„Dobry” z dużym naciągiem, raczej „nieźle”

Pisemny: 29 może 2018
Czas podróży: 4 — 9 kwiecień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest bardzo stary. Pokoje znajdują się w domku skł adają cym się z 4 pokoi oraz w dwupię trowym budynku. Duż o zieleni. Meble w pokojach wymagają aktualizacji. Klimatyzatory są bardzo zł e. Moż esz poprosić o czystą poś ciel, nawet jeś li nie został a wymieniona po poprzednich turystach. Na recepcji pracownicy są ró ż ni, są aroganccy i aroganccy, są przyjaź ni i sumienni. Dyrektor generalny zagł ę bia się w problemy, kilkakrotnie zmieniali pokó j. Restauracja jest mał a, ale jedzenie jest doskonał e. Duż o mię sa, grillowana ryba. Plaż a jest cudowna, ale korzystają z niej dwa hotele, wię c miejsc jest za mał o. Bar na plaż y jest pł atny. W przypadku systemu All inclusive na plaż y nie ma nawet wody. Woda jest dostarczana do pomieszczeń codziennie podczas sprzą tania. Sprzą tanie jest „gorliwe”, czyli ś cielenie ł ó ż ka i rozmazywanie detergentu na podł odze. Ciepł a woda jest zawsze dostę pna. Wifi jest pł atne, drogie. W pobliż u restauracji znajduje się bankomat, ale nie dział a dobrze. W pobliż u hotelu znajduje się oddział banku odpowiedzialny za ten bankomat, apteka, sklepy. Do centralnej promenady Naama Bay 3-5 minut. Plus hotel za plaż ę , jedzenie i pię kne tereny. Z animacją nie spotykaliś my się specjalnie, ale był y wieczorne pokazy. Jest wielu Egipcjan i turystó w z krajó w arabskich.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał