Hotel jest dobry, ale przewodnik jest bezczelny!

Pisemny: 10 grudzień 2018
Czas podróży: 6 — 18 listopad 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywał em w Egipcie w hotelu?
Royal Monte Carlo Szarm el-Szejk 5
12 dni w listopadzie 2018 r.

Natychmiastowo rejestrowane i przetwarzane dokumenty w wydzielonej strefie Royal w lobby hotelowym.
W restauracji Royal nakarmiono nas owocami morza. Mimo ż e do obiadu był a dł uga droga.
W pokoju na naszą proś bę zasł ony został y wymienione na czyste,
poza tym nie był o ż adnych skarg.

Zaprezentowali butelkę wina i dania owocowe.
Do pokoju codziennie przynoszono owoce.
Morze i pogoda nie zawiodł y.

Wieczorami kolacja był a za każ dym razem w nowej restauracji.
Godna pochwał y jest uprzejmoś ć i pomoc personelu.
w restauracji i na plaż y (przynieś li co chcesz:
od szampana, wina po lody…).
Jedzenie dobre, urozmaicone, duż o owocó w morza.
Ogó lnie byli zadowoleni.

To prawda, jeden bardzo arogancki typ na twarzy
przewodnik z Anextour o imieniu Ahmed Atef
prawie zrujnował em nasze wakacje.


Wymagany do odwiedzenia wycieczek.
Otrzymawszy wyraź ną odmowę (byli już w Egipcie wiele razy),
pró bowali zabrać nasze paszporty!
Pomyś l o tym, a jutro dostaniesz paszporty.
Tylko wytrwał oś ć i determinacja z naszej strony,
pomó gł nam odebrać nasze dokumenty.

Okł amał nas, ż e wizyta w saunie i jacuzzi jest za nas pł atna.

Przed wyjazdem wszyscy otrzymywali pisemną informację o godzinie wyjazdu z hotelu i odlotu z lotniska.
Nic nam nie powiedziano.
W informacji o wyjeź dzie w dniu 18.11. 2018. Na liś cie wyjeż dż ają cych nie był o naszych nazwisk (z 247).
Na nasze pytania zł oż ył roszczenie:
Gdzie jest wó dka? Gdzie jest czekolada? ...
Sł yszeliś my też , jak Ahmed Atef mó wił do swojego partnera:
pozwó l im iś ć ze wszystkimi w autobusie!
Chociaż samochó d na lotnisko został postawiony.

Ahmed Atef wstyd za hotel Royal Monte Carlo Sharm El Sheikh 5?
Ahmed Atef to hań ba dla touroperatora Anextour!!!

Tak, wielkie dzię ki dla NOUR, któ ry pracuje w recepcji.
Mó wi dobrze po rosyjsku i zawsze pomagał , w tym zorganizował samochó d na lotnisko.
Szanuj NOUR!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał