Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

Hotel nie odpowiada jakości ceną

Pisemny: 1 październik 2020
Czas podróży: 12 — 19 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Od razu napiszę : jeś li chcesz udanych wakacji, nie ma Cię tutaj!!!!! !
Na począ tek kupiliś my bilety w lutym 2020 roku i ze wzglę du na kwarantannę nie lecieliś my, tylko przeł oż yliś my to na wrzesień na urodziny mę ż a.

Przywitali nas uś miechnię ci, a nie bezczelni administratorzy. Przyjechaliś my do hotelu o 8.00, wypeł niliś my formularze i poszliś my na ś niadanie. Zał atwili nas zaraz po ś niadaniu (dział ał o, ż e jestem w cią ż y, powiedział em, ż e jestem zmę czona) w pokoju „rodzinnym”, chociaż zarezerwowaliś my „standard”.


Pokó j był duż y, wszystkie akcesoria był y obecne (w tym zestaw do herbaty). Sprzą tali codziennie, ale ł ó ż ko i rę czniki nie był y zmieniane, ale po prostu poskł adane. Drugiego dnia przesł uchał em tylko po trzeci rę cznik. Pokó j miał wszystko dla dwojga. Kosmetyki (ż el, szampon, mydł o, nasadka) nie był y przynoszone ani razu podczas cał ego pobytu. Pokó j znajdował się na gó rze w cią gu dnia jest bardzo gorą co, cię ż ko jest iś ć na obiad. Kto bę dzie z mał ymi dzieć mi, poproś o osiedlenie się poniż ej.

Duż e, zadbane terytorium znajduje się na wysokoś ci. Pł ywanie w morzu i basenach tylko do 17.30.
Jedzenie jest obrzydliwe (w Egipcie odpoczywamy szó sty raz, jest do czego poró wnywać ), gł ó wnie jajka i kurczak (kurczak gotowany, duszony z warzywami, kurczak grillowany co wieczó r). Ryba był a jak zawsze panga, nie umieją gotować , jak kawał ki oleju rybnego, nie ma owocó w morza. Niewiele jest owocó w, gł ó wnie daktyle i banany w jakimś syropie, kiedy dali figi. Herbata - do wyboru ekspres do kawy. Osobno zauważ am lody - tutaj ich nie oszczę dzają , ale są bez smaku, w restauracji ludzie nawet dostali się do salaterek. Restauracja nie jest zbyt duż a, ale na otwartym tarasie są stoliki, wokó ł biegają dwa koty i trzeba uważ ać , aby nie bał aganił y w talerzach.

Chciał abym ró wnież zaznaczyć , ż e w hotelu jest duż o Egipcjan czy Arabó w, stosunek do nich jest zupeł nie inny niż do nas. Ten moment też nie jest zbyt dobry. Kiedy mó j mą ż miał urodziny, poszł am na przyję cie i poprosił am o gratulacje na kolację (jak we wszystkich hotelach to zwyczajowo z ciastem i muzyką ), powiedziano mi, ż ebym przyszł a na obiad o 19.30, wszystko bę dzie dobrze. Przy kolacji zapadł a cisza, znowu poszedł em na przyję cie w osł upieniu i powiedzieli mi, ż e coś się pomieszał o i ciasto został o zabrane do pokoju. Ale w pokoju też nic nie był o. Drobiazg, ale irytują cy.
Nie ma animacji, moż e w Beach Hotel był y jakieś rozrywki, ale tutaj wieczorem jest muzyka dla dzieci i tyle, na cał e wakacje nie był o nic.


Plaż a i morze to jedyny plus w tym hotelu. Ł agodne wejś cie do morza, przepię kny koral, duż o ró ż nych ryb, morze bardzo ciepł e (có ż , to zrozumiał e, we wrześ niu jest bardzo gorą co, temperatura +40, lepiej lecieć od poł owy paź dziernika) , szerokie przybrzeż ne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 14:07
аватар paulkayyal
paulkayyal

Szanowna Pani Efimowa,

Serdeczne Pozdrowienia Z Rezydencji i Centrum Al Bustan!!

Chcielibyśmy wyrazić naszą szczerą wdzięczność za wybór Al Bustan Center & Residence oraz w odniesieniu do Państwa skargi dotyczącej zaginięcia kamery z mieszkania nr 3415, uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy pełne dochodzenie wraz z działem ochrony i sprzątania i prosimy o zapoznanie się z następny:

HK Service Termin pokoju nr 3415

28 kwietnia – 10.02 – 10:13 Obsługa świadczona przez pracowników Tapas HK.
29 kwietnia – 09.38 – 10.37 Wyjazd dokonany przez personel Tapas

Następnie specjalnie sprawdziliśmy nagrania CCTV z dnia 28 kwietnia 2018 r. w godzinach 19:00-21:30 w następujący sposób;

1. Nikt poza tobą nie wchodził do tego pokoju

2. 20:28 – przyszedłeś z zewnątrz i wszedłeś do pokoju niosąc w obu rękach dwie plastikowe torby na zakupy.

3. 21:22 wyszedłeś z jedną małą i jedną dużą białą torbą wiszącą po prawej stronie ramienia.

Proszę zaufać powyższemu dochodzeniu i życzymy sobie, abyś nie miał więcej wątpliwości co do naszego pracownika, jak wspomniałeś wcześniej.

Zostało to wysłane 30 kwietnia 2018 r. na Twój e-mail: ocean1@bk.ru, ale nie zostało dostarczone.

W celu uzyskania dalszych informacji lub pomocy prosimy o kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam

Paul Kayal
E-mail: dochód.mgr@al-bustan.com
Telefon komórkowy: 00971559399897
Menedżer ds. przychodów i rezerwacji
Centrum i rezydencja Al Bustan

Tue, 08 May 2018, 17:07
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 05:33
аватар tanechka_tanya
tanechka_tanya

Jeśli zauważyłeś stratę w domu, to dlaczego masz pewność, że kradzież nie została popełniona na lotnisku po odprawie bagażu? Po prostu nie widziałem złych opinii o hotelu, z wyjątkiem tego, ale ta informacja mnie zdezorientowała. Aby uniknąć takich sytuacji, walizkę można zamknąć na zamek szyfrowy, a kosztowności, takie jak aparat fotograficzny, nie mogą być odprawiane. Cieszę się, że hotel udzielił szczegółowej odpowiedzi na tę prośbę.

Mon, 04 Feb 2019, 07:33
аватар