Dobrze utrzymany teren. Czysto.
Regularnie kursuje mał y transfer do morza.
Plaż a jest schludna i zadbana. Mał e molo, z niego i wejś cie do morza. Morze jest ciepł e i czyste. W hotelach jest nawet bardzo dobra rafa koralowa. Duż a ró ż norodnoś ć ryb. Jest co oglą dać . Polecam każ demu nurkowanie już od pierwszego dnia. Naprzeciwko hotelu znajduje się ulica ze sklepami i aptekami. Gdzie kupić maski do snorkelingu.
W pokojach jest dobre Wi-Fi.
Mieszkali pod numerem 1044.
Numer jest bez zarzutu. Jednak nie był o mydł a w pł ynie. Ale kiedy ł adnie poprosili, wszystko naprawili.
Personel hotelu jest bardzo uprzejmy, przyjazny i przyjazny.
O kuchni moż na napisać wiele osobno.
Szef kuchni to po prostu mistrz w swoim rzemioś le! Wszystko był o smaczne, ś wież e. Ś niadania zawsze takie same, jednak jest tam niezwykle duż y wybó r dań , któ rych w cią gu tygodnia nawet nie pró bowano. Za każ dym razem lunch i kolacja był y inne. Wszystko jest bardzo smaczne.
Duż y wybó r ryb, woł owiny, drobiu. Był a nawet jagnię cina, kaczka, kraby, oś miornica, krewetki, sushi, shawarma. Duż o ś wież ej zieleniny, warzyw. Z owocó w - gujawa, granat, daktyle, banany, jabł ka, pomarań cze. Wybó r dla ró ż nych gustó w. I dzieci też .
Na pewno tu jeszcze przyjedziemy.
Są bardzo zadowoleni z wakacji. Bę dziemy polecać hotel znajomym.
Podobał o mi się ró wnież to, ż e hotel oferuje codzienny, cał kowicie bezpł atny transport wahadł owy do ró ż nych czę ś ci Sharm. Kelnerzy w holu też są wspaniali! Ogó lnie polecam wszystkim ten hotel, na pewno wró cę .
Chciał bym zauważ yć i podzię kować pracownikom restauracji, a zwł aszcza kierownikowi. Mili ludzie, ż yczliwi, zawsze uś miechnię ci, niektó rzy nawet mó wią po rosyjsku. Dzię kuję ró wnież Ashok, przyjacielskiemu i wesoł emu facetowi, któ ry doskonale mó wi po rosyjsku, za pomoc w rozwią zaniu problemu.
Z ż alem zrozumieli nas na pó ł , zabrali nas, aby pokazać pokó j, wybrali 1628 (widok na morze, 3 pię tro, podczas gdy widać dach i korytarze poprzedniego budynku, towarzysze Arabowie chodzą z przyjemnoś cią i patrzą na nas balkony jak u mał ych zwierzą tek, kiedy tam siedzimy).
Pokoje super, cał kiem nowe, porzą dny prysznic, sypialnia, balkon. Ś ciany są bardzo cienkie, sł ychać rozmowy są siadó w i ich rewelacje. Sprzą tają tylko ś cielenie ł ó ż ka, w cią gu tygodnia podł oga był a umyta dwa razy wię cej, jak to moż liwe, przestaliś my zostawiać napiwki, bo to w ż aden sposó b nie wpł ynę ł o na jakoś ć , a dalej chciał em stą d jak najszybciej wyjś ć moż liwy. Był problem w postaci komaró w, latają z balkonu, wspinają się z klimatyzacji, ale zamknię te okna i drzwi nie ratują , nie mogliś my spać , zjadł y nas. Poszliś my do recepcji, poprosiliś my o ś rodek odstraszają cy komary, jakbyś my nas nie zrozumieli, powiedzieli godzinę i przyprowadzili nas do pokoju. Poszliś my na plaż ę , wró ciliś my bliż ej 4m - nic nie przywieź liś my.
Dzwonimy do recepcji - wzią ł ją jeden z pracownikó w, któ ry mó wi tylko po arabsku, nie rozumiał ani sł owa po angielsku, ani po rosyjsku, mó wi tylko na wezwanie sprzą tania. Dzwonimy - odbiera telefon, nic nie rozumie, mó wi Przepraszam, przepraszam. Przybywają c kilka godzin pó ź niej do recepcji, kazano nam iś ć do sklepu i jeś li podsumujemy ten strumień dź wię kó w zamiast sł ó w: twó j problem jest tylko twó j, ró b co chcesz.
Potem 2 listopada miał em urodziny, zaraz po przyjeź dzie zapisali się na a la carte, mó wią c, ż e to moje urodziny. W rezultacie dzień wcześ niej poinformowano nas, ż e nasza wizyta został a odwoł ana, ponieważ restauracja nie dział ał a (dział ał a, był a otwarta, po prostu zostaliś my wysł ani z jakiegoś znanego tylko powodu). Postanowiliś my skorzystać z bezpł atnego autobusu do Soho i wybrać się tam na spacer raz coś takiego. W recepcji rozkł ad jest nieaktualny, nie ma dwó ch autobusó w, ale jeden, tam o 19.15, stamtą d o 22, jeś li spó ź nią się na minutę , odjadą bez ciebie, nikogo nie obchodzi jak bę dziesz wró cić , jeś li coś się stanie.
Przyjechaliś my o 18.30 na obiad przed wyjazdem i wtedy się zawiedliś my. Hotelowa jadalnia to poł owa goś ci przebywają cych w hotelu, po odczekaniu 45 minut w kolejce przed wyjazdem nie udał o nam się zjeś ć obiadu. Pogratulowali mi z okazji moich urodzin, wrzucają c do pokoju suchy tort biszkoptowy. Ogó lne wraż enie zaczę ł o się pogarszać jeszcze tego samego dnia. Ale dalej jest lepiej. Mają c urazę do minionego dnia i zepsuty nastró j w moje urodziny, ale wcią ż mają c nadzieję , ż e przynajmniej nastę pnego dnia bę dziemy mieli normalny odpoczynek nastę pnego wieczoru, w koń cu udaliś my się do ala carte (swoją drogą , mimo ż e wydruk dostaniesz, ż e jest w Masali i rybę - nie wierz mi, to stoł ó wka Elements, gdzie moż na coś przeką sić na lunch, tylko wpuszczą cię wieczorem tylko po wcześ niejszym umó wieniu). To nie jest zwykł a a la carte z kelnerami i menu, nie, ta sama restauracja co gł ó wna, jedzenie odbierasz sam, asortyment taki sam. Có ż , myś limy, ż eby przynajmniej nie stać godzinę w kolejce przed wejś ciem. Nasze miejsce nie został o od razu odnalezione, powiedzieli, ż e wszystko jest zaję te.
Znaleź liś my miejsce, ok, chodź my po jedzenie. Czę ś ć tac z pokrywkami znajduje się na ulicy w pobliż u otwartego grilla (metr od stolikó w z goś ć mi).
Postanowiliś my wstać i poczekać na kebab, któ ry miał być gotowy za kilka minut. W tym czasie coś zaczę ł o się dziać . Pł oną ca serwetka przelatuje obok nas, rozpadają c się na kawał ki o centymetry od naszych wł osó w i ubrań , niemal podpalają c nas. Jak się okazał o, pochodził a z tacy, któ ra prawdopodobnie podpalił a stó ł . Oczywiś cie w pobliż u strefy poż arowej nie ma gaś nic ani wody. Kelner nie wymyś lił nic lepszego niż wzią ć serwetkę i ją zgasić , naturalnie się zapalił a. Znowu nie wymyś lił nic lepszego niż trzymać za plecami pł oną cą serwetkę , zaczę ł a go palić , a on rzucił ją w naszą stronę . Kiedy przyjaciel krzykną ł , ż e prawie nas podpalili, powiedziano nam, ż e jest w porzą dku, nie ma ognia. W tym samym czasie stó ł obok nas nadal ż artobliwie pł oną ł pł omieniami.
Awanturowaliś my się , to był a ostatnia kropla cierpliwoś ci.
Ale. Wró ć my do faktu, ż e personel mó wi po angielsku i rosyjsku dosł ownie na poziomie kilku zapamię tanych zwrotó w i bez wzglę du na to, co mó wimy, nie rozumieją nas, po prostu mó wią przepraszam, przepraszam ponownie. W hał asie znaleź li kierownika, któ ry (och, naprawdę ) mó wił po angielsku. Przeprosił , obiecał wszystko naprawić (tace owinę li w folię , ale jeś li jakimś nieszczę ś ciem jesteś goś ciem w tym hotelu, trzymaj się z dala od terenó w zewnę trznych, to jest niebezpieczne dla twojego ż ycia). Tak, przynieś li nam koktajle cola z sokiem w ramach przeprosin, tak, wtedy byli szczegó lnie uważ ni i naprawdę pracownicy mogą nosić maski, zakł adać każ dego, kto mó wi jedzenie na grillu (ż aden z pracownikó w nie nosi masek na hotel, koronawirus jest tutaj Nie, nie jest jasne, dlaczego.
Narzekanie na recepcji jest bezuż yteczne, nie zrozumieją tego, chyba ż e napiszą i przetł umaczą na tł umacza arabskiego.
W jadalni jest dwa razy wię cej osó b niż sala moż e pomieś cić , najczę ś ciej trzeba bronić ogromnej kolejki. Jest ograniczona iloś ć jedzenia, bardzo mał o, wszystko jest zał atwione i moż esz pozostać gł odny, ponieważ jedzenie nie zostanie szybko zmienione, ale gotują pysznie. Po raz pierwszy widzę , ż e feta podawana jest w sposó b ograniczony i dopiero na ś niadanie, jakby był a zł ota. Brakuje go na obiad i kolację . Od 12.30 do 16.00 na plaż y przyrzą dzane są grillowane mię so w hot-dogach oraz burgery z frytkami, w Elements zjemy bezsmakową sał atkę , tego samego hot doga i pyszną pizzę z tuń czykiem. Wieczorem, jeś li masz szczę ś cie, wł amiesz się do jadalni na kolację . Albo nie.
To niesamowite, jak normalny hotel, z dobrymi pokojami, stromą rafą , moż e zostać zrujnowany przez okropny poziom usł ug, obrzydliwe nieludzkie nastawienie i lekceważ enie bezpieczeń stwa.
Jeś li drogie Ci jest ż ycie i dobry nastró j, a nie chcesz tak jak my liczyć dni do wyjazdu i walczyć o elementarne prawo do obiadu ze stoł ó wki, za suchy rę cznik, za pokó j bez komaró w któ ry nie pozwoli Ci spać - przestań wybierać inny hotel.
Przyjechaliś my do hotelu o 7-50 i poprosiliś my (za 20 USD) o dobry pokó j. W recepcji są pracownicy, któ rzy dobrze mó wią po rosyjsku. O 10-10 zameldowaliś my się w pokoju 1222 (jest to pokó j naroż ny) na 3. pię trze z widokiem na 2. basen hotelowy i czę ś ciowy widok na morze. To prawda, bransoletki został y zał oż one dopiero o 11-30. W pokoju był czajnik elektryczny i zestaw do parzenia kawy i herbaty, co był o bardzo wygodne.
Hotel ma fajną opcję - od okoł o 6-00 w lobby barze moż na napić się napojó w z ekspresu oraz zjeś ć rogaliki i dwa rodzaje innych buł ek. Jest wolne. Wię c nie potrzebowaliś my ś niadania.
Wszystko w pokoju dział ał o, z wyją tkiem zamka w drzwiach na balkon. Pokó j miał wszystko, co jest wskazane w opisie hotelu. Zadowolony z obecnoś ci suszą cych się ubrań na balkonie.
Sprzą tali codziennie, najpierw okoł o 9-30 (kiedy byliś my na plaż y), potem mię dzy 11-00 a 12-00, kiedy już wró ciliś my z plaż y i szliś my na lunch, ale to nie przeszkadzał o. Poś ciel został a zmieniona 5 dnia bez przypomnienia z naszej strony. Sprzą taczowi codziennie zostawiano tabliczkę czekolady.
Przedł uż enie pokoju (mieliś my lot pó ź ny) kosztuje 25$ od 12:00 do 15:00 (w tym obiad) i 35$ od 12:00 do 18:00 (w tym lunch).
Od 10-00 w hotelu pracują animatorzy: rzutki, joga, bocha, pił ka wodna w dolnym basenie itp. Po kolacji przy wyjś ciu z recepcji odbywają się wystę py animatoró w.
Tak przy okazji Wi-Fi w hotelu jest pł atne - 10 USD za 7 dni.
Plaż a
Tutaj czekał a nas seria kł opotó w. Po pierwsze, udał o nam się zdobyć tylko 1 rę cznik na kartach. Drugi rę cznik - dopiero nastę pnego dnia, kiedy czekaliś my na dostawę rę cznikó w do dolnego basenu.
Coś innego był o gorzej – prawie wszystkie miejsca na 6-poziomowej plaż y są zaję te, choć ludzie siedzą na okoł o 1/4 zaję tych leż akó w.
W rezultacie codziennie rano o 6-00 musiał em zabierać leż aki, zwykle na 3 lub 4 pię trze - mię dzy leż akami jest wię cej miejsca. Wieczorem (okoł o 15-10) moż na był o znaleź ć bezpł atne leż aki, ale nie był o ich wiele (wychodzą c rano z plaż y, zabraliś my rę czniki). Przy okazji za zgubienie rę cznika lub karty do niego grzywna 10 euro, a takż e za zgubienie karty z pokoju.
Ką pielisko ogrodzone bojami jest bardzo mał e. Od strony koralowca na hotelowej plaż y są.2 skrzydlice - to bardzo niebezpieczne!!!
Popł yną ł em na poł udnie w kierunku hotelu Sultan Gardens (jest nieciekawa rafa i kilka ryb) do molo hotelu Sunrise Arabian. Tutaj rafa jest ciekawsza i jest wię cej ryb. Jeś li pł yniemy na pó ł noc (plaż a hotelowa Piramisa), wtedy rafa jest ciekawsza niż w Sultan Gardens, szczegó lnie 100 metró w od pontonu Piramisa. Rano jest ciekawiej ż eglować tam ze wzglę du na lepsze oś wietlenie rafy (sł oń ce ś wieci z tył u). Z Piramisy pł ynie ł agodny prą d w kierunku plaż y Xperience Sea Breeze. Dlatego bardzo wygodnie jest pł yną ć z powrotem przy minimalnym wysił ku.
Pł ywał em codziennie kilka razy, ale mniej lub bardziej duż e ryby (stado okoł o 20 sztuk ostroboka ostroboka o dł ugoś ci okoł o 60-75 cm) był y widziane tylko raz.
Generalnie w Sharks Bay (podczas kilku wakacji pł ywał em nią z hotelu Siva Sharm do Sunrise Arabian Hotel) nie ma ani pię knej rafy, ani duż ej iloś ci i ró ż norodnoś ci ryb.
Hotel
Jest to hotel butikowy o bardzo mał ym terytorium - jego szerokoś ć wynosi okoł o 50 m. Ale na tym terenie znajdują się.4 baseny, z któ rych jeden ma zjeż dż alnię . Był y 3 bary - w recepcji, przy basenie ze zjeż dż alnią i na plaż y. W ostatnich dwó ch od 12-30 moż na był o zjeś ć fast food. Pozytywnym aspektem jest to, ż e barmani nalewają wszystkie drinki bez przerwy i dają tyle szklanek, ile poprosisz. Zawsze dostę pne są.2 napoje, takie jak UPI i zimna/gorą ca woda. Personel jest ogó lnie bardzo przyjazny i prawie każ dy rozumie rosyjski.
Teren hotelu jest lekko nachylony w kierunku morza, nie przeszkadzał o nam to wcale, ale dla chę tnych bus hotelowy kursuje wewną trz hotelu wzdł uż ogrodzenia z hotelem Piramisa.
W jednej z recenzji czytał em to z hotelu przez 20-25 minut. moż na dojś ć do gł ó wnej drogi, po któ rej jeż dż ą minibusy Starego Rynku - Nabq to nieprawda.
Wygodnie był o tam chodzić , bo idzie się wzdł uż ogrodzenia, niedział ają cy hotel w cieniu i wieje wiatr. Odwiedziliś my wię c dioramę Synaj na rzecz ró ż norodnoś ci biologicznej. Poszedł em okoł o 40 min. Okazał o się , ż e jest jeszcze w budowie. Ale zobaczyliś my pię kny park, stado biał ych czapli i dudkó w.
Wychodzą c z hotelu, kierują c się w lewo, znajdziecie się na ulicy handlowej, któ ra niewiele ustę puje znanej ulicy Il Merkato.
Odż ywianie
System all inclusive dział a od 10-30 (nie spodoba się tym, któ rzy lubią pić piwo rano). Gł ó wną wadą jest to, ż e napoje (opró cz UPI i wody) są podawane przez kelneró w w porze lunchu i kolacji. Aby otrzymać je na czas, musisz dać.1 dolara / dzień.
Jedzenie jest bardzo urozmaicone i obfite. Ryby na co dzień : smaż one, pieczone lub grillowane. Nawiasem mó wią c, zawsze jest woł owina, dobrze ugotowana, kebeb itp. Na 10 dni: krewetki kró lewskie był y 3 razy, kalmary, oś miornice, kraby. Restauracja podzielona jest na dwie czę ś ci: gdzie serwują kuchnię wł oską oraz mię dzynarodową - kuchnię arabską.
Naczynia wkł adają kelnerzy, któ rzy stoją za szklaną przegrodą na wł asne talerze. Pobierają tyle, ile prosisz.
Swobodny dostę p: pieczywo, marynaty, warzywa, owoce (jest tu wada – arbuza nigdy nie był o, z reguł y: guawa, melon, grejpfrut, pomarań cza, czę sto winogrona), marynaty, wyroby kulinarne.
Rano kolejka po jajecznicę moż e wynosić.3 lub 12 osó b. Podobnie na obiad moż e być duż o osó b – czę sto 12-15 osó b stoi z tył u gł owy do siebie. Kiedyś na kolacji nie mogliś my od razu znaleź ć pustych miejsc w ż adnej z dwó ch sal restauracji.
W porze lunchu na sali jest mniej osó b.
Ś rodki przeciw Covid
W recepcji znajduje się tabliczka „Wszyscy pracownicy hotelu są zaszczepieni przeciw krowim”. W restauracji wię kszoś ć pracownikó w nosi maski, ale wielu nosi je na brodzie. Ze wzglę du na tł ok w restauracji, w trakcie zbierania jedzenia zał oż yliś my maski oddechowe i zaję liś my miejsce w najbardziej odległ ej czę ś ci restauracji.
Drinki
Tutejsze czerwone i biał e wino jest kwaś ne i nieprzyjemne. Piwo to nic. Nawiasem mó wią c, w restauracji kelnerzy serwują drinki w szklance. Mocne alkohole lokalnej produkcji są rozcień czone i bardzo amatorskie (jak we wszystkich egipskich hotelach). Kawa z ekspresu jest taka sobie, ale gorą ca czekolada jest bardzo dobra. Soki w batonikach wylewa się z opakowań , są gę ste i pachną ce, szczegó lnie podobał mi się sok z mango.
Plusy: Przyjazny personel, dobre jedzenie.
Minusy: „bitwa o leż aki”, mał e terytorium, nieciekawa rafa.
Rafa przy hotelu jest doś ć dł uga, ale nie gł ę boka, jest wiele kolorowych ryb, przeglą d moż na znaleź ć pod linkiem.
Rafa jest jaś niejsza, jeś li przepł yniesz przez boje na lewo od wejś cia do morza, koralowce są jaś niejsze, jeś li pł yniesz pewnie, lepiej odpł yną ć .
Plaż a, podobnie jak sam hotel, jest kaskadowa, trzeba się wspią ć na zbocze, jeś li podró ż ujesz z dzieć mi lub osobami niepeł nosprawnymi, nie ma Cię tutaj, ponieważ trudno bę dzie chodzić (gł ó wna restauracja znajduje się na samym szczycie , a plaż a i pokoje są w dó ł stoku).
Aby zają ć miejsce na plaż y nad wodą , lepiej wstać wcześ nie, ale jeś li nie zależ y Ci na kilku poziomach wyż ej, zawsze są bezpł atne leż aki.
Jeś li chodzi o jedzenie, jest gł ó wna restauracja, któ ra serwuje ś niadania, lunche, kolacje i dwie restauracje a la carte (ryba i grill). Raz na wakacje moż na zapisać się do restauracji z grillem, któ ra znajduje się przy basenie, przy relaksują cej muzyce.
W menu owoce (persymona, melon, daktyle, granat, figi, banany, guawa, gruszki, winogrona), sł odycze to zwykł e ciasta, mię so (indyk, kurczak, woł owina), ryby tylko w cieś cie, grilla nie był o. Dwa razy w tygodniu obiad rybny (krewetki i kraby z grilla).
Na terenie kilku baró w, w recepcji, na plaż y, w pobliż u basenó w. Alkohol jest lokalny, jak wszę dzie. Fast food zaczyna się okoł o 12, w porze lunchu są też wodniste lody, ale nie jest ź le w upale.
Ze znaczą cych wad jest wiele osó b w hotelach, a na lunch i kolację trzeba stać w kolejce, aby wejś ć , potem kolejka po jedzenie, jeś li chcesz się napić , to jest to cał e poszukiwanie, na lunch i kolację są napoje przyniesiony przez kelnera, są tylko dwie na cał y tł um. Czekaliś my na drinki przez cał e wakacje kilka razy, w innych przypadkach albo nie przyszli do nas, albo zapomnieli o zamó wieniu, zdarzał y się przypadki, ż e już jedliś my, a drinki tylko przynoszono. Jak dla mnie lepiej był oby nie podejmować pró by obsł ugi restauracji, ale dać ludziom moż liwoś ć nalewania się jak w 4x. Czę sto ludzie przy barze brali dla siebie drinka i już przychodzili z kieliszkami w rę kach.
Jedzenie był o bardzo smaczne i urozmaicone.
Raz na pobyt moż esz skorzystać z bezpł atnego transferu z wybranego hotelu (Soho, Stare Miasto).
Osobno, jeś li chodzi o osadę , osad nie był przyjemny, przyjechaliś my o 7 rano, osadzie kazano czekać do 2, nie ma tu ż adnych skarg, ponieważ hotel jest wypeł niony po brzegi. Ale bransoletek nam nie dali, kazali czekać do 10.30, czyli do czasu, kiedy ś niadanie się skoń czy, to pierwszy raz z takim zhlobstvo zetknę ł am się , chociaż odpoczywał am nie raz w Egipcie i Turcji. Dopł ata na jutro wynosił a okoł o 10-15 dolaró w za osobę .
O 10.30 w koń cu dali mi bransoletkę , rozdali kilka buł ek i pozwolono im wypić kawę w barze.
Karty na rę czniki wydawane są po zameldowaniu, zastanó w się , czy planujesz poleż eć na plaż y przed obiadem, a nie czekać na rozliczenie w recepcji.
Wi-Fi na terytorium jest pł atne tylko 10 USD za jedno urzą dzenie na tydzień , ale nie ł apie plaż y. Na plaż y ł apane są darmowe sieci pobliskich hoteli.
Teren hotelu nie wydaje się duż y, ale ponieważ jest dł ugi, przed każ dym budynkiem znajduje się basen lub ogró d.
Pokoje są inne, są po remoncie, ale są zupeł nie martwe, najlepsze budynki to 12 i 14, tuż mię dzy plaż ą a restauracją .
Bardzo aktywny i wesoł y zespó ł animatoró w, cał y dzień był jakiś ruch (joga, aerobik, rzutki), wieczorami był pokaz (program sł aby, jak wszę dzie w Egipcie, z wyją tkiem pokazu ognia, to był o fajnie, polecam odwiedzenie).
Ogó lne wraż enie jest pozytywne, jestem gotowa przyjechać ponownie.
Hotel w zasadzie nie jest zł y, ale są „+” i „-”.
Plusy:
- numery norm
- sprzą tanie jest w porzą dku?
- restauracje norm (nawet 2 razy był y owoce morza)
- dobre molo, rafa jak wszę dzie
-w pobliż u targu z pysznymi mango
- wiele basenó w
Minusy:
- ż aden z pracownikó w nie nosi masek
- po przyjeź dzie i wyjeź dzie bransoletki zostaną usunię te i zał oż one ś ciś le na czas. Jeś li lot po obiedzie nie jest dozwolony na lunch, zostaną poproszeni o zapł acenie dodatkowych 30 USD
- po przybyciu do recepcji udają kretynó w, aby dać im ł apó wkę
- gł ó wna restauracja jest bardzo mał a?
- jedzenie jest zbierane i wyrzucane tuż przed nosem w jednym pojemniku, na ten widok powstaje odruch wymiotny
Szanowny kierowniku hotelu, z takim podejś ciem do goś ci nie chcę wracać do waszego hotelu.
Teraz najciekawsza jest nasza eksmisja - mę ż czyzna przyszedł do nas sprawdzić pokó j przed wyjazdem i jego pierwsze pytanie brzmiał o czy jest pilot do telewizora ! ! ! W poszukiwaniach rozumiemy, ż e go tam nie ma, zaczę li domagać się.10 dolaró w za pilota, któ rego rzekomo ukradliś my na Ukrainę ! ) Najfajniejsze jest to, ż e sami go ukradli, abyś my zapł acili za naprawę pilota sterowanie)) od razu przyleciał o pytanie o pilota) Po tym, jak powiedział em, ż e naszej koszulki nie ma, niech zadzwonią do szefa, wyrzucą walizki i zwró cą nam skradzione rzeczy, uciszyli konflikt, jakby nic się stał o i wszystkie naprawy nie są już potrzebne))))
Obsł uga: dobrzy chł opcy), ale tutaj piliś my koniak z dutifri w jadalni, kelner podszedł z kieliszkiem i powiedział , ż e go nalej - też niezbyt przyjemny moment. Sprzą taczka jest niegrzeczna! Jedzenie jest smaczniejsze niż nie, ale ziemniaki są zawsze niedogotowane) Jeś li pominiesz to wszystko, ale to hotel nie jest zł y) Jest wiele basenó w, ale wszystkie są mał e) Rafa koralowa nie jest niczym niezwykł ym, jest niewiele ryb . Sam zdecyduj, jakie masz szczę ś cie, sprawdzaj codziennie. Ich internet jest zł y, lepsza karta na lotnisku)
Był em w tym hotelu już pię ć razy, a trzy razy z mamą . Od pierwszego razu hotel spodobał mi się za jego lokalizację , wiele chwil dogodnych dla mojej mamy. Jest osobą starszą , mam problemy z nogami, trudno jej chodzić , a wiek też się dopasowuje.
Kiedy wcześ niej zameldowaliś my się w hotelu, nigdy nie mieliś my ż adnych problemó w, zwł aszcza, ż e zostaliś my już powitani jako stali i szacunek dla mojej mamy.
Po przybyciu do hotelu 09.02. 2021 o 04.30 odmó wiono nam wcześ niejszego zameldowania. Powiedzieli, ż e nie zameldują się przed 10:00. Przychodził em co pó ł godziny i prosił em o wcześ niejsze zameldowanie. Wskazał a, ż e jesteś my stał ymi klientami, w wieku naszych matek, oczywiś cie mó wił a i zaproponował a, ż e zapł aci za wczesne zameldowanie. Hotel posiada cennik, znajduje się w recepcji, są wszystkie ceny za wcześ niejsze zameldowanie i odnowienie.
Cią gle mi odmawiano, był o duż o ozdó b, nie ma czystych pokoi, chociaż w koń cu zamieszkaliś my w jednym. Wszystkie rę czniki był y w szmince, ten sam kolor, brud od wycierania stó p, a jak otworzył am ł ó ż ko to był y plamy krwi i widać był o, ż e leż ą na prześ cieradle, jednym sł owem wszystko uż ywali. Ich kolejnymi argumentami był o to, ż e w hotelu był o bardzo tł oczno, nie był o wolnych pokoi, chociaż w dniu 09.02. 2021 był a mał a czę ś ć meldunku w hotelu, zapytał am wczasowiczó w, oczywiś cie to też był o widoczne do mnie w cią gu dnia, w restauracji, na plaż y. Przez cał y czas wizyt mogę już powiedzieć dokł adnie jaki procent obł oż enia hotelu. Chciał em to podsumować . Nowa polityka hotelu zabił a nasze uczucia do niego.
Oczywiś cie nie chcę już znosić takiej kpiny z Twojej strony, pojechaliś my do Ciebie jak do naszej rodziny, wielu pracownikó w nas pamię ta i kocha. Ale fakt, ż e moja mama siedział a dł uż ej niż pię ć godzin, jest nie do przyję cia i niewybaczalny. Nie rozumiem twojej nowej polityki, był a okazja, aby hotel zarobił dodatkowe pienią dze, chcieliś my zapł acić , ale nie, niech ludzie cierpią , a pokoje są puste.
W moim sercu pozostał o bardzo, bardzo duż e rozczarowanie i uraza.
Ogó lnie hotel jest bardzo dobry. Jedzenie też . Personel jest przyjazny. Byliś my zadowoleni, jeś li nie weź miecie pod uwagę niuansó w zwią zanych z rozliczeniem i ś niadaniem.