Nie polecam hotelu dla rodzin z dwójką dzieci (lub więcej)

Pisemny: 7 kwiecień 2021
Czas podróży: 28 marta — 7 kwiecień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Wł aś ciwie moja recenzja bę dzie dokł adnie z punktu widzenia rodzinnych wakacji z dwó jką dzieci. Opinia jest negatywna. Ogó lnie jednak hotel jest dobry. Niech zostanie zepsuty przez kryzys i nosicielstwo.
Zacznijmy wię c od począ tku. Przybyliś my po poł udniu 28 marca z dobrym nastrojem i uczuciem relaksu. W tym ś wietnym humorze dotarliś my do recepcji, odebraliś my klucze do pokoju i pojechaliś my elektrycznym autobusem zobaczyć , co nam zaproponowali. Przypomnę - jesteś my czterema osobami, dwojgiem dorosł ych i dwó jką dzieci ró ż nej pł ci. Jakie był o nasze zdumienie, gdy okazał o się , ż e w pokoju zaoferowano nam. . . 2 pojedyncze (!! ! ) ł ó ż ka, ustawione obok siebie. Powiedzieć , ż e był em zdumiony, to nic nie mó wić . Na moje gł upie pytanie do pracownika - o co chodzi? – zaczą ł gorą czkowo dzwonić do recepcji.
A potem się zaczę ł o… Chodź my na recepcję . Tam pracownik hotelu zaczą ł mi opowiadać jaką ś grę , ż e moja wycieczka dla 2 osó b dorosł ych + 2 dzieci jest w rzeczywistoś ci wycieczką dla 2 osó b dorosł ych i nie ma miejsc dla 2 dzieci, proszę pana. A jeś li chcę , ż eby dzieci jakoś istniał y w pokoju, to musiał abym dopł acać.10 dolcó w za każ de dziecko dziennie. Ł ą cznie 200 dolcó w do tych 2100, któ re już zapł acił em za wycieczkę Coral Travel. Kilka niejasnych historii, ż e organizator wycieczki wie o problemie, ż e hotel NIE POSIADA pokoi wię cej niż.2 osoby. W koń cu patelnia raczył a zapewnić jedno dodatkowe ł ó ż ko dla tych 2, któ re już mieliś my w pokoju. O tak, wyś wiadczam mi przysł ugę i wkł adam go bez dodatkowych opł at. W koń cu okazuje się , ż e mam wycieczkę na 2. Nie 4.

I zasugerował nazajutrz poranne rozwią zanie problemu z przedstawicielem Coral.
Dobra, rano wię c rano. Prześ pimy się .
A potem rano pojawia się Jego Wysokoś ć przedstawiciel Coral Travel. I od razu zaczyna być niegrzeczny na temat, ż e „nie pracuję z przedstawicielami rodziny, natychmiast przyprowadź wszystkich czł onkó w rodziny, w przeciwnym razie odejdę , a twoje ubezpieczenie nie zostanie aktywowane”. Jakaś retoryka na poziomie szkolnego nauczyciela na wsi, zmagają cego się z miejscową szkoł otą . Hmm, smutek.
Tak czy inaczej. Przywieź li cał ą rodzinę . A potem zaczę ł y się opowieś ci o tym, jak pilnie musimy zamó wić u niego rozrywkę . Ani sł owa o ubezpieczeniu. A co najważ niejsze, po takim podejś ciu ten cud nie zrozumiał , dlaczego nie chcieliś my niczego od niego zamawiać . Có ż , zdarza się .
Zwró cił em się do przedstawiciela firmy Coral, aby porozmawiać o problemie. Jak myś lisz, jaka był a odpowiedź ? Nie zgaduj. „Napisz notkę wyjaś niają cą na odwrocie wydruku wycieczki”. Tak tak. Powinienem. Do niego. Pisać . Wyjaś niają cy. Gdzie jest dno? Nie wiem, czy to był o już dno...Na pytanie - dlaczego notka wyjaś niają ca, facet odpowiedział - omó wię to z personelem hotelu. Skupiam się na tym, ż e rozmowa odbył a się na recepcji. Na moje pytanie - "dlaczego notatka wyjaś niają ca, oto jesteś , oto jestem, oto pracownicy hotelu - chodź my i po prostu porozmawiajmy" - nigdzie, potrzebujesz wyjaś nienia, przyjdź o 20:00, wszystko bę dzie dobrze.
Hmm. Dobrze. Oto notatka wyjaś niają ca dla ciebie, brodo.

Przyjeż dż am o 20:00. Rezultat jest taki. Hotel posiada tylko pokoje dwuosobowe. Nie moż e mi pomó c. Na pytanie - jak Coral Travel sprzedał nam wycieczkę dla 4 osó b w pokoju 2-osobowym - facet zaczą ł opowiadać jaką ś grę , ż e to nie Coral, to był agent podró ż y. Jak ja-nie-ja, chata nie jest moja. Porozmawiaj z agentem.
Dobra, nie ma problemu. Rekrutuję biuro podró ż y, wypowiadają c sytuację . Do czego biuro podró ż y też jest na straty – co ma z tym wspó lnego skoro system rezerwacji Coral wystawił taką wycieczkę dla 4 osó b, mimo ż e hotel ZASADY nie posiada nie tylko pokoi 4-osobowych, ale nawet 3-osobowe. Poproszony o rozmowę z przedstawicielem Coral. W momencie rozmowy telefonicznej przedstawiciel Coral nagle zaczą ł wydawać frazy z serii „Ja jako przedstawiciel hotelu chcę zadeklarować , ż e w hotelu obowią zują takie zasady”. Tutaj już jest ciekawie. Wię c kim jesteś ? Kim jesteś , Mahomecie? Przedstawiciel Coral? Przedstawiciel hotelu? Przedstawiciel wolnego ludu Egiptu? Zachwycać się...
Rozmowa zakoń czył a się zgodnie z oczekiwaniami.
Umó wiliś my się z biurem podró ż y, ż e rano zadzwoni do Coral i spró buje coś wyjaś nić .
W wyniku tego apelu zaproponowano nam przeprowadzkę do domu bliż ej morza. Zets, jak mó wią , wszyscy. Hotel nie dysponuje pokojami 3 lub 4 osobowymi. Nie moż emy pomó c.
Atlichna.
Pytanie pozostawiam opinii publicznej – kto tu jest zł y, czyli rzodkiewka? Koral? Hotel? Agent biura podró ż y? Moim zdaniem rzodkiewka tutaj jest tą stroną , któ ra umoż liwia zarezerwowanie wycieczki w hotelu z pokojami 2-osobowymi, przy zał oż eniu noclegu 4 osó b w takim pokoju. Fu Fu Fu.

Dobrze. Zakoń czmy rozczarowaniem z miejsca. Po prostu to zauważ ę . To normalne, ż e ktoś odpoczywa 10 dni w tym samym pokoju z dwó jką dzieci. Dla nas to nie jest norma. Mieszkamy w domu w dwupokojowym mieszkaniu. I jedź na wakacje do dwó ch pojedynczych ł ó ż ek, zsunię tych obok siebie… W ogó le tak jak pisał am wyż ej – fufufu.
Przejdź my do kolejnych punktó w. Odż ywianie. Jedzenie to moment, w któ rym hotel musi być wydobywany wył ą cznie z walką . Jest kilka stolikó w. Jest wiele ludzi. Naczynia 8 dni z 10 był y JEDNORAZOWE PLASTIKOWE! ! ! Omg. . . 5-gwiazdkowy hotel. . .
Bufet jest maksymalnie ukryty przed gł odnym turystą . Na każ dą drobiazg czeka kolejka. Np. ż eby dostać na ś niadanie taki przysmak jak omlet, trzeba był o ustawić się w kolejce 10-15 osó b (!! ! ).
Wedł ug asortymentu. Przez wszystkie 10 dni praktycznie bez zmian. Fantastycznie ugotowana cielę cina, doskonał y (bez przesady) kurczak. Z przystawki - gł ó wnie ryż , czasem puree ziemniaczane.
O tak, jeszcze kilka sł ó w dla niesamowitego wieś niaka. Ponieważ nie da się samemu zbierać tych samych pomidoró w, musisz zapytać faceta za ladą . Facet za ladą odł oż y dla ciebie 3 cał e kawał ki i - idź na spacer. Musisz prosić o wię cej. Có ż , Gut, oto kolejne 1-2. Ten straszny teatr. Có ż , dlaczego po przybyciu na all-inclusive mam bł agać o minimalne przyzwoite porcje na każ de danie? Znakomity ser feta. Moim zdaniem jest wspaniał y dla wszystkich egipskich hoteli. I tak, kochamy go. Cicho, ale proszę poczę stuj nas fetą ? Proszę , mó wi facet za ladą , wrę czają c w najlepszym razie kawał ek fety wielkoś ci pudeł ka zapał ek. Bez niedopowiedzeń . A w najgorszym przypadku - zeskrobanie dna tacy kielnią i rozsmarowanie wzdł uż krawę dzi talerza. Na poziomie doskonał ego tynkarza.
W ogó le, jako czytelnik, któ ry doczytał do tych wierszy, prawdopodobnie już zrozumiał – tak, jeś li chcesz jeś ć , musisz cierpieć .

Plaż a. Plaż a był a dobra. Ale schodzą c na brzeg o 9, czę sto nie był o darmowych leż akó w. W ogó le. Wiatr na wybrzeż u przez pierwszy tydzień był straszny. Myś lę , ż e dzię ki temu wiatrowi cał a rodzina dostał a zapalenia oskrzeli w ró ż nym stopniu rozwoju. Ciepł a woda. Wejś cie do wody jest doskonał e. Podejrzewam, ż e z wiatrem po prostu mieliś my pecha. Ale ludzie, bą dź cie ś wiadomi. Zasadniczo bezwietrzna zatoka nie jest tak bezwietrzna.
Terytorium. Terytorium jest doskonał e. Palmy, pię kne krzewy, duż o kwiató w. Zieleń . Pię kno. To prawda, jest pię kny. Na miejscu kilka fontann.
Basen. On jest sam. I to jest smutek. Oczywiś cie bez ogrzewania.
Przeką ski. Jakoś ć jest po prostu okropna. Hot dogi z obrzydliwymi kieł baskami, "hamburgery" z obrzydliwym "patty". Ze wszystkich przeką sek moż na był o zjeś ć tylko frytki. I – oczywiś cie – jak to moż liwe bez walki o ż niwa… Och, przepraszam, o jedzenie. Ale w przeciwień stwie do stoł ó wki był a już kolejka na 30 osó b, jedna na obrzydliwe hot dogi/"hamburgery", druga na lody, któ re z jakiegoś powodu szybko się skoń czył y. Ale jest tu też.20-30 osó b.
Animacja. Po prostu zał ó ż my, ż e to nie istnieje. Tak bę dzie ł atwiej : ) Zwł aszcza jeś li mó wimy o animacji dziecię cej.
Spa. Dobre masaż e. Naprawdę dobre. To prawda, gdy mó wią , ż e potrafią wykonywać cał ą gamę masaż y, tak naprawdę wydaje się , ż e każ dy masaż ysta moż e grać tylko na jednym instrumencie : )
Personel. Przeważ nie bardzo przyjazny. Mił o był o porozmawiać z jednym z kucharzy. Uś miechnię ty straż nik. Mili barmani. Niektó re recepcjonistki są albo zmę czone pracą , albo zmę czone ż yciem.

Moje CV. Jeś li chcesz wygodnie wypoczą ć z dwó jką dzieci, nie musisz jechać do tego hotelu. Nasza ostatnia wizyta odbył a się w Albatros Aqua Blue Hotel. Gł owa do gó ry. Niech cztery. Odż ywianie jest trudne do poró wnania – być moż e kryzys też ich dotkną ł . Jednak. Pokoje rodzinne. Mnó stwo basenó w. Zró ż nicowane jedzenie. Moż liwoś ć jedzenia prawie o każ dej porze dnia.
Jeś li pó jdziecie razem - Maritim bę dzie wystarczają co dobry.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał