Hotel nie spełnił naszych oczekiwań?

Pisemny: 12 sierpień 2018
Czas podróży: 31 lipiec — 7 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Po raz pierwszy sam wybrał em hotel na stronie otpuska. com. W biurze podró ż y, przez któ re wielokrotnie jeź dziliś my do Turcji i raz do Egiptu, powiedzieli, ż e hotel nie jest zł y, moż na jechać.

Przybył podczas obiadu, szybko się uł oż ył , nie zapł acił pienię dzy. Chodź my na obiad. Podczas obiadu uderzył mnie brak czystych serwowanych stoł ó w, minimalna iloś ć jedzenia. Ale tutaj musimy liczyć się z tym, ż e na obiad dotarliś my do godziny 21, a na jego począ tek lepiej jest przyjś ć - o godzinie 19.00.


Po obiedzie wró ciliś my do recepcji z proś bą o przeniesienie do innego pokoju, bliż ej morza. Obiecali przenieś ć się . Kategorycznie odmó wili pienię dzy na przeprowadzkę , tak samo jak kategorycznie powiedzieli, ż e dziś wieczorem nie zostaną przeprowadzeni (dopiero jutro dadzą inny pokó j).

Nastę pnego dnia przesiedlenie naprawdę miał o miejsce. Pierwszym pokojem był pokó j rodzinny (w voucherze Standard) na pierwszym pię trze. Pomimo tego, ż e Rodzina ma cztery oddzielne pokoje, we tró jkę nocowaliś my w jednym pokoju, ponieważ jest tylko jeden klimatyzator.
Uderzają ce jest to, ż e Rodzina w ogó le nie ma balkonu. Od naszego pierwszego pokoju do morza 25 minut spacerkiem.

Drugi numer otrzymał Standard. Wszystko jest bardzo stare: meble, sprzę t AGD. Klimatyzacja dział ał a poprawnie, suszarka dział ał a znoś nie, sejf był naprawiany 3 razy podczas naszego pobytu (pierwszy okazał się zamknię ty i zadzwoniliś my do kapitana, potem zgasł y wszystkie ś wiatł a na sejfie i nie dał o się otworzyć itp. ) Kapitan zawsze przychodził , diagnozował usterkę i natychmiast lub nie od razu ją naprawiał . Irytują ce był o to, ż e podczas wszystkich telefonó w mistrza ktoś musiał być w pokoju. Sejf otwierany jest tylko w obecnoś ci goś ci. Zgadza się , tylko naprawy zajmują duż o czasu na wakacje. Inne usterki w pokoju nie przeszkadzał y nam w odpoczynku. Od naszego drugiego pokoju do morza 7 minut spacerkiem.

Podczas odpoczynku najbardziej dokuczał brak normalnej plaż y w hotelu.
Tak zwana prywatna plaż a ma nieró wne dno z ró ż nej wielkoś ci kostki brukowej, moż na pł ywać tylko w koralach, maksymalna gł ę bokoś ć na poziomie boj to 1 m 20 cm, na plaż y Royal Holiday nie moż na pł ywać . Moż esz wę drować i obserwować ryby, jest wiele ż ywych stworzeń . Pł ywają c udał em się na plaż ę pobliskiego hotelu. Jest to raczej niewygodne, ponieważ.

1) moż esz zostać umieszczony na leż akach tylko na plaż y Twojego hotelu;
2) plaż a są siedniego hotelu jest niewielka, a trzy hotele korzystają z morza. W morzu jest za duż o ludzi.
Ogó lnie rzecz biorą c, piaszczysta plaż a Royal Holiday jest czymś w rodzaju dziedziń ca, przez któ ry każ dy idzie popł ywać na są siednią plaż ę.

Nie podobał a mi się obsesja przewodnikó w. Na ich proś bę wszyscy musieli przyjś ć na spotkanie informacyjne. Spotkanie informacyjne to godzina opowieś ci o wycieczkach i 2 minuty na rozdanie kwestionariuszy do wyjazdu. Potem każ dy powinien przyjś ć po raz drugi z tymi ankietami i paszportami do przewodnika, a on zaczyna mamrotać o wycieczkach.
Nastę pnie zabiera paszporty, rzekomo w celu sprawdzenia danych paszportowych i kwestionariusza. Potem trzeba podejś ć do przewodnika po raz trzeci (!!! ), a on ponownie zacznie ł adować wycieczki przed zwró ceniem paszportó w. Odpoczywamy (Turcja-Egipt) od dziesię ciu lat, po raz pierwszy spotykam się z tym, ż e przewodnicy zabierają paszporty.
Kupiliś my wycieczki w biurze naprzeciwko hotelu, są tam znacznie tań sze. Podczas reszty z przewodnikiem skontaktowano się raz - wymienili dolary na lokalną walutę za pomocą bankomatu znajdują cego się w recepcji.

Nie polecam pobytu w Royal Holiday Hotel. Jeś li z jakiegoś powodu kupił eś już bilety:
1) postaraj się od razu uzgodnić pokó j nad morzem w momencie zameldowania. Na podstawie rozmó w w hotelu cena emisji to 10-50 dolaró w. Ale nawet dla pienię dzy z jakiegoś powodu nie wszyscy osiedlają się w pokojach blisko morza. Normalne liczby koń czą się liczbą.1000. Wszystko powyż ej liczby 1000 jest daleko od morza;

2) wystarczy udać się na spotkanie informacyjne z przewodnikami dla jednej osoby spoś ró d wskazanych w voucherze.
Wypeł ni jeden kwestionariusz;
3) problem z basenami. Wszystkie są brudne, z wyją tkiem basenu w restauracji (jest naprawdę posprzą tany). Do pozostał ych basenó w chlor wlewa się dopiero pó ź nym wieczorem. W pozostał ych basenach prawie nikt nie pł ywa.

Ta strona internetowa bł ę dnie podaje wielkoś ć hotelu. Czy to naprawdę.17. 000 m? . Hotel jest ogromny. Jest zaplanowany w taki sposó b, aby recepcja, restauracja, plaż a i niewielka czę ś ć pokoi znajdował y się po jednej stronie terytorium, a wszystkie pozostał e pomieszczenia po drugiej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał