Dobry hotel?

Pisemny: 22 luty 2019
Czas podróży: 10 — 16 luty 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 7.0
Sol Y Maar Naama Bay zasł uguje tylko na najlepsze pochwał y i podziw!
Zacznę od wad, ponieważ jest ich niewiele. Recepcja to dla mnie najgorsze miejsce. Starał am się rzadko kontaktować z nimi, jeś li mó j mą ż z nimi rozmawiał . Albo udają , albo nie rozumieją ję zyka rosyjskiego, w wyniku czego rozmowa nie szł a dobrze. Do hotelu dotarliś my o pierwszej w nocy, sala był a pusta, a mimo to check-in czekał okoł o godziny. Na pytanie dlaczego nie był o jasnej odpowiedzi.
Umieś cili nas w pokoju 3623 na pierwszym pię trze na prawo od basenu. W komentarzach ludzie pisali, ż eby w każ dym razie nie zgadzać się na pierwsze pię tro, ale był a noc i chciał em już iś ć spać , a nie zał atwiać sprawy. Aha, i jeszcze przed wejś ciem do pokoju „odź wierny” go odprowadził , stał o się jasne, ż e chciał pienię dzy, kiedy weszli do pokoju, có ż , dali mu 1 dolara wył ą cznie z uprzejmoś ci, wię c też zaczą ł się nienawidzić , oni powiedzmy, musisz dać.2 dolary. Pokó j nie jest duż y: pokó j i ł azienka.

W pokoju ł ó ż ko (duż e i wygodne), telewizor (kanał y arabskie i jeden kanał rosyjski - pierwszy kanał , dla nas osobiś cie był a to wielka udrę ka), dwie szafy wnę kowe, klimatyzacja ( stare, wiszą ce na suficie i hał aś liwe), szafa, szafki nocne. Kró tko mó wią c, wszystko wyglą da na proste, ale mimo to nie wyglą da na nę dzne. Ł azienka: prysznic z zasł oną , ciepł a woda, bojler (swoją drogą co jakiś czas gwizdał , przeszkadzał w spaniu, animatorzy na plaż y mó wili, ż e to taki problem w wielu pokojach, nie mogą tego naprawić ).
Sprzą tanie pokoju. Przeczytał em ponownie w komentarzach, ż e mó wią , ż e nic nie usuwają , zostawili dolara, po prostu zrobili, ż e wykrę cili ł abę dzia z rę cznika. Nigdy nie zostawialiś my pienię dzy, a wię c bez przebierania się codziennie sprzą taliś my, zostawialiś my trochę wody, zmienialiś my papier, myliś my podł ogę , ś cieliliś my ł ó ż ko. I tak, znowu o komentarzach, w pokoju nie ma mydł a i produktó w mydlanych, ale nigdy na nie nie liczę , zawsze wszystko zabieram ze sobą.
Ale w ł azience jest dozownik mydł a w pł ynie i dozownik ż elu pod prysznic. W komentarzach znowu ludzie piszą , ż e w ł azience nie ma nic. Jeś li ktoś chce kremu do twarzy i maseczki do wł osó w - wybierz się do Rixos za 2500 dolcó w tygodniowo dla dwojga.

Jeś li wyrzucisz wszystko, jedyną wadą hotelu są tylko plaż e, obie znajdują się na drugiej linii i poza nią . Hotel ma dwie plaż e: Jedna plaż a (pieszo okoł o 10 minut), hotel dzieli ją z hotelem Delta Sharm, nie ma plaż y jako takiej: gł upio, prawie pod morzem, drewniane leż aki ustawione obok siebie. Kolejna plaż a, jest transfer, rozkł ad w recepcji. Ale kiedy przyjechaliś my od razu zobaczyliś my, ż e jest w zasię gu rę ki od niej do pierwszej plaż y, warto przejś ć wzdł uż linii plaż y okoł o 800 m. Ta plaż a ma nowsze leż aki i materace, mał y teren i przytulną , delikatną wejś cie, koral, jak na tej plaż y, nie ż yje, są ryby i wydawał o mi się , ż e jest gdzie się zawró cić na tej plaż y.

) Obie plaż e mają toalety i ś wież e prysznice. Na drugiej plaż y podobał o mi się bardziej)

Terytorium, jak dla mnie, jest duż e, dobrze, bardzo zadbane, personel cią gle coś czyś ci, podlewa, myje, ś ciera, jak tylko liś ć wpadnie do basenu, natychmiast przybiegają , aby go wyczyś cić . Poję cie??? ? Hotel i jego terytorium są utrzymane w bieli, wszę dzie jest zieleń i kwiaty.

Plaż a i bar przy basenie. Basen podzielony jest na czę ś ć dla dzieci o dł ugoś ci 50m i czę ś ć dla dorosł ych o dł ugoś ci okoł o 2m, podgrzewany. Bar czynny cał y dzień : piwo, ró ż ne koktajle, alkohole, lody - wszystko tam jest. Nawiasem mó wią c, napoje podawane są w duż ych plastikowych szklankach. Barman Ahmed zrobił nam ze sł omek i owocó w (co był o mił ym zaskoczeniem, wielokrotnie był y w pierwszej pią tce - był y wylewane wył ą cznie do plastiku)

Kuchnia i restauracja. Och, to jest cał kowicie skoń czona historia????????????????? ? . Obsł uga jest uprzejma, zawsze uś miechnię ta, wita, pyta, jak się masz, ż yczy smacznego, ubrana w pię kny mundur, wyprasowane biał e koszule.
Pod koniec wakacji już był o mi ż al tych kelneró w, có ż , uprzejmie, za ich pracę , latali jak pszczoł y w restauracji. Ani okruszka na podł odze, pusty talerz na stole nie wystarczy na dł ugo itp.

Ż ywnoś ć . Wcześ niej, przed przyjazdem, czytam komentarze, mó wią , ż e na grillu nie ma homaró w ??? ? , foie gras, flambe), o poranku stale jajecznica. Wię c kochanie, jedź z takimi proś bami do Rixos, Savoy lub Hilton, ten hotel ł amie wiele pią tek Egiptu i Turcji, gdzie był em. Jedzenie jest przepyszne, a jak patrzysz, jak kucharze wychodzą do restauracji i z niepokojem patrzą i dopasowują pó ł ki z jedzeniem, popatrz na siebie, zapytaj, czy wszystko jest pyszne, to nie ma wą tpliwoś ci, ż e ci ludzie potrafią tak gotować „gdyby tylko tak był o”. Rewelacyjne zupy puree, pyszne mię so, ryby, sał atki, ś wież e warzywa, desery, no có ż , wszystkiego duż o, nie pró bował am wszystkiego, bo tyle nie zjem). I oczywiś cie wszystko pochodzi od nas, wczasowiczó w!
Nie trzeba ś miecić , ukł adać trzysta talerzy z jedzeniem, a potem wychodzić . Uwierz mi, jedzenia wystarczy dla wszystkich. Przyjechaliś my pó ł godziny przed koń cem posił ku i wszystko był o jeszcze wykonane, jeś li już się skoń czył o!

Ogó lnie rzecz biorą c, naprawdę podobał y nam się nasze wakacje. Jestem pewien, ż e jak tu przyjedziesz w sezonie to nie bę dzie tak dobrze)
Pragnę wyrazić swoją wdzię cznoś ć wszystkim pracownikom hotelu, pracownikom kuchni, witam się i wyrazić wdzię cznoś ć za ich pracę i pyszne jedzenie. Animacja - prawie z nimi nie pracowaliś my, ale wszyscy są ś wietni: pogodni, przyjaź ni). Ż yczę hotelowi pomyś lnoś ci i wdzię cznoś ci klientom.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał