ODPOCZYNEK W SHARM

Pisemny: 7 grudzień 2010
Czas podróży: 30 styczeń — 7 luty 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
To nie pierwszy raz w Egipcie. W Sharm - trzeci. Hotel nie jest zł y, ale 5 gwiazdek nie cią gnie! Hotel jest bardziej angloję zyczny (80%). Bracia Sł owian są umieszczani w najbardziej obrzydliwych pokojach i pó ź niej niż wszystkie. Przede wszystkim osiedlają się obcokrajowcy, a dopiero potem Sł owianie (choć cudzoziemcy zatrzymali się o 20 minut pó ź niej niż my). Cał y personel bardzo sł abo mó wi zaró wno po rosyjsku, jak i po angielsku. Obsł uga jest okropna - zawsze był o za mał o ł yż ek lub kubkó w, wię c nie moż na czekać na kelnera. Ale jeś li dasz mu 1 $, bę dzie stale się wokó ł ciebie zawracał . Już pierwszego dnia w pokoju przestał a dział ać suszarka i klimatyzacja - przyszli do recepcji i poskarż yli się . Powiedziano nam - idź do pokoju i poczekaj, aż przyjdą mistrzowie i to zrobią . Po prawie 2 godzinach siedzenia w pokoju nikt się nie pojawił . Potem, wlatują c do recepcji jako „wś ciekł oś ć ”, powiedział em im wszystko, co myś lę o nich i ich hotelu, któ ry w ż aden sposó b nie cią gnie za 5 gwiazdek. Pró bowali mnie uspokoić i po kilku minutach przez gł ó wne wejś cie wbiegł o 2 panó w, a trzeci czekał w pobliż u pokoju. Po 5 minutach wszystko już dział ał o. A kiedy po kilku dniach nasz sejf przestał się otwierać (akumulatory po prostu się wyczerpał y), jak tylko zadzwonił em do recepcji i powiedział em o problemie, za kilka minut mistrz z walizką stał w moim pokoju. Wniosek nasuwa się sam – warto w nie wpaś ć porzą dnie i wszystko OK ! ! ! Pokoje są dobrze sprzą tane - nie wspinali się na walizki (moż e dlatego, ż e zostawili 1 dolara). Jedzenie jest dobre. Wszystko jest ś wież e i ró ż norodne. Mię so jest bardzo smaczne! Z owocó w morza był y kraby, oś miornice, ostrygi. Jest duż o warzyw, ale bardzo mał o owocó w (ale ten problem był w prawie wszystkich hotelach w tym roku). Morze jest chł odne (woda ma okoł o 23-24 stopni). Ż ywa rafa z ró ż norodnymi rybami. Szkoda, ż e ​ ​ w dniu przyjazdu był a silna burza - zepsuł y się.2 pontony i nie był y w ż aden sposó b naprawiane, został y zrobione dopiero po 2 dniach. Dlatego usiedliś my przy basenie (woda w basenie jest ciepł a 26 stopni, a u dzieci wszystko 35). Chcę zauważ yć pracę animatoró w - dobra robota ! ! ! Każ dy wieczó r to obowią zkowa rozrywka! Fajna dyskoteka, muzyka na ż ywo przy kolacji? . Otó ż ​ ​ cał y dzień , ż e morze, ż e basen nieustannie angaż uje turystó w - nie pozwalają się nudzić - znowu dobra robota!! ! ! Nawiasem mó wią c, czwartego dnia odpoczynku mimochodem narzekaliś my podczas rozmowy z animatorami, ż e ich hotel nie jest zbyt dobry. . . ż e w Egipcie odpoczywamy nie pierwszy raz, a my też byliś my w 4-gwiazdkowych hotelach, wię c w czwó rkach był o znacznie lepiej niż w ich pierwszej pią tce (obsł uga i jedzenie był y znacznie lepsze), moż e po prostu mieliś my szczę ś cie....Mó wiono rano na morzu. W porze lunchu, kiedy weszliś my do gł ó wnej restauracji, po prostu osł upieliś my - pojawił a się banda manageró w. Prawie wszyscy kelnerzy biegali jak „elektryczne miotł y”, menedż erowie podchodzili do stoł u i pytali „Czy wszystko w porzą dku? ”, „Podoba ci się wszystko? ”. Oczywiś cie wszystko zgł aszają wł adzom w hotelu. Chciał bym zwró cić uwagę na bardzo waż ny fakt - w dniu wyjazdu moż na spokojnie wynają ć pokó j o godzinie 12 (nawet jeś li wyjazd ma się o 22-00). Nikt Cię w niczym nie ograniczy - potrzebujesz rę cznikó w - proszę , jeś li chcesz się napić lub zjeś ć - też proszę . Nawiasem mó wią c, w wielu hotelach europejskie standardy w 12-00 wynajmujesz pokó j i startujesz (nikt nie bę dzie karmił , nikt nie bę dzie pił ). Dobra robota - nikt cię nie ogranicza (jest to szczegó lnie dobre, jeś li masz ze sobą dzieci). Ogó lnie hotel nie jest zł y, ale nie 5 gwiazdek. Ale moja firma i ja staraliś my się znaleź ć pozytywy we wszystkim.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał