Wkrótce się do tego przyzwyczaisz - motto hotelu.

Pisemny: 25 styczeń 2019
Czas podróży: 2 — 18 styczeń 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywaliś my z naszą rodziną w styczniu 2019 roku. Ten hotel nie nadaje się na rodzinne wakacje, ponieważ dziecko nie ma nigdzie i nie ma nic do roboty poza piciem coli i pł ywaniem w basenie. Warto chyba zaczą ć od tego, ż e w opisie usł ug ś wiadczonych przez hotel 80% nieś cisł oś ci. Na terenie hotelu jest tylko jeden bar, w któ rym trzeba się uś miechną ć i poprosić barmana o wypeł nienie swoich obowią zkó w. Bar zaczyna się o 10 rano, a raczej pojawia się tam barman i zaczyna przynosić tam drinki itp. Zamyka się o 22:00, a 20 minut przed zamknię ciem barman jest gotowy rzucać kubkami w goś ci - zmuszają ich do pracy . Bar przy duż ym basenie nigdy nie dział a pomimo komentarzy. Woda w mał ym basenie był a sł abo podgrzewana, dopó ki wczasowicze nie zadzwonili do biura podró ż y, ponieważ kierownictwo nie reagował o na uwagi i proś by. Szef hotelu i menedż erowie byli w hotelu codziennie, barman robił dla nich wszystko, co mó gł , robił koktajle w kieliszkach i prosił goś ci, aby chwilę poczekali ze swoimi proś bami i plastikowymi kubkami. Pewnego pię knego poranka wł adze zdecydował y, ż e darmowy autobus na plaż ę powinien zostać opł acony, ale po mał ej rewolucji i telefonach do touroperatoró w wszystko się uł oż ył o. Zapomniał em powiedzieć , ż e niedł ugo wcześ niej przestali nosić ludzi na piaszczystą plaż ę . Wejś cie na plaż ę jest upokarzają ce - sprawdzane są torby pod ką tem napojó w i jedzenia. Jeś li cola, fanta, sprite i woda, jeś li są dostę pne, został y podane za darmo, to wszystko inne trzeba kupić , za to i weryfikację . W jadalni asortyment dań jest raczej skromny i od ostatniego posił ku był a cią gł a powtó rka. Katastrofalny brak personelu, wię c nie mają czasu na sprzą tanie stoł ó w. Należ y zauważ yć , ż e administrator tej jadalni jest bardzo przyjazny i moż e pomó c we wszystkich kwestiach leż ą cych w jego kompetencjach. Zaznaczam ró wnież , ż e proś by o naprawienie czegoś w pokoju w recepcji reagował y doś ć szybko i pozytywnie. Z drugiej strony moż na zauważ yć wysił ki animatora, aby jakoś wnieś ć pozytyw do tego cał ego nudnego ś rodowiska. Oto taka kró tka recenzja bez dotykania wszystkiego, co jest w innych negatywnych opiniach na temat tego hotelu. . Ż yczę wł aś cicielom hotelu, aby zwracali wię kszą uwagę na to, co wczasowiczom nie odpowiada, ludzie po prostu nie chcą dać się oszukać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał