dziki przewodnik po hotelach

Pisemny: 13 luty 2012
Czas podróży: 1 — 7 styczeń 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywał w hotelu w dniach 16-28 stycznia 2012, wyjechał z Intourist. Szybko się zadomowił o, w hotelu był o bardzo mał o osó b, wię c jedzenie był o porcjowane. Kiedy ludzie trochę się powię kszyli, zrobili bufet. Arabowie pró bowali, ale hotel wraz z cał ym krajem przeż ywa cię ż kie czasy. Ciepł a woda nie był a dostę pna we wszystkich pokojach. W nocy szczur przyszedł do mojego pokoju, zacią gną ł ze sobą sł oik jogurtu i dobrze się przy nim bawił . Wspinał a się po rurze z odpł ywu, nie był o kraty. Musiał em go zamkną ć pó ł ką z komody. Barman co wieczó r pukał do drzwi i proponował herbatę , wó dkę . Chociaż nigdy nie otworzył em mu drzwi, co wieczó r metodycznie dobijał się do drzwi. Opcja mojej wycieczki był a bardzo ekonomiczna, wybrał em się na wycieczkę do Taby i ze wzglę du na morze Arabowie w hotelu byli bardzo uprzejmi. Przewodnik hotelowy John pracował bardzo ź le i wyzywają co bezczelnie. Powiedział wszystkim, ż e jeś li nie kupią od niego bonó w, zostanie eksmitowany z hotelu, zaż ą dał , aby wypisali mu rachunki, ż e bę dą kupować tylko od niego bony. Przez cał e 13 dni, któ re tam spę dził em, nie zamieszczał em nikomu informacji o locie powrotnym!!!!!!!!!! ! ! Ludzie dzwonili do niego na komó rkę , udzielał im informacji telefonicznie, a potem, jeś li do niego dzwonili. Nigdy nie był o informacji o locie powrotnym na stoisku!!! ! Arabowie na plaż y codziennie odsprzedawali leż aki Sun Rise Hotelu, prawie wdają c się w bó jkę z turystami. Widział em już na waszej stronie bardzo zł e recenzje na temat pracy tego przewodnika po hotelach. Czy Intourist naprawdę dba o to, co robi ich pracownik?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał