Rajskie miejsce!

Pisemny: 1 lipiec 2016
Czas podróży: 15 — 29 czerwiec 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Mylić tylko dzień przyjazdu i dzień wyjazdu. Faceci w recepcji mają tylko dolary w oczach. To nieprzyjemne. W przeciwnym razie po prostu nie ma sł ó w. Obsł uga na najwyż szym poziomie. Nawet w Hiltonie i Savoy nie ma takiego poziomu obsł ugi i troski o goś ci. Wszyscy się uś miechają , zawsze pytają , czy wszystko jest w porzą dku, a jeś li coś jest nie tak, poprawiają to nie sł owami, ale czynami! Jedzenie był o specyficzne przez kilka dni, z arabskim nastawieniem (z powodu wizyty duż ej liczby chrześ cijań skich Arabó w podczas Ramadanu), ale potem kuchnia stał a się bardziej europejska. Wszystko był o bardzo smaczne, ś wież e warzywa, duż o ró ż nych mię s, ryb, owocó w morza, stó ł deserowy. Na szczegó lną pochwał ę zasł uguje wł oska restauracja La Terazza. Tamtejsi kelnerzy są po prostu fantastyczni! Nie zdą ż ył em zauważ yć , ale już przynoszą to, co zwykle lubisz na lunch lub wieczorem! Taka usł uga sprawia, ż e ​ ​ odpoczywasz i naprawdę odpoczywasz, zapominają c o wszystkich troskach i problemach! Gastrelation Olya - szacunek i szacunek! Mił y, szczery, zawsze pozytywny i szczery. Rozwią zuje pytania, pomaga, doradza i wyjaś nia, ż e ​ ​ nierozwią zywalne problemy po prostu nie istnieją ! Szczerze, pierwszy raz wsiadam do hotelu, wyjeż dż ają c, co mó wię z absolutną pewnoś cią , ż e na pewno tam wró cę i najprawdopodobniej jeszcze nie raz!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał