Hotel, do którego chcesz wrócić?

Pisemny: 13 kwiecień 2021
Czas podróży: 2 — 11 kwiecień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
UWAGA, NIE WCHODZ DO APTEKI PO LEWEJ OD HOTELU! ! ! ! ! Wszystko, co mają.5, moż na kupić.200 metró w za 1 dolara, gł upcy i powiedzieć , ż e tam, gdzie jest taniej - podró bki.

Hotele: odpoczywaliś my w Four Seasons i Rixos, ale wybraliś my Alcazar, choć jesteś my bardzo wymagają cy. Hotel jest pię kny, czysty, zadbany. Zawsze bierzemy pokó j typu swim-up, basen jest zamknię ty od wiatru, a na Pań stwa ż yczenie woda moż e być podgrzana do 31. Pokó j jest duż y, wygodny, ale wieczorem nie ma wystarczają cego oś wietlenia. Jedzenie jest lepsze niż w innych hotelach w Egipcie, ale 5 gwiazdek to za mał o. Trudno patrzeć , jak co noc przenosi się dziesią tki kilogramó w krewetek tygrysich i grilluje się je przez 10 minut zamiast 1.5-2 minut. max.


Chociaż przegrzebki, dorada i okoń morski, kalmary i grillowany kurczak są idealne. Personel w Alcazarze jest stworzony dla Ciebie przez personel. Są ponure, ale przede wszystkim wesoł e, przyjazne, responsywne, smaż one poprawnie, nigdy nie cią gną ce za koń có wki.
Ale to nie znaczy, ż e nie powinieneś im dzię kować za dobrą pracę . Wpiszmy i zobaczmy wynik. Egipcjanie dają wskazó wki nawet podczas ś niadania. Jeś li twó j pokó j jest ź le posprzą tany lub minibar nie jest uzupeł niany, zadzwoń do kierownika, a wszystko zostanie zrobione szybko i nie narzekaj pó ź niej w recenzjach, moż esz wszystko naprawić.

Dzię kuję najbardziej profesjonalnej obsł udze hotelu. To bardzo inteligentna recenzja kierownika dział u pokoi Mohameda, oficera relacji z goś ć mi Tanyi, któ rego moż na był o spotkać zawsze i wszę dzie od recepcji po plaż ę i któ ry jest zawsze gotowy do pomocy, wspó ł szef kuchni gł ó wnej restauracji Sherif, któ ry był zawsze prezent na ś niadanie, obiad i kolację . wesoł y i przyjazny dla urlopowiczó w, ale surowy dla podwł adnych, szefa kuchni Sami, któ ry zdział ał cuda z beczki w japoń skiej restauracji i wielu innych barmanó w i kelneró w.

CONS:
- INTERNET, KTÓ RY NIE ISTNIEJE, ale czasami się pojawia. Narzekamy od kilku lat, ale ON NIE ISTNIEJE.
Z tego powodu hotel traci wielu goś ci i zyski. Proszę odpowiedzialnego kierownika, aby nie dzię kował mi za dobrą recenzję , ale odpowiedział na moje pytanie, jak i kiedy myś lisz, aby rozwią zać ten twó j problem.
- Wielu kelneró w nosi maski na brodzie, a menedż erowie nie robią do nich uwag, bo chodzą bez masek, jest bardzo niewielu ratownikó w medycznych.
- bardzo nieprofesjonalna obsł uga w restauracji rybnej pod kierunkiem Mahmouda El Hawari.
- Sł abej jakoś ci dania w ś ró dziemnomorskiej restauracji.
- Nie ma dobrych alkoholi.
- Bardzo gł oś na muzyka przy basenie.

Mamy nadzieję , ż e usł yszysz nasze komentarze.
Ż yczę pomyś lnoś ci STEIGENBERGER ALCAZAR!

UWAGA, NIE WCHODŹ DO APTEKI PO LEWEJ OD HOTELU! ! ! ! ! Wszystko, co mają.5 moż na kupić za 200 metró w za 1 dolara, oszukać i powiedzieć , ż e tam, gdzie są tań sze podró bki.
O hotelu: nocowaliś my w Four Seasons i Rixos, ale wybraliś my Alcazar, chociaż jesteś my bardzo wymagają cy. Hotel jest pię kny, czysty, zadbany.
Zawsze bierzemy pokó j typu swim-up, basen jest zamknię ty od wiatru, a na Pań stwa ż yczenie woda moż e być podgrzana do 31. Pokó j jest duż y, wygodny, ale wieczorem nie ma wystarczają cego oś wietlenia. Jedzenie jest lepsze niż w innych hotelach w Egipcie, ale 5 gwiazdek to za mał o. Trudno patrzeć , jak co noc przenosi się dziesią tki kilogramó w krewetek tygrysich i grilluje się je przez 10 minut zamiast 1.5-2 minut. max.
Chociaż przegrzebki, dorada i okoń morski, kalmary i grillowany kurczak są idealne. Nastró j w Alcazarze jest stworzony dla Ciebie przez personel. Są ponure, ale w wię kszoś ci są wesoł e, przyjazne, responsywne, ż artują poprawnie, nigdy nie dają napiwkó w. Ale to nie znaczy, ż e nie powinieneś im dzię kować za dobrą pracę . Wpiszmy i zobaczmy wynik. Egipcjanie dają wskazó wki nawet podczas ś niadania. Jeś li twó j pokó j jest ź le posprzą tany lub minibar nie jest uzupeł niany, zadzwoń do kierownika, a wszystko zostanie zrobione szybko i nie narzekaj pó ź niej w recenzjach, moż esz wszystko naprawić.

Dzię kuję najbardziej profesjonalnej obsł udze hotelu. To bardzo inteligentny, reagują cy kierownik dział u pokoi Mohamed, oficer ds. relacji z goś ć mi Tanya, któ rego moż na był o spotkać zawsze i wszę dzie od recepcji po plaż ę i któ ry jest zawsze gotowy do pomocy, wspó ł szef kuchni gł ó wnej restauracji Sherif, któ ry jest zawsze obecny na ś niadania, obiady i kolacje bardzo wesoł y i przyjacielski z wczasowiczami, ale surowy wobec podwł adnych, szefa kuchni Sami, któ ry zdział ał cuda na beczce w japoń skiej restauracji i wielu innych barmanó w i kelneró w.
CONS:
INTERNET, KTÓ RY NIE ISTNIEJE, ale czasami się pojawia. Narzekamy od kilku lat, ale ON NIE ISTNIEJE. Z tego powodu hotel traci wielu goś ci i zyski. Proszę odpowiedzialnego kierownika, aby nie dzię kował mi za dobrą recenzję , ale odpowiedział na moje pytanie, jak i kiedy myś lisz, aby rozwią zać ten twó j problem.
- Prawie wszyscy kelnerzy noszą maski na brodzie, a menedż erowie nie robią do nich uwag, bo chodzą bez masek, jest bardzo niewielu ratownikó w medycznych.
- bardzo nieprofesjonalna obsł uga w restauracji rybnej pod kierunkiem Mahmouda El Hawari.
- Sł abej jakoś ci dania w ś ró dziemnomorskiej restauracji.
- Nie ma dobrych alkoholi.
- Bardzo gł oś na muzyka przy basenie.
Mamy nadzieję , ż e usł yszysz nasze komentarze.
Ż yczę pomyś lnoś ci STEIGENBERGER ALCAZAR!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał