Bardzo źle, nie spełnił oczekiwań

Pisemny: 4 kwiecień 2018
Czas podróży: 23 — 30 marta 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Wybraliś my ten hotel zgodnie z zaleceniami doś wiadczonych turystó w na tej stronie i zgodnie z opiniami wczasowiczó w, chcieliś my bezproblemowego dobrego wypoczynku dla duż ej firmy w ró ż nym wieku z dobrym jedzeniem, ponieważ dziecko jest wybredne w kwestii jedzenia, plus dobre morze i spokojna zatoka. Morze i zatoka prawie speł nił y nasze oczekiwania, ale hotel cał kowicie rozczarował . Moż e nasze oczekiwania był y zbyt wysokie, ale spotkanie nas zszokował o.
1. Przyjechaliś my o 10 rano, zameldowaliś my się i powiedziano nam, ż e w pokojach siedzieć i czekać na recepcji, mimo ż e był o mał e dziecko 3.8 roku, a nawet z temperaturą . W ogó le nas nie rozumieli po rosyjsku, rozumiem, ż e to dla nas minus, musimy uczyć się angielskiego, ale jeś li hotel przyjmuje goś ci z Ukrainy, Rosji i Biał orusi, to wystarczy znać minimalny zestaw zwroty. Wysł ali posł ań ca z 10 dolarami, aby przyspieszyć rozwią zanie problemu, zabrali pienią dze, zdali sobie sprawę , ż e naprawdę potrzebujemy pokoju, zaoferowali od razu jeden i dwa kolejne godzinę pó ź niej i zabrali nas.....Zamó wiliś my trzy pokoje z podwó jne ł ó ż ka i jeszcze jeden plus w jednym pokoju peł ne dodatkowe ł ó ż ko, od razu zostaliś my zabrani do pokoju z dwoma pojedynczymi ł ó ż kami, zaproponowali ich przeniesienie, chociaż bez wzglę du na to, jak je przesuniesz, nadal bę dzie tworzył a się luka, ku naszemu oburzeniu ponownie, m-r Salama z poważ ną miną powiedział , ż e wszystkie pokoje bę dą o godzinie 14.00, wszystkie w ró ż nych budynkach i na ró ż nych pię trach, ponieważ podobno hotel jest zaję ty w 97%. Zapytał em go, dlaczego za 10 USD obiecał pokoje za godzinę i wszystko jest blisko, a teraz o 14.00 i wszystko daleko i na wyż szych pię trach. Potem zwró cił pienią dze. W tym czasie nasi przewodnicy hotelowi z Join-Up, któ rzy jako pierwsi wysł uchali naszych skarg, ukryli się za kolumną w drugim holu recepcyjnym i po prostu gł upio wypatrywali, co moż emy zrobić . Potem zaczą ł em dzwonić do biura podró ż y i ż ą dać zmiany hotelu. Gdy tylko o tym usł yszeli, natychmiast pojawił a się Inga, zaczę ł a wszystko tł umaczyć i negocjować . W rezultacie prawie w pobliż u dostaliś my trzy pokoje, okazał o się , ż e wszystko tam jest. Rozumiesz, ż e nie moż e być dobrego wraż enia, począ tkowo był o zepsute. W zeszł ym roku odpoczywaliś my w hotelu 4* w Nabq, w poró wnaniu do tego hotelu teraz wydawał nam się rajem.
2. Sprzą tanie pokoju ró wnież nie pozostawia wiele do ż yczenia, nasi przyjaciele nie zmienili rę cznika na nogi pierwszego dnia, zrobili uwagę na recepcji i wybraliś my się na wycieczkę , kiedy wró ciliś my, rę cznik był po prostu przewró cone na drugą stronę , nastę pnego dnia powtó rzyliś my to samo zdję cie, w ogó le nie dali dziecku dodatkowych rę cznikó w

3. Jedzenie bardzo skromne, znowu nawet w poró wnaniu z naszymi zeszł orocznymi 4*, jadalnia (to nie jest restauracja) bardzo ciasna, parokrotnie tylko przez cał y czas był o coś w stylu dietetycznych potraw - gotowany kurczak, napoje na poczekaniu - już wszystko skoń czył eś , chociaż cią gle dawali napiwek. Dziecko praktycznie nic nie jadł o, mię so w pieprzu, jakieś niedogotowane ziemniaki, makaron też . Rano ratował y nas zboż a z mlekiem, po poł udniu frytki, mozolnie z obiadem. Po powrocie do domu w przedszkolu powiedzieli, ż e dziecko zjada wszystko tak, jakby nie był o karmione przez tydzień .
4. Leż aki przy basenie i na plaż y są cał y czas zaję te rę cznikami bez ludzi, czasami nawet przez cał y dzień , oglą daliś my to, rę czniki moż na wzią ć tylko raz dziennie, nie moż na ich zmienić , to tylko wieś niak.
5 Tylko morze i zatoka są dobre, ale to nawet nie zasł uga hotelu, a raczej ich szczę ś cie, inaczej nikt inny by do nich nie poszedł
6 Nie powiem nic o zmę czeniu pokoi i zapachu w toalecie, piszą o tym nawet ci, któ rzy mają dobre recenzje. Wszystkie zalecenia i instrukcje w pokojach są tylko w ję zyku angielskim i arabskim, nie czekają tam na nas, nie pojedziemy tam ponownie.
Tyle oczekiwań ze strony reszty, tak duż e pienią dze, dwa razy droż sze niż w zeszł ym roku, a wszystko tak godne ubolewania - bardzo rozczarowują ce! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał