Świetny hotel, ale problemy?

Pisemny: 12 wrzesień 2021
Czas podróży: 31 sierpień — 7 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 9.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Transfer dostarczony do hotelu okoł o 5 rano. Natychmiast zaoferowano nam dodatkową opł atę za wczesne zameldowanie lub poczekanie okoł o 10 rano i zameldowanie za darmo.
Postanowiliś my poczekać . Przed ś niadaniem zał oż yliś my bransoletki, zjedliś my i poszliś my omó wić pokó j. W rezultacie za dopł atą zostaliś my przeniesieni z pokoju typu superior z widokiem na ogró d do pokoju deluxe z widokiem na morze w budynku 9 na drugim pię trze. (Powyż ej pł ywania)
Zalety hotelu:

Pię kne, zadbane, zielone tereny. Ogromna liczba pracownikó w, któ rzy rozpoczynają pracę jeszcze przed wyznaczoną godziną . Doskonał a infrastruktura. Nie widzieliś my ani jednego otwartego baru. Bardzo wygodne i urozmaicone leż aki. Autobus kursuje po terenie co okoł o 5 minut dla tych, któ rym trudno jest wspią ć się po kaskadowych schodach. Jedzenie na wysokim poziomie. Bardzo mocne ś niadania. Szczegó lnie uderzył nas bekon, ś wież e soki, orzechy i ł osoś z serem. Dojrzał e owoce.
Lody na obiad i kolację . Pyszne zupy. Na obiad codziennie ogromne smaż one krewetki z kalmarami.
Byliś my w dwó ch restauracjach a la carte - stekach i wł oskiej. Doskonał a obsł uga, pyszne jedzenie. Polecam iś ć .
Od 12 do 17 moż na zjeś ć w snack barze z menu. Dobry wybó r i godny zamiennik obiadu w gł ó wnej restauracji.
Jest też dureń , frytki, orzeszki, pakowane soki. Nie pili alkoholu.
Minusy:
Fundusz liczbowy. Doś ć stare meble, niezdarne kosmetyczne naprawy (remonty) wyglą dają szczegó lnie dziko w hotelu tej klasy. Gł oś ny klimatyzator. Poś ciel w szpulkach iz otworami. A to nawet nie jest najsmutniejsze. W naszym pokoju mieszkał y mró wki. Oczywiś cie zgł osiliś my to gestrelacji. Pró bowaliś my je otruć przez trzy dni, ale tylko stawał y się coraz bardziej. W efekcie przeniesiono nas do pokoju, w któ rym był y też mró wki, ale w mniejszej liczbie.
Hotel ma też problem z tym, ż e wielu, przynajmniej w naszym budynku, jadł o obiad w pokojach, a potem wyrzucał o naczynia drzwiami do wspó lnego korytarza, gdzie stał y do ​ ​ rana. Czasami był o poczucie jakiegoś ś miecia.
Rafa jest bardzo sł aba, coś widać , ale zdecydowanie nie należ y wybierać hotelu nad morze.
Hotel na wysokim poziomie pod wzglę dem gastronomicznym, usł ugowym i infrastrukturalnym. Ale problem z liczbami musi zostać rozwią zany. Chciał bym się tam ponownie zatrzymać po remoncie. I tak stan pokoju, a zwł aszcza obecnoś ć mró wek, znacznie psuł wraż enie hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał