Obrzydliwe!

Pisemny: 1 wrzesień 2021
Czas podróży: 20 sierpień — 1 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
90% arabskich turystó w, któ rzy nie wiedzą , jak się zachować , tworzą chaos, cał y czas krzyczą , dzieci bez nadzoru, mogą spokojnie zabrać okulary ze stoł u lub leż aka na plaż y i iś ć się z nimi pobawić . Jedzenie jest obrzydliwe, za mał o talerzy w jadalni, nie ma filiż anek i szklanek, herbaty i „kawy” tylko w kartonowych kubkach z automatu, a nawet wtedy ję zyk nie odważ y się nazwać tego naparu napojem. W jadalni panuje taki gwar z powodu Arabó w, ż e sł uchawki z redukcją szumó w sobie nie radzą . Barmani nie znają ję zyka „w ogó le”, oszukują , robią ró ż ne koktajle wedł ug jednego przepisu w tekturowych kubeczkach o pojemnoś ci 150 ml. Rosyjski przewodnik-usł uga Ał ł a tylko udaje, ż e pomaga. Mó wi pó ł prawdy.
W restauracjach La Carte nie ma co robić , powtarza się menu restauracji gł ó wnej. Muzyka jest monotonna, zwykle lokalna i bardzo gł oś na. Klimatyzacja w holu hotelu jest bardzo sł aba, duszno i ​ ​ nie ma wystarczają cej liczby miejsc dla wszystkich. Pokoje nie są sprzą tane, wymieniane są tylko rę czniki (bez denyushki, bez czekolady, bez perswazji). Rozpadają się meble i wyposaż enie. A to jest w budynkach 1 i 2 nad morzem, aw innych budynkach był y pomieszczenia, w któ rych toaleta był a popę kana i przeciekał a. Woda butelkowana dostarczana jest tylko w 1 miejscu. Jednym sł owem wraż enie hotelu jest bardzo zł e. Dobra robota animatorzy! ! ! Dzię ki nim za wypoczynek i ciepł e ludzkie nastawienie! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał