RECENZJA OCZAMI BIURA PODRÓŻY: NIE POLECAM tego hotelu!

Pisemny: 26 czerwiec 2023
Czas podróży: 23 listopad — 6 grudzień 2022
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
RECENZJA OCZAMI BIURA PODRÓ Ż Y: NIE POLECAM tego hotelu!

Był em w tym hotelu 2 razy.
- Tydzień w marcu 2021 r.;
-2 tygodnie w listopadzie-grudniu 2022 r.;

Wię kszoś ć goś ci, któ rzy przyjeż dż ają do tego hotelu, wraca do niego ze wzglę du na jego „przeszł e” zasł ugi. Dziś ten hotel spadł bardzo nisko jeś li chodzi o poziom i mimo swojej gwiazdki (5*) - hotel jest na poziomie hotelu 3 gwiazdkowego.

Koncepcja hotelu nie jest zdefiniowana. Z jednej strony jest to hotel rodzinny - w któ rym nie ma nic dla dzieci (mini mini przestarzał y plac zabaw na ś wież ym powietrzu, niedział ają cy klub dla dzieci). Z drugiej strony nie jest to hotel mł odzież owy, ani hotel dla dorosł ych - nie ma tu niezbę dnego programu, animacji, obsł ugi.

Terytorium i pokoje hotelu:

-Kiedy meldujesz się w hotelu wita Cię klimatyczny, pię kny i zadbany teren, przestronny hol, bar w holu (któ ry niestety nie dział ał );
-Pokoje w któ rych mieszkaliś my był y "zmę czone", zaró wno stanem pokoju jak i jego wypeł nieniem;
- Sprzę t muzyczny w cał ym hotelu jest zuż yty, bardzo stary, gł oś niki skrzypią i sapią - co daje okropną jakoś ć dź wię ku;
-Teren hotelu jest duż y, ale najwyraź niej nie wiedzą jak lub nie mają czasu się nim zają ć - od 2 lat zauważ yliś my znaczne pogorszenie stanu terenu, a od goś ci, któ rzy wcześ niej, usł yszeliś my jeszcze wię cej krytyki. Ró wnież duż ym minusem jest "smró d" nawozó w w cał ym hotelu podczas podlewania roś lin;
- Po drugiej stronie hotelu ogromna liczba komaró w;
-Zwracam uwagę na fakt, ż e teren hotelu jest kaskadowy (nie każ dy o tym wie z gó ry);

Plaż a:
-Niestety rafa umiera co roku - ale rafa tego hotelu nadal nie jest zł a, zwł aszcza jak na tak budż etowy hotel;
- Dostę p do morza tylko z kró tkiego pontonu, od razu bardzo gł ę bokiego (dla dzieci i tych, któ rzy nie pł ywają lub boją się gł ę bokoś ci) - to bę dzie problem.
To nie jest minus ani plus, to po prostu fakt i każ dy wybiera dla siebie to, co mu najbardziej odpowiada;

Posił ki i bary:
-Gł ó wna restauracja: jedzenie w hotelu jest bardzo sł abe, ale nie wyjdziesz gł odny. 1-2 razy w tygodniu posił ki są urozmaicone, zwracam ró wnież uwagę na fakt, ż e RESTAURACJA GŁ Ó WNA PRACUJE NIE W FORMACIE ALL INCLUSIVE, lecz W FORMACIE SOFT ALL INCLUSIVE (czyli z alkoholu serwowane bę dzie tylko piwo i wino w bardzo mał e kieliszki), a GOŚ CIOM BĘ DZIE ZABRONIONY przynoszenie z baru! ;

-Restauracje a la carte dostę pne po wcześ niejszym umó wieniu. My odwiedziliś my taką , któ ra znajduje się w gł ó wnym budynku, jej jedynym plusem jest pię kne wnę trze, w sumie wybó r tam też nie jest duż y, ale wygodniej jest tam być niż w gł ó wnej restauracji;
- Stacje dostę pne w cią gu dnia z niezł ymi burgerami, naleś nikami i lodami;
-W porze lunchu na terenie baru na plaż y serwowana jest „warunkowa pizza”;
- Poziom nad barem na plaż y, w porze lunchu, moż na znaleź ć kawiarnię , w któ rej tureccy kucharze - ich jedzenie jest najsmaczniejsze w tym hotelu, ale niestety wybó r też jest skromny;
- Bary - to kolejny smutek tego hotelu, serwują cy w jednorazowych kubkach, 100-150 ml, i tak wszystko jest podawane. Jest to niewygodne, bo trzeba nie odpoczywać , tylko biegać po napoje w upale. Z lodem w barach problem jest stał y: na plaż y ló d moż na znaleź ć bardzo rzadko, lodu nigdy nie moż na znaleź ć w kawiarniach serwują cych kebaby, najczę ś ciej ló d moż na znaleź ć w gł ó wnym barze;

Obsł uga hotelowa:
-Komunikacja z recepcją z mojego doś wiadczenia był a ł atwa, chł opaki nawią zali kontakt;

- Sprzą tanie - sprzą tanie pokoju jest bardzo sł abej jakoś ci, zameldowanie odbywa się już w zakurzonym pokoju z nieprzyjemnym zapachem w ł azience. Zgodnie z koncepcją hotelu, w trakcie pobytu istnieje moż liwoś ć sprzą tania pokoi na ż yczenie goś cia. Ale niestety - nie mogliś my uzyskać czystoś ci w pokoju.

Pomimo procesu sprzą tania, a nawet pozostawionego napiwku za sprzą tanie, po posprzą taniu pokoju - nie był o poczucia czystoś ci i ś wież oś ci w pokoju: Rę czniki był y zmieniane, poś ciel był a ś cielona, ​ ​ cał a powierzchnia pokoju został a wytarta szmatą namoczone w wodzie. W ł azience mimo sprzą tania zawsze unosił się zapach nieoczyszczonej toalety publicznej. Korytarze w budynkach był y w tym samym nudnym stanie. Stan otrzymanego materaca, poduszek, kocó w, poś cieli i rę cznikó w był normalny.

- Animatorzy - zaznaczę ten dział jako nieobecny, ponieważ w hotelu nie ma profesjonalnej "grupy animatoró w", jest tylko "towarzystwo facetó w", któ rzy w cią gu dnia spacerują po plaż y, hał asują i stwarzają wraż enie, ż e tam jest animacja w hotelu. Ponadto umieś cili tę samą listę odtwarzania z kilkoma przestarzał ymi utworami, któ re są odtwarzane codziennie i odtwarzane przez cał y dzień.
Nie potrafili stworzyć odpowiedniej atmosfery do wypoczynku dzieci i dorosł ych, ani w cią gu dnia, ani wieczorem.

-Restauracje i bary - to najbardziej problematyczny dział tego hotelu. Cią gle pojawiał y się trudnoś ci z pracownikami tego dział u, z powodu braku obsł ugi (w zasadzie obsł ugi jako takiej nie był o, chociaż w restauracji gł ó wnej za napoje alkoholowe i bezalkoholowe odpowiadają kelnerzy, bo sam goś ć nie moż e Weź to). W restauracji gł ó wnej napoje podaje tylko kelner, któ rego najpierw nie moż na znaleź ć , potem nie moż na się doczekać , a potem przynosi nie to, co zamó wił eś , a po tym wszystkim nie wstrzymuje się oburzenie na ciebie, dlaczego go gonisz i prosisz, ż eby przynió sł twoje zamó wienie. Pracownicy dział u nie rozumieją , ż e goś cie wypoczywają cy w hotelu przyjeż dż ają na wypoczynek w formule all inclusive, ż e to pracownicy są personelem obsł ugi w hotelu dla goś ci, a nie odwrotnie.

Pracownicy tego dział u mogą sobie pozwolić na krzywe spojrzenia na goś ci, oceniają ce spojrzenia, chamską komunikację , gesty, wypowiedzi w stosunku do goś cia po arabsku itp. – to psuje nastró j w czasie wakacji i stwarza sytuacje konfliktowe. Czy warto oceniać pracę pracownikó w tego dział u, skoro ich szef dział u, Food & Beverage Manager Mohammed daje wł aś nie taki przykł ad, to on też moż e krzyczeć na goś cia machają c rę kami, grozić goś ciowi, a on nie dostać za to wszystko, pomimo skarg;

-Guest przekaź nik manageró w: podczas dwó ch wakacji widział em 2 ró ż ne pensjonaty w hotelu, mogę zauważ yć , ż e niestety nie udaje im się znaleź ć ró wnowagi mię dzy personelem a goś ć mi i odpowiednio rozwią zać pojawiają ce się problemy;

Zreasumowanie:
NIE POLECAM tego hotelu nawet w segmencie super ekonomicznym. Zwró ć uwagę na inne hotele i nie psuj sobie wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał