Nie radzę. Gorzej niż w zeszłym roku

Pisemny: 2 październik 2019
Czas podróży: 19 — 26 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Stosunek ceny do jakoś ci jest normalny tylko dla tych, któ rzy chcą spę dzić wakacje pasywnie, bez morza.
Nie chcę rozmawiać o jedzeniu, nie po to tam jeź dzimy, ale generalnie jest bardzo kiepsko (nawet niezbyt jadalne kieł baski podaje się nie na ś niadanie, jak we wszystkich hotelach, tylko na obiad, a kotlety z prasowanego , zamroż one mię so). Najważ niejsza uwaga o restauracji to strasznie brudne naczynia, lepkie talerze. . . Woda butelkowana jest tylko dla pienię dzy (a cena bardzo ró ż ni się w barze w lobby iw restauracji).
Nawiasem mó wią c, o barach...Nie tylko nie ma napojó w, jak zawsze) bardzo skromny asortyment..., ale są ich praktycznie tylko 2: przy basenie na pierwszej linii (w pierwszej czwó rce) i przy basenie w drugiej linii (w pierwszej pią tce). W lobby barze napoje oferowane są od 12:00 do 21:00, dodatkowo oferowane są bardzo gł oś no, trzeba zapytać...

Ale to wszystko jest do zniesienia)
Najwię kszym problemem hotelu jest fatalny stan pontonu! Wyjś cie, lub wypeł zł o na niego, prosto z brzegu. . . trochę za wysokie dla wszystkich, i to nie tylko dla osó b peł noletnich. Wcale nie naprawione, rozmawiają c jak kieł basa...
Bez zapię cia po bokach na linkę (po prostu spodziewasz się , ż e teraz odlecisz). I pierwsze 15 metró w od poprzedniego, starego, cał kowicie zawalonego pontonu. Niezwykle traumatyczne! Dodatkowo ponton został przesunię ty 100 metró w na prawo od Royal Grand Hotelu i niestety nie ma tam praktycznie ż adnych ż ywych koralowcó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał