Bardzo ładny hotel, ale są problemy z zameldowaniem! Nieuczciwi pracownicy recepcji

Pisemny: 10 grudzień 2024
Czas podróży: 28 listopad — 7 grudzień 2024
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Byliś my w hotelu drugi raz, odpoczywaliś my tam w 2020 roku i od tamtej pory marzył am o ponownym wyjeź dzie, wię c gdy zaczę li wybierać hotel, udał o mi się przekonać znajomych, ż e to najlepsza opcja na grudniowy wypoczynek ! Zależ ał o nam na ł agodnym wejś ciu do morza i jednocześ nie obecnoś ci koralowcó w i ryb.
Chodziliś my z naszą kartą SIM? był o nas 5 i mieszkaliś my w pokoju Femeli, wszystko był o super, ale do morza był a dł uga droga, wię c teraz mamy zarezerwowane pokoje typu Superior, któ re znajdują się w budynkach pomię dzy recepcją a morzem. Ale po przyjeź dzie powiedziano nam, ż e nie ma już tam wolnych pokoi i chcą nas zakwaterować w femelu, ponieważ jest droż ej i oferują nam darmowy upgrade. Odmó wiliś my, bo zrozumiał em, co i gdzie to był o. Nastę pnie recepcjonistka zaczę ł a nam podawać numery, czasem z dostę pem do toalety, potem nad maską z restauracji, pró bują c nas „zamó wić ” za naszą bezkompromisowoś ć . Musiał em zadzwonić do biura podró ż y, organizatora wycieczek, chcieli nawet zmienić hotel.
Abyś cie zrozumieli, ż e przyjechaliś my o 6 rano i zameldowaliś my się o 8 wieczorem, kiedy przedstawiciel organizatora wycieczek był już w hotelu i zaczą ł rozwią zywać ten problem na miejscu. Za takie nasze „mę ki” obiecano nam bezpł atne nieograniczone wizyty a la carte oraz bezpł atne przedł uż enie pokoju w dniu wyjazdu (wyjazd był o godzinie 21:00).

Nastę pnego dnia spotkaliś my jeszcze dwó ch siedmiu? doł y, w któ rych rozwinę ł a się podobna sytuacja. A potem poznaliś my ludzi, któ rzy odpoczywali w standardach i femelach, potem okazał o się , ż e od razu przy zameldowaniu zaproponowano im rozliczenie ich u przeł oż onych za „niewielką ” dopł atą w wysokoś ci…. 600 dolaró w, ż ebyś cie zrozumieli skalę biznesu tych pozbawionych skrupuł ó w pracownikó w recepcji! Chcę ostrzec wszystkich przed takimi programami, bą dź cie przygotowani
Podoba mi się wszystko inne w hotelu, ż adnych skarg!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał