Recenzja Melton Tiran Sharm El Sheikh

Pisemny: 1 styczeń 2020
Czas podróży: 22 — 30 listopad 2019
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Kosztem jedzenia wszystko wystarczył o, moje dziecko i ja chciał yś my coś przeką sić w barze, ale czegoś takiego nie był o, w zasadzie negana, wcześ niej był y w najlepszym razie przeką ski. Hotel ma niewielką powierzchnię , nie ma parku wodnego, dwie lub trzy zjeż dż alnie i dwa baseny. Był wybó r mię dzy tym a Meltonbeach, wybraliś my ten, był najlepszy. Pokazaliś my pokó j, w któ rym mamy mieszkać , był trochę daleko. To numer puli. Soho jest dosł ownie 30 minut spacerem. Moż esz wzią ć taksó wkę do Naama Bay. Hotel nie znajduje się na pierwszej linii, co 15 minut odjeż dż a autobus na plaż ę . Fajna plaż a, jest rafa koralowa, duż o terenu, na któ rym moż na pł ywać , moż na jechać z dzieć mi, ponieważ jest piaszczysty zachó d sł oń ca. Jedna restauracja był a zamknię ta, druga był a otwarta. Był em wcześ niej w Sharmplaza, to nie jest hotel, to po prostu okropne, wedł ug zdję ć jest pię kny, w rzeczywistoś ci to koszmar.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар otzivmzt
otzivmzt

Drogi hr2109
Dziękujemy za wybranie Bomo Olympus Grand Resort 4* i za recenzję. Z pewnością cieszymy się, że z pobytu u nas miałeś same pozytywne wrażenia. Specjalne podziękowania za docenienie profesjonalizmu personelu. Przywiązujemy dużą wagę do szczegółów, dążąc do tego, aby każdy Gość czuł naszą gościnność i troskę, i szczerze się cieszymy, że odnieśliśmy dzisiaj sukces. Obiecujemy nadal zadowalać Cię wysokim poziomem usług i jakością świadczonych usług.
Czekamy na ponowne spotkanie.
Z poważaniem,
Zagoiannis Christos
Dyrektor Generalny w Bomo Hotels Management Services

Tue, 25 Jun 2019, 09:42
аватар otzivmzt
otzivmzt

Drogi hr2109
Dziękujemy za wybranie Bomo Olympus Grand Resort 4* i za recenzję. Z pewnością cieszymy się, że z pobytu u nas miałeś same pozytywne wrażenia. Specjalne podziękowania za docenienie profesjonalizmu personelu. Przywiązujemy dużą wagę do szczegółów, dążąc do tego, aby każdy Gość czuł naszą gościnność i troskę, i szczerze się cieszymy, że odnieśliśmy dzisiaj sukces. Obiecujemy nadal zadowalać Cię wysokim poziomem usług i jakością świadczonych usług.
Czekamy na ponowne spotkanie.
Z poważaniem,
Zagoiannis Christos
Dyrektor Generalny w Bomo Hotels Management Services

Tue, 25 Jun 2019, 12:42
аватар