Hotel słabo ciągnie na 3 gwiazdki?

Pisemny: 6 wrzesień 2021
Czas podróży: 23 — 30 sierpień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Udaliś my się do hotelu Virginia 5 razy, przycią gnię ci lokalizacją i dobrą darmową rafą koralową w El Fanara Beach, wzglę dna przystę pna cena. Wszyscy w hotelu wiedzą , a my jesteś my znani w hotelu. W sierpniu w hotelu odpoczywają tylko Arabowie, ze wszystkimi tego konsekwencjami, w tym czasie w Egipcie jest bardzo gorą co (nie polecam w tym czasie podró ż y do Egiptu). Biorą c pod uwagę fakt, ż e personel hotelu nas rozpoznał , uś miechnę li się sł odko, przywitali, ale to wszystko. Do hotelu dotarliś my wcześ nie rano o 5 rano. W recepcji wyjaś nili nam, ż e zostaną zakwaterowani po 14-00 i nakarmią nas ś niadaniem. Przebraliś my się , zjedliś my ś niadanie, kupiliś my 2 $ bilety na plaż ę w hotelu i poszliś my na plaż ę . Do plaż y okoł o 3-3.5 km, czas podró ż y 35-40 minut. Biorą c pod uwagę fakt, ż e droga jest nam znana.
Dojechaliś my na plaż ę El Phanara (ale nie tę , któ ra był a wcześ niej, w hotelu nic nam nie wyjaś nili, podobno nawet nie wiedzieli), musieliś my wspią ć się na gó rę i udać się do latarni morskiej, a nastę pnie nasza plaż a. Plaż a i rafa koralowa są dobre (duż o widzieliś my, jest coś do poró wnania). Dlaczego tak dł ugo opisuję , ż eby stosunek pracownika hotelu do nas był jasny. Autobus, któ ry miał nas odebrać z plaż y nie przyjechał , a ż eby nie zostać bez obiadu, pojechaliś my taksó wką . Po przybyciu do hotelu po obiedzie usiedliś my. Pokoje są nam znane, nic się nie zmienił o na lepsze, wymagają sporego remontu. Ż ona zobaczył a ł ó ż ko, był a przeraż ona, ł ó ż ko był o brudne od potu i wł osó w, tylko jedno prześ cieradł o. Podobno mieszkali tam Arabowie, to im odpowiadał o. Elektryczny zamek w pokoju był tak zwisają cy, ż e zaraz miał wypaś ć , sejf w pokoju nie dział ał . Nakrę ciliś my wszystko na smartfona i poszliś my porozumieć się z administracją , poś ciel został a zmieniona, sejf i drzwi stonowane (wpł ywał na to fakt, ż e pokazał em wł aś cicielowi film).
Wyglą da na to, ż e hotel nie jest gotowy i nie miał zamiaru przyją ć Europejczykó w, kiedy poszedł em do baru podczas lunchu i poprosił em o alkohol, barman odpowiedział , ż e alkohol jest pł atny i gdzieś zostawił . Wieczorem podczas spotkania z hotelowym przewodnikiem poprosiliś my o wyjaś nienie, dlaczego nie dostajemy napojó w alkoholowych, jeś li mamy all inclusive. Przewodnik hotelowy zapewnił , ż e zgodnie z koncepcją hotelu powinni podawać napoje alkoholowe i zapewnić autobus na plaż ę . Patrzą c w przyszł oś ć , autobus nie odebrał nas z plaż y przez trzy dni, podczas gdy wł aś ciciel hotelu i cał a obsł uga uś miechali się sł odko i zastanawiali się : „. . . jak wszyscy tak powiedzieli kierowcy, a on nie ż eby cię odebrać . Mimo opisanych faktó w mieliś my doś ć optymizmu, ż eby nie zepsuć reszty. Ogó lnie wszystko, co chciał em powiedzieć . Ogó lnie reszta mimo wszystko uważ am, ż e to był sukces. Jedzenie jest normalne jak zawsze w poprzednich latach moż e zaczę li dawać mniej owocó w, dali pysznego kurczaka, woł owinę , rybę itp.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał