Nie radzę!

Pisemny: 20 październik 2021
Czas podróży: 7 — 13 październik 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 1.0
Zacznę od samego począ tku! Zawsze sami wybieramy hotel, czytamy opinie, rozumiemy, ż e jest tani, co oznacza, ż e ​ ​ bę dzie wiele niedocią gnię ć , byliś my gotowi na pewne niedocią gnię cia, ale ! ! ! Zawsze odpoczynek sprawia, ż e ​ ​ personel! Tutaj jest na odwró t. Na recepcji dali nam paszporty innych osó b, dobrze, ż e zajrzeli i zaż ą dali wł asnych. Wtedy nie dostaliś my kuponu. Znalazł em to na podł odze. Nie dbali o nas. Dalej jest osada. Umieś cili nas w pokoju! Okno to pę knię cie w szybie, trudno je otworzyć , kontrolowali je tak, ż eby szyba na nas nie spadł a. Poś ciel, rę czniki - kolor kurzu. Umyty. Wszystko jest w kurzu. Meble wysł uż one, drzwi w szafkach nie domykają się . Klimatyzator przeciekał . Cał a woda w szafce iw szklanej szafce, na naszych rzeczach. Kabina prysznicowa! Woda jest przerywana i ledwo ciepł a. Ale w umywalce - wrzą ca woda! Komary i karaluchy - duż o! Uciekali przed komarami najlepiej, jak potrafili, ale karaluchy są tutaj, jak zwierzę ta domowe, wszę dzie. Nie zmieniliś my numeru, ponieważ jest uważ any za najlepszy. Ale moja dziewczyna się zmienił a. Wybó r padł na pokó j z zapachami kanalizacji, a nie z karaluchami. Smró d nie znikną ł w cią gu tygodnia.
Wokó ł hotelu są gó ry ś mieci. Miejscami na terytorium. Bar przy basenie! Stoł y są brudne, krzesł a też . Zapewne celowo, ż eby nie siedzieć i duż o nie pić . Jedzenie jest dobre, smaczne. Ale personel zniechę ca do chę ci jedzenia. Wię c przepraszam i wł ó ż trochę na talerze. Wszyscy ludzie są po prostu oburzeni i przeklinają . Brakuje naczyń . Ludzie stoją w kolejce, czekają c na dania. Przewodnik z Joy Up, któ ry zabrał nas na wycieczkę.21. 10. o godzinie 19-30 w Soho odmó wił regulacji temperatury klimatyzatora w autobusie i ochł odził się do 11 stopni. Wszyscy są nadzy i narzekają . Odpowiedział , ż e jest gorą cy. A kiedy już się pokł ó cili, wł ą czył klimatyzator na ogrzewanie do 30 stopni, wywoł ują c skandal w autobusie mię dzy pasaż erami. W ogó le nie dbał o turystó w, ale robił to dla zł a. To wielki brak szacunku dla ludzi. Dlaczego turyś ci mieliby ufać takim przewodnikom! ? Nienawidzi ich wszystkich. Musiał em zamkną ć oczy na wiele rzeczy, ż eby wytrzymać , po przyjeź dzie napisali recenzje hotelu na stronie agencji, z któ rej poszliś my, dwukrotnie ją usunę li. Turyś ci, wiele dobrych hoteli i bardzo dobrzy ludzie w Egipcie. Idź gdzie indziej, ale nie do Klifu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał