Bardzo niski poziom obsługi, warunki niehigieniczne.

Pisemny: 6 listopad 2017
Czas podróży: 22 październik — 2 listopad 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Problemy zaczę ł y się od zameldowania - dwa razy pró bowali dać nam pokó j standardowy, chociaż zapł aciliś my za preferowany pokó j. Problem rozwią zał.10 dolcó w, od razu pojawił a się wymagana liczba. Jeś li nie zostawisz pienię dzy na sprzą taczkę w pokoju, to nie zmienisz rę cznikó w, nie wł oż ą mydł a, papieru toaletowego, nie umyją podł ogi. Na plaż y jest za mał o leż akó w: sami plaż owicze zajmują je, wieszają c na nich rę czniki. Nastę pnie sprzedają je Niemcom, Wł ochom, któ rzy mają duż o wakacji w Egipcie. Napoje na plaż y moż na dostać dopiero od godziny 10, a plaż a jest otwarta od 08-00. Posił ki w restauracjach są monotonne, nie ma gdzie umyć rą k, nie ma toalety, nie ma też serwetek na stoł ach. Z powodu braku dań w porze lunchu jest kolejka. Teren hotelu jest pię kny, zadbany, ale to nie wystarcza na normalny odpoczynek. Ocena jest zł a.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał