Zły hotel?

Pisemny: 1 październik 2020
Czas podróży: 20 — 27 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Nie ufaj recenzjom. Animatorzy odbierają telefony od goś ci i piszą entuzjastyczne recenzje, zarabiają c albo dzień wolny, albo bonus, nie pamię tam. W hotelu 95 procent goś ci to Egipcjanie, któ rzy przejadają się , ś mieci w hotelu, w pobliż u basenu, wszę dzie porozrzucane są plastikowe kubki, talerze, keczup rozmazany na kafelkach i tak dalej. Kiedy dotarliś my do hotelu, był a godzina 8 rano czasu lokalnego, przez 2 godziny czekaliś my na bransoletkę . Powiedzieli, ż e odprawa był a dopiero o 14.00, kiedy byliś my zmę czeni po nocnym locie. I dopiero kiedy dali 5 dolcó w na walkę w lobby, byliś my w stanie zdobyć numer godzinę pó ź niej. W ż adnym innym hotelu w Egipcie nie widział em tego, kiedy był em wcześ niej, osiadł em nawet w nocy, NAWET Ż YWIĆ NOCĄ . Być moż e spodziewał em się zbyt wiele i za 7 lat w Egipcie wszystko się zmienił o.
Nie ma ż adnych skarg na jakoś ć sprzą tania w pokoju, ale nie poszł am z biał ą chusteczką , zostawiam to w gestii bardziej uważ nych goś ci. Personel jest w wię kszoś ci normalny, istnieje kilka norm barmanó w. Wró cę do liczby Egipcjan, jak wyjaś nili mi robotnicy i przewodnicy, z powodu koronawirusa zaczę li wpuszczać miejscową ludnoś ć do Sharm El Sheikh, któ ra przyjeż dż a na kilka dni, aby czysto obż erać się i posrać . Nie moż na wejś ć do morza, ponieważ są one zgrupowane przy wejś ciu z pontonu do wody, nie pozostawiają c wolnej przestrzeni. Nie umieją pł ywać i starają się utoną ć , czepiają c się ciebie. Pł ywają w swoich ubraniach, morze natychmiast staje się mę tne.
Hotel poł oż ony jest w bardzo wietrznym miejscu, codziennie rano czerwona flaga, któ ra czasami startuje dopiero o 3 po poł udniu. Jedzenie jest do bani, wszystkie smakują tak samo, wró cił o 5 dni temu, wcią ż biegunka. Z owocó w - jabł ka, pomelo, melon, daktyle. Ani jednego mango. Nie podawano też owocó w morza. Ró wnież egipscy goś cie hotelowi pró bowali jedzenia bezpoś rednio ze wspó lnej ł yż ki do dystrybucji. Frytki, któ re spadł y na podł ogę , odkł adano z powrotem do wspó lnego talerza. Wokó ł budynek hotelu i dewastacja. Bardzo brudne zaró wno za hotelem, jak iw hotelu.

Zdecydowanie nie polecam. Jeś li zależ y Ci na jakoś ci - udaj się do europejskiej sieci hoteli. Hilton, Rixos, Albatros i tak dalej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (4) zostaw komentarz
аватар fo.fanara
fo.fanara

Drogi Gościu,
Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować za wybranie Jaz Fanara Resort na swoje wakacje oraz za pozostawioną opinię, ponieważ opinie każdego gościa są traktowane poważnie i brane pod uwagę.
Cały nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić każdemu gościowi idealne wakacje i chętnie przyjmuje wszelkie sugestie dotyczące ulepszenia i rozwoju naszych usług, ponieważ zawsze staramy się zapewnić pełną satysfakcję naszych gości.
Jeszcze raz dziękujemy za wizytę i Twoją opinię.
Z niecierpliwością czekamy na powrót do Jaz Fanara Resort.
Z wyrazami szacunku,
Zespół ds. relacji z gośćmi

Sat, 02 Mar 2024, 12:05
аватар