Odpoczywaliś my w Hiszpanii w miejscowoś ci Lloret de Mar od 28 maja 14 do 7 czerwca 14. Od razu muszę powiedzieć , ż e bilet kupiliś my w systemie „Fortune 4*”. Osiedlili nas w hotelu Miramar 4*. Z zalet: hotel poł oż ony w pierwszej linii, obsł uga rosyjskoję zyczna (przyjazna, pomocna), darmowe WiFi.
… Już ▾
Odpoczywaliś my w Hiszpanii w miejscowoś ci Lloret de Mar od 28 maja 14 do 7 czerwca 14. Od razu muszę powiedzieć , ż e bilet kupiliś my w systemie „Fortune 4*”. Osiedlili nas w hotelu Miramar 4*. Z zalet: hotel poł oż ony w pierwszej linii, obsł uga rosyjskoję zyczna (przyjazna, pomocna), darmowe WiFi. W przeciwnym razie hotel wyraź nie „nie cią gnie” za 4 gwiazdki: pokoje są ciasne; zuż yte rę czniki i poś ciel; sprzą tanie jest codziennie, ale podł oga jest myta CHLOREM (i w salonie też ); nigdzie nie suszyć strojó w ką pielowych i rę cznikó w plaż owych (w pokojach, bez widoku na morze, bez balkonu); w ł azience nie ma nawet haczykó w - nie ma gdzie wieszać ubrań (zawiesili je na klamce); izolacja dź wię kowa jest okropna. Posił ki to osobna piosenka: ś niadania są monotonne (niedojrzał e pomidory, sał ata lodowa, omlet w proszku, 2 rodzaje sera, 2 rodzaje kieł basy, pł atki zboż owe); obiady i kolacje nie są lepsze - wraż enie był o takie, ż e oszczę dzają na wszystkim, gotują z pó ł produktó w. Nie ma potrzeby mó wić o jakichkolwiek przysmakach gastronomicznych w postaci owocó w morza, warzyw, owocó w. Tak zwane „desery” są obrzydliwe, nawet jeś li się na nie patrzy. Generalnie tej studenckiej stoł ó wki nie moż na nazwać restauracją . . Ogó lne wraż enie hotelu - DO BRAKU. „Fortuna” najwyraź niej zwró cił a się do nas w niewł aś ciwym miejscu (ha ha). Myś lę , ż e nie warto już ryzykować - wybiorę konkretny hotel z pozytywnymi opiniami. Ogó lnie do Hiszpanii warto jechać - kraj bardzo pię kny, przyjaź ni ludzie, duż o rozrywki. Wł aś nie takiemu wyborowi hotelu nie moż na ufać "Fortune".
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
• 1
Pokaż inne komentarze …
Odpoczywaliś my w Hiszpanii w miejscowoś ci Lloret de Mar od 28.05. 14 do 14.07. 14. Rezerwację zrobię od razu, bilet został kupiony zgodnie z systemem "Fortune 4*". Osiedlili nas w hotelu Miramar 4*. Zalety: hotel znajduje się w pierwszej linii, jest personel rosyjskoję zyczny (przyjazny, pomocny), darmowe WiFi.
… Już ▾
Odpoczywaliś my w Hiszpanii w miejscowoś ci Lloret de Mar od 28.05. 14 do 14.07. 14. Rezerwację zrobię od razu, bilet został kupiony zgodnie z systemem "Fortune 4*". Osiedlili nas w hotelu Miramar 4*.
Zalety: hotel znajduje się w pierwszej linii,
jest personel rosyjskoję zyczny (przyjazny, pomocny), darmowe WiFi.
W przeciwnym razie hotel wyraź nie „nie cią gnie” za 4 gwiazdki: pokoje są ciasne; zuż yte rę czniki i poś ciel; sprzą tanie jest codziennie, ale podł oga jest myta CHLOREM (i w salonie też ); nigdzie nie suszyć strojó w ką pielowych i rę cznikó w plaż owych (w pokojach, bez widoku na morze, bez balkonu); w ł azience nie ma nawet haczykó w - nie ma gdzie wieszać ubrań (zawiesili je na klamce); izolacja dź wię kowa jest okropna.
Posił ki to osobna piosenka: ś niadania są monotonne (niedojrzał e pomidory, sał ata lodowa, omlet w proszku, 2 rodzaje sera, 2 rodzaje kieł basy, pł atki zboż owe); obiady i kolacje nie są lepsze - wraż enie był o takie, ż e oszczę dzają na wszystkim, gotują z pó ł produktó w. Nie ma potrzeby mó wić o jakichkolwiek przysmakach gastronomicznych w postaci owocó w morza, warzyw, owocó w. Tak zwane „desery” są obrzydliwe, nawet jeś li się na nie patrzy. Generalnie tej studenckiej stoł ó wki nie moż na nazwać restauracją .
Ogó lne wraż enie hotelu - DO BRAKU.
„Fortuna” najwyraź niej zwró cił a się do nas w niewł aś ciwym miejscu (ha ha). Myś lę , ż e nie warto już ryzykować - wybiorę konkretny hotel z pozytywnymi opiniami.
Ogó lnie do Hiszpanii warto jechać - kraj bardzo pię kny, przyjaź ni ludzie, duż o rozrywki. Wł aś nie takiemu wyborowi hotelu nie moż na ufać "Fortune".
Zalety: hotel znajduje się w pierwszej linii,
jest personel rosyjskoję zyczny (przyjazny, pomocny), darmowe WiFi.
W przeciwnym razie hotel wyraź nie „nie cią gnie” za 4 gwiazdki: pokoje są ciasne; zuż yte rę czniki i poś ciel; sprzą tanie jest codziennie, ale podł oga jest myta CHLOREM (i w salonie też ); nigdzie nie suszyć strojó w ką pielowych i rę cznikó w plaż owych (w pokojach, bez widoku na morze, bez balkonu); w ł azience nie ma nawet haczykó w - nie ma gdzie wieszać ubrań (zawiesili je na klamce); izolacja dź wię kowa jest okropna.
Posił ki to osobna piosenka: ś niadania są monotonne (niedojrzał e pomidory, sał ata lodowa, omlet w proszku, 2 rodzaje sera, 2 rodzaje kieł basy, pł atki zboż owe); obiady i kolacje nie są lepsze - wraż enie był o takie, ż e oszczę dzają na wszystkim, gotują z pó ł produktó w. Nie ma potrzeby mó wić o jakichkolwiek przysmakach gastronomicznych w postaci owocó w morza, warzyw, owocó w. Tak zwane „desery” są obrzydliwe, nawet jeś li się na nie patrzy. Generalnie tej studenckiej stoł ó wki nie moż na nazwać restauracją .
Ogó lne wraż enie hotelu - DO BRAKU.
„Fortuna” najwyraź niej zwró cił a się do nas w niewł aś ciwym miejscu (ha ha). Myś lę , ż e nie warto już ryzykować - wybiorę konkretny hotel z pozytywnymi opiniami.
Ogó lnie do Hiszpanii warto jechać - kraj bardzo pię kny, przyjaź ni ludzie, duż o rozrywki. Wł aś nie takiemu wyborowi hotelu nie moż na ufać "Fortune".
Tak jak
Lubisz
Drugiego dnia rano, po ś niadaniu, opuś ciliś my plaż ę i byliś my od 10.35 do 12. Kiedy podeszliś my do pokoju, zobaczyliś my, ż e zamek w drzwiach był wybity, dokumenty był y w pokoju, rzeczy był y rozrzucone i dał o się zauważ yć , ż e grzebią w nich, puste koperty leż ał y na ł ó ż ku, w któ rym trzymano pienią dze.
… Już ▾
Drugiego dnia rano, po ś niadaniu, opuś ciliś my plaż ę i byliś my od 10.35 do 12. Kiedy podeszliś my do pokoju, zobaczyliś my, ż e zamek w drzwiach był wybity, dokumenty był y w pokoju, rzeczy był y rozrzucone i dał o się zauważ yć , ż e grzebią w nich, puste koperty leż ał y na ł ó ż ku, w któ rym trzymano pienią dze. Zawartoś ć kosmetyczki jest wytrzą sana. W szafie leż ał na boku sejf, z otworem w tylnej ś cianie. Pozostał y paszporty i telefony komó rkowe. recepcjonista, francuski praktykant, odmó wił wezwania policji. Dyrektor też był w hotelu, po tym co zobaczył , nie wezwał policji na naszą proś bę . I dopiero wtedy, gdy rodacy, któ rzy byli sami, zaproponowali wezwanie policji, dyrektor zgodził się powiadomić policję .
Mieliś my posił ki HB - dwa posił ki dziennie. Na plaż ę zabraliś my ze sobą tylko kieszonkowe. Czyli na począ tku trasy przez 10 nocy, drugiego dnia byliś my bez pienię dzy.
Hotel nie oferował nam obiadó w, mó wili, ż e sami zorganizowaliś my napad, nie wypł aciliś my odszkodowania, twierdzą c, ż e sprawą zajmuje się ubezpieczyciel.
W efekcie od drugiego dnia wakacje był y doszczę tnie zepsute, zatrute stosunkiem hotelu do nas.
Trzy razy musiał em iś ć na policję - ż eby zeznawać i konsultować się . Normalny sen został zakł ó cony, przez cał y urlop omawiano okolicznoś ci napadu i starania o odszkodowanie za zaginionych.
Monitoring wizyjny: w holu zainstalowane są trzy kamery, obraz jest wyś wietlany na monitorze, ale nie jest nagrywany.
Reż yser powiedział , ż e nie pracuje, mó wią , ż e nie ma kasety.
Z pisma zbrodni moż na przypuszczać , ż e jest bardzo prawdopodobne, ż e w napad brali udział pracownicy hotelu, ponieważ po prawie dobie pobytu w hotelu otwarto tylko nasze dwa pokoje.
O naszym przybyciu do niektó rych pokoi hotelowych i wynaję ciu sejfu wiedział a tylko recepcja, a sprzą taczki tego nie widział y.
Okazał o się , ż e podczas zbrodni personel hotelu nic nie widział .
Co po raz kolejny wzmacnia zał oż enie, ż e „ich” ludzie rabowali.
Zaraz po odkryciu napadu zadzwonili do przewodnika NEVA i poprosili o radę , co zrobić w naszej sprawie io pomoc. Odpowiedzieli, ż e przewodnik przyjedzie wieczorem o 20.00.
W czasie wakacji dziesią tki razy dzwoniliś my do przewodnika, krewnych, proszą c o przekazanie niewielkiej kwoty pienię dzy do Wester Union.
Ostatniego dnia z pomocą przewodnika napisaliś my roszczenie do hotelu.
Wnioski: personel jest niewykwalifikowany, postawa upokarzają ca, system bezpieczeń stwa niezadowalają cy.
Poziom hotelu - cią gnie ledwie 2*, jeś li chodzi o jedzenie i poziom obsł ugi.
Opinia: kategorycznie, zdecydowanie nie polecam jechać do Hotelu Miramar przy obecnym stanie kadrowym i rzeczowym.
Mieliś my posił ki HB - dwa posił ki dziennie. Na plaż ę zabraliś my ze sobą tylko kieszonkowe. Czyli na począ tku trasy przez 10 nocy, drugiego dnia byliś my bez pienię dzy.
Hotel nie oferował nam obiadó w, mó wili, ż e sami zorganizowaliś my napad, nie wypł aciliś my odszkodowania, twierdzą c, ż e sprawą zajmuje się ubezpieczyciel.
W efekcie od drugiego dnia wakacje był y doszczę tnie zepsute, zatrute stosunkiem hotelu do nas.
Trzy razy musiał em iś ć na policję - ż eby zeznawać i konsultować się . Normalny sen został zakł ó cony, przez cał y urlop omawiano okolicznoś ci napadu i starania o odszkodowanie za zaginionych.
Monitoring wizyjny: w holu zainstalowane są trzy kamery, obraz jest wyś wietlany na monitorze, ale nie jest nagrywany.
Reż yser powiedział , ż e nie pracuje, mó wią , ż e nie ma kasety.
Z pisma zbrodni moż na przypuszczać , ż e jest bardzo prawdopodobne, ż e w napad brali udział pracownicy hotelu, ponieważ po prawie dobie pobytu w hotelu otwarto tylko nasze dwa pokoje.
O naszym przybyciu do niektó rych pokoi hotelowych i wynaję ciu sejfu wiedział a tylko recepcja, a sprzą taczki tego nie widział y.
Okazał o się , ż e podczas zbrodni personel hotelu nic nie widział .
Co po raz kolejny wzmacnia zał oż enie, ż e „ich” ludzie rabowali.
Zaraz po odkryciu napadu zadzwonili do przewodnika NEVA i poprosili o radę , co zrobić w naszej sprawie io pomoc. Odpowiedzieli, ż e przewodnik przyjedzie wieczorem o 20.00.
W czasie wakacji dziesią tki razy dzwoniliś my do przewodnika, krewnych, proszą c o przekazanie niewielkiej kwoty pienię dzy do Wester Union.
Ostatniego dnia z pomocą przewodnika napisaliś my roszczenie do hotelu.
Wnioski: personel jest niewykwalifikowany, postawa upokarzają ca, system bezpieczeń stwa niezadowalają cy.
Poziom hotelu - cią gnie ledwie 2*, jeś li chodzi o jedzenie i poziom obsł ugi.
Opinia: kategorycznie, zdecydowanie nie polecam jechać do Hotelu Miramar przy obecnym stanie kadrowym i rzeczowym.
Tak jak
Lubisz
• 4
Lokalizacja hotelu jest wię cej niż cudowna, ś wietnie się tu wypoczywa, wszystko jest w pobliż u! Ponieważ pierwsza linia to plaż a po drugiej stronie ulicy, tuż obok hotelu znajduje się przystanek autobusowy, kawiarnie, sklepy itp. W pobliż u znajduje się budynek ratusza, w któ rym w cią gu dnia stale odbywają się ró ż ne przedstawienia, jest bardzo interesują cy i zabawnie oglą dać wszystkie ich pokazy z balkonu swojego pokoju, popijają c koktajl lub wino! )))) Obszar hotelu jest mał y, nie ma gdzie chodzić i nie potrzebujesz tego! Poza nim morze ciekawych rzeczy! Pokó j dobry, bardzo wygodny, wszystkie niezbę dne meble i sprzę ty są w bardzo przyzwoitym stanie, wszystko dział a jak należ y.
… Już ▾
Lokalizacja hotelu jest wię cej niż cudowna, ś wietnie się tu wypoczywa, wszystko jest w pobliż u! Ponieważ pierwsza linia to plaż a po drugiej stronie ulicy, tuż obok hotelu znajduje się przystanek autobusowy, kawiarnie, sklepy itp. W pobliż u znajduje się budynek ratusza, w któ rym w cią gu dnia stale odbywają się ró ż ne przedstawienia, jest bardzo interesują cy i zabawnie oglą dać wszystkie ich pokazy z balkonu swojego pokoju, popijają c koktajl lub wino! )))) Obszar hotelu jest mał y, nie ma gdzie chodzić i nie potrzebujesz tego! Poza nim morze ciekawych rzeczy! Pokó j dobry, bardzo wygodny, wszystkie niezbę dne meble i sprzę ty są w bardzo przyzwoitym stanie, wszystko dział a jak należ y. Jest mieszkanie, telewizor, pł atny sejf, jedynej suszarki nie był o, wię c weź wł asne! Bardzo dobrze sprzą tali, nie był o ż adnych skarg! Rę czniki i poś ciel zmieniane regularnie! Zrobiliś my bez napiwku i wszystko był o w porzą dku. Jedzenie w hotelu super, zjedliś my ś niadania i obiadokolacje. Wszystko jest super, był o wystarczają co duż o ró ż norodnoś ci i bardzo smaczne, a projekt naczyń jest doskonał y, jednym sł owem Europa! )))) Plaż a niedaleko hotelu, piasek, czysta, woda jest super ! ! ! ze wzglę du na to wszystko pojechał am na wakacje , wię c pię kna ! ! !
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
zacznijmy od tego, ż e autobus jechał dł ugo, korki w innych miastach i nas sprowadzono jako ostatnie, chyba 2.5-3 godziny, wylą dowaliś my na innej drodze za ratuszem, zgadzam się , ż e nie jest wygodnie tupać z bagaż ami (miał em 3 torby) do hotelu, zwł aszcza gdy przewodnik powiedział nam tak, nie widać napisu gdzie to jest.
… Już ▾
zacznijmy od tego, ż e autobus jechał dł ugo, korki w innych miastach i nas sprowadzono jako ostatnie, chyba 2.5-3 godziny, wylą dowaliś my na innej drodze za ratuszem, zgadzam się , ż e nie jest wygodnie tupać z bagaż ami (miał em 3 torby) do hotelu, zwł aszcza gdy przewodnik powiedział nam tak, nie widać napisu gdzie to jest. dla mnie gorzej, przyjechał em sam, specjalnie zamó wił em pokó j z widokiem na morze i duż ym ł ó ż kiem (przepraszam za szczegó ł y, nie mogę spać na mał ych), wię c przy okazji mi to potwierdzili, dlatego Musiał em zapł acić za pokó j dla dwojga, wszedł em do pokoju i są.2 ł ó ż ka 1 został y zsunię te, pierwszej nocy rozsunę li się (ś pię niespokojnie), prawie wypadł em z ł ó ż ka, w recepcji powiedzieli mi, ż e w ich sieci są tylko takie numery i nie ma innych, co i komu mi obiecali nie wiedzą , sam się rozgryź , pokó j nie jest marny, powiedzmy, ż e jest normalny i też myś lę rozmiar dobry na Europę ale zabił mnie telewizor stary co pokazuje sł abo, na począ tku w ogó le nie pokazywał , widział em ż e antena nie był a podł ą czona, do tej klasy hoteli chciał bym ż e wą tek jest bardziej nowoczesny, zwł aszcza ż e stoi przed ł ó ż kiem na stole z lustrem i blokuje poł owę stoł u, do pokoi w ogó le nie ma dostę pu do internetu, jest tylko sens w okolicy na - 1 pię tro, gdzie jest duszno i niekomfortowo, a co z teraz siedzę tu i czekam na kawę od 45 minut, w zasadzie nie chce mi się jechać drugi raz (swoją drogą , wcześ niej zawsze zostawiał em napiwek, wię cej tego nie zrobię ), widocznie zapomnieli, nie malują w kuchni, nie poszedł em na ś niadanie, ale zjadł em obiad w restauracji na ulicy, wydaje się nieź le, wzią ł em kuchnię z owocami morza, niektó rzy pracownicy rozumieją rosyjski, dobrze, ż e ró wnie ciekawie wyglą da sytuacja z sejfem, u mnie dziewczyny zapł acił y za sejf w pokoju, dostał y hasł o i powiedziano, ż e to jedyne i nie moż na go przeprogramować , wię c myś lę , ile osó b wie to hasł o to widok na morze, blokuje mnie palma przed hotelem, mieszkam na 2 pię trze, nie jest dla mnie krytyczne, ż e nie wychodzę na balkon, nie otwieram balkon, nadal jest gł oś no, wieczorami duż o ludzi „wieje”, morze blisko + ulica handlowa w pobliż u, bzdury, dobra konsumpcyjne - obsł uga - pokoje dla mnie - internet - moim zdaniem za pienią dze, któ re pł acę , lepiej wzią ć inny hotel
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz