce szamponu na tydzień . Kiedy poprosili o wię cej mydł a, wyjaś niono nam, ż e nie powinno. karmienie w zasadzie nie jest zł e, nie mogę powiedz nic zł ego. Hotel jest nad brzegiem morza, ale daleko od Barcelony. Ale chamstwo przeważ ył o nad wszystkimi jego zaletami
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz