Najgorszy hotel z 5 hoteli, w których przebywałem w Sharm?

Pisemny: 22 listopad 2021
Czas podróży: 10 — 19 listopad 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Wybrał am hotel ze wzglę du na niską cenę - 12200 UAH. za dwoje w 9 dni np. w 2019 roku tyle zapł acił em za jednego na 10 dni w hotelu pierwszej linii Amwaj Sharm 5*. W Sharm po raz pią ty w hotelach od 3* do 5*, wię c jest coś do poró wnania. W hotelu Mazar nie ma w ogó le terytorium, a ten, któ ry nie jest zadbany - nie ma zieleni i kwiató w. Bardzo biedny i marny hotel, stoją cy na pustyni obok placu budowy, wię c na plaż ę nigdy nie poszli - jeź dzili minibusem, któ ry kursuje bardzo szybko i czę sto. Plaż a jest duż a i bardzo dobra: rafa doś ć bogata, duż o ryb, korale ż yją , ponton kró tki, w pobliż u plaż a opuszczonego hotelu z pię knym mię kkim piaskiem, ż eby się do niej dostać trzeba ominą ć skał a nad morzem. To wszystkie plusy tego hotelu.
Jedzenie bez smaku, monotonne - ryż , makaron i puree ziemniaczane na wodzie. Z tych produktó w moż na przygotować tak wiele pysznych dodatkó w (mam 64 lata i 53 lata gotuję dania ró ż nych narodó w był ego ZSRR), ale tutaj kucharz się nie mę czy - jedz to, co dają . Mię so, dró b i ryby podawane są codziennie na obiad w mał ym kawał ku, jest doś ć sał atek i warzyw, podano też owoce - gł odu nie bę dziecie. Poza tym był to pierwszy hotel w moim ż yciu, w któ rym nie był o ciast i sł odyczy, a w barze przy basenie nie był o kawy ani herbaty (bez ekspresu! ), moż na je był o pić tylko w jadalni w pojedynczych torebkach i tylko jeden rodzaj.
Hotel jest brudny - sprzą tanie odbywa się tylko w recepcji i przy basenie, chociaż kiedy poprosił em recepcję o posprzą tanie pokoju i zmianę ł ó ż ka, zrobili to szybko i bardzo czysto, chociaż zostawił em tabliczkę czekolady i napisał em dla ciebie - personel nie jest zepsuty, a są siedzi mają czekoladę bez notatki nie zabrali. Komary i komary są w Egipcie wszę dzie, ale w hotelu Mazar jest ich szczegó lnie duż o - ani fumigator, ani spray z butelki zabranej w recepcji nie pomaga. Podczas zameldowania i wymeldowania nie był o ż adnych problemó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał