Świetny pobyt?

Pisemny: 1 lipiec 2010
Czas podróży: 20 — 31 marta 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Mó j mą ż i ja po raz pierwszy pojechaliś my do Egiptu, hotel był wybierany od dawna. Chciał em zaoszczę dzić na noclegu, ponieważ pojechaliś my przede wszystkim na upał , morze i sł oń ce, a hotel nie jest najważ niejszy. Przeczytaj recenzje i wybierz Sol Y Mar Sharming Inn, all inclusive. Hotel jest wspaniał y. Duż e pokoje, mieliś my widok na są siedni hotel i trochę na morze. Terytorium jest bardzo pię kne, wszę dzie kwiaty, palmy, bardzo czyste. Personel jest uprzejmy i mił y. Na terenie znajdują się dwa gł ę bokie baseny, nie ma ogrzewania, każ dy ma oddzielny basen dla dzieci. Woda jest czysta, ale zimna.
Pokoje sprzą tane są codziennie, rę czniki zmieniane są codziennie. To mił e. W ł azience szampon, mydł o, zestaw do szycia, czepek pod prysznic, szklanki. Prysznic na ladzie. Dział a hydraulika, zawsze jest ciepł a woda.
Szczegó lnie chciał bym powiedzieć o restauracji. Chcą umieś cić nie 4 gwiazdki, ale dwa razy wię cej. Jedzenie jest urozmaicone i zawsze gorą ce. Ś niadanie - od 7 do 10 rano. Kucharz na Twoich oczach przygotowuje omlety i naleś niki, są jajka na twardo, ryż , kieł baski drobiowe i woł owe, twaroż ek, wę dliny, warzywa, sał atka owocowa (melon + pomarań cza), musli, mleko, kasza pszenna i wiele innych sł odkoś ci chrupki (ponad 10-15 rodzajó w dziennie). Obiad - od 13 do 15. Zawsze jest zupa od szefa kuchni, przeważ nie lekka, bez zazharki i nadmiaru tł uszczu. Szef kuchni przygotowuje makaron i frytki. Do tego ryby, mię so, kurczak, ryż , ziemniaki, bardzo duż y wybó r suró wek i po prostu pokrojone warzywa. Na deser - ciasta i torty, ś wież e daktyle, banany, guawa, mandarynki. Kolacja to zawsze ś wię to. Każ dego dnia kelnerzy są inaczej ubrani, wszystkie wieczory poś wię cone są ró ż nym kuchniom – wł oskiej, egipskiej, chiń skiej itp. Każ dego wieczoru - nowe danie od szefa kuchni: był tuń czyk, kraby, pieczone mię so, kaczka - po prostu nie pamię tasz wszystkiego. Pulpety, kurczak z ró ż nymi sosami, ryba z cytryną , ciastka rybne, dla zakochanych - dietetyczne warzywa i mię so gotowane na parze. Duż o sał atek, specjalna sał atka szefa kuchni, warzywa, wspaniał y ser, ś wież e owoce. Ciasta, ciastka, desery - chciał am przynajmniej spró bować wszystkiego. Jedzenie jest zawsze ś wież e, pyszne - nie był o nic, co by mi nie smakował o. W restauracji jest czysto, przez okna widzieliś my, ż e obsł uga nawet ł apie muchy, ż eby nie przeszkadzać . Kilka razy widzieli, jak kelnerzy ustawiali się w kolejce przed obiadem i kolacją , a kierownictwo przez dł ugi czas im coś tł umaczył o - podobno, jak pracować .

Kelnerzy robią ś wietną robotę , uś miechają się , zdejmują talerze, gdy tylko są puste. Z filiż ankami jest problem – nie dla wszystkich wystarczą , wię c picie herbaty lub kawy moż e nie zadział ać . Ale to taki drobiazg, ż e nie moż e zepsuć ogó lnego wraż enia restauracji. Wraż enie psują tylko rosyjskoję zyczni turyś ci, któ rzy wierzą , ż e do restauracji na obiad moż na przyjś ć w plaż owym zestawie – spodenkach, kapciach i koszulkach.
Hotel miał.2 przewodnikó w z Turtesse - Nikita i Ahmed. Oboje są bardzo mili i uprzejmi. Pomó gł uporać się z każ dym problemem, opowiedział o wszystkim. Wszystkie wycieczki został y od nich kupione - wszystko na najwyż szym poziomie, organizacja nie powoduje ż adnych reklamacji - wszystko na czas, rosyjskoję zyczni przewodnicy. Ogó lnie wyjazdy do Kairu i Jordanii pozostawił y tylko wiele pozytywnych wraż eń .
Kiedy trochę zachorował em, Nikita pomó gł mi skontaktować się z ubezpieczycielem i lekarzem.
Ogó lne wraż enie hotelu zepsuł a tylko recepcja - chł opaki są zbyt aroganccy, nie chcą robić kroku bez bakszyszu. Pierwszego dnia poprosiliś my 4 razy o przyniesienie rę cznikó w do naszego pokoju - uś miechnę li się , powiedzieli „5 minut! ” - i nie nosił em. Po interwencji przewodnika przywieziono natychmiast. Nie mieliś my sejfu w naszym pokoju, wię c musieliś my go poż yczyć z recepcji. Kiedy byliś my na wycieczce w Kairze, nasz sejf był otwarty. Najwyraź niej szukali pienię dzy. Ale pienią dze był y w walizce z zamkiem szyfrowym (oczywiś cie nie 000). Wię c chł opaki oddali nam nasze rzeczy z celi - był y paszporty, bon, ubezpieczenie - też nas dopuś cili, jakbyś my musieli to zamkną ć . I zamknę liś my, a takż e sprawdziliś my, czy był o zamknię te.
Wię c jeś li jedziesz - nie ufaj tak naprawdę sejfom i obietnicom pię ciu minut, natychmiast skontaktuj się z przewodnikiem.

Ale ż adne drobne kł opoty nie mogł y zepsuć wraż eń morza. Morze to bajka. Z tysią cami ryb i ryb - ż ó ł tych, niebieskich, prą ż kowanych, okrą gł ych i dł ugich, zazwyczaj w ró ż nych kolorach, rozmiarach i typach.
Hotel posiada dwie plaż e. Jeden - pię ciominutowy spacer, koral. Ale zapł acił em (2 dolary w recepcji). Bar na tej plaż y jest pł atny, za picie wody trzeba zapł acić . Morze jest gł ę bokie - ponad 40 metró w, mał y mostek do wejś cia do morza. Pię kne korale. Tutaj zobaczyliś my ogromnego 2-metrowego mureny. Wygoda plaż y polega na tym, ż e w każ dej chwili moż na wró cić do hotelu, a potem wró cić – niezależ nie od transportu.
Bezpł atna plaż a - kilka kilometró w od hotelu kursuje bezpł atny autobus. Jazda trwa okoł o 7 minut. Gł ę bokoś ć mniejsza - okoł o 25 metró w, mniej ró ż norodnoś ci koralowcó w i ryb. Ponton plastikowy, gdy na morzu był y fale, na pontonie trzeba był o zachować ró wnowagę . W barze moż na bezpł atnie napić się wody i sł odkich napojó w. Duż ym minusem tej plaż y jest jej przywią zanie do transportu. A jeś li ł atwiej dostać się na plaż ę (wiele lotó w), to wyjś cie z niej bywa problematyczne, ponieważ kierowca odmawia przewoż enia pasaż eró w stoją cych. W takim przypadku pozostaje albo wzią ć taksó wkę , albo dać klapsa na piechotę , ponieważ moż na zostać bez obiadu.
Wieczorami w hotelu animacje, dyskoteki. Nie mogę nic na ten temat powiedzieć , ponieważ nigdy tam nie byliś my - nie jesteś my fanami masowej rozrywki. Wieczorem moż na spacerować po Sharm, 20 minut spacerem od hotelu - centrum rozrywki "1000 i jedna noc", w pobliż u - sklepy z pamią tkami, sklepy. Przy okazji kupiliś my duż o prezentó w w hotelowym sklepie - jest tam bardzo sympatyczny i sympatyczny sprzedawca - Bob. Jest miejscowy, ale chrześ cijaninem. Ceny w sklepie są niż sze niż na targu (kupili od niego torebkę za 12.5 dolara, na targu poprosili o 30 za to samo; kupili 2 sukienki za 7 zł , na targu - 35). Zalecany jest bezpł atny transfer busem do Naama Bay z hotelu.

Wakacje był y stuprocentowym sukcesem, nie byliś my fanami Egiptu, nie bardzo nam się tam chciał o jechać , ale pod koniec marca bardzo chciał o się zanurzyć w kawał ku lata. Nie ż ał owaliś my naszej decyzji. Polecamy hotel osobom, któ re nie zwracają uwagi na drobne mankamenty (np. stare meble) i nie planują siedzieć cał y czas w pokojach. Hotel moż na uzyskać.9 na 10 punktó w, firma Turtess - 12 na 12.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał