normalny Egipt

Pisemny: 15 styczeń 2019
Czas podróży: 28 grudzień 2018 — 4 styczeń 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Wraż enie reszty tworzy wielu uczestnikó w: touroperator, hotel, transport, pogoda itp. W tym przypadku pierwszy mnie zawió dł , wię c cię ż ko ocenić hotel osobno, ale spró buję.
1. Lokalizacja.
Blisko lotniska, ale bez stresu. Weź taksó wkę do centrum miasta
2. Terytorium
Nie mał y, ale gł upi. Zadbany jest przecię tny (w są siednich hotelach na trawnikach jest trawa, są tylko ł ą ki trawiaste, wszę dzie jest goł a ziemia) Czę ś ć terytorium daleko od morza i od basenó w najprawdopodobniej zaczę ł y pó ź niej uszlachetniać , kiedy hotel zaczą ł się rozwijać i rozbudowywać.
3. Liczby

Nie widział em dobrych pokoi w Egipcie (był em w 4 hotelach: 5 gwiazdek i "Deluxe"). Wszyscy zmę czeni, odrapani. Ale gł ó wnym wraż eniem nie jest umieję tnoś ć czy chę ć wykorzystania (wspierania) wszystkiego. Baterie w pilotach i sejfie rozł adowane, gniazdka "na smarkach", kinkiety wypadł y ze ś ciany.
Co warta tylko ł azienka w holu: droga toaleta na wsporniku, marmurowe kafelki, pozł acane przeł ą czniki i dziurawy pensowy wą ż , z któ rego rdzawe smugi na cał ej ś cianie.
Zadzwonił em do elektryka do pokoju - lodó wka nie dział ał a. Przyszedł , wycią gną ł ujś cie „na smark”, coś zaczę ł o puchną ć . Wszystko naprawione. Nawet ś rubokrę ta. Wsadził em palec w przewody - naprawa zakoń czona. Kiedy dł onie są zł ote, nie ma znaczenia, ską d wyrosną.
Nawiasem mó wią c, w pokoju nie ma szlafroka i kapci, ale przynoszą go, jeś li o to poprosisz.
4. Plaż a
Na piasku są leż aki, są - na skał ach, są - przy basenach. Wejś cie do morza - piasek po kolana, potem koralowce. Ponton.
1 basen podgrzewany zimą . Doś ć leż akó w.
5. Animacja
Nie jestem fanem, wię c nie mogę ocenić . Jest trochę . Nie nachalnie, wię c dobrze.
6. Odż ywianie
Jeden z najlepszych w „moich” egipskich hotelach. Są też truskawki i owoce morza. 2 restauracje, radzę wł oską . Ale tak czy inaczej, po tygodniu wszystko się zmę czył o.
Jesteś my bardziej przyzwyczajeni do naszego jedzenia - barszcz, Olivier)))

Czy polecam hotel: tak?
Czy pojadę ponownie: nie?

PS. A teraz czas na sł owa o operatorze Anex tour - ANEX
Po prostu wymienię oś cież nice, a ty sam zdecydujesz

1. Kiedy dotarliś my do hotelu, usiedliś my w holu, gdzie wielu wcześ niej przybył ych turystó w już „marynował o”. Wycieczka Anex nie zapł acił a za nas pienię dzy hotelowi! Sytuacja zaostrzył a się i doszł o do bó jki (!!! ) tutristy, któ ry był zmę czony czekaniem z personelem hotelu, któ ry go wysł ał . I nawet wtedy nic się nie zmienił o. Wieczorem przyniesiono pienią dze, ale dzień był stracony.
2. Wiedział em, ż e zwiedzanie Egiptu to tylko strata pienię dzy. Ale opró cz wizyty w dobrze odż ywionym centrum handlowym moż na przynajmniej porozmawiać o mieś cie. Historia miał a dosł ownie 3 sł owa przez zaciś nię te zę by. Przewodnik odpowiedział kopro niegrzecznie w stylu „zamknij się ”. Wię c nikt nie zadawał innych pytań.
3. Atrakcją na torcie jest wycieczka do Izraela.
Kiedy utknę liś my na granicy z Izraelem i staliś my (stoją c w kolejce jak wą ż ) przez 7 godzin, inni operatorzy podskoczyli i pomogli swoim turystom. Na koń cu linii i gł ę bokim tył ku został tylko Anex. Wiele osó b dzwonił o do swoich biur podró ż y. Wszyscy zostali wysł ani daleko. Nie udzielono ż adnej pomocy. Na przykł ad nie obchodzi nas, twoje problemy itp. To był o straszne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał