Oczekiwano więcej

Pisemny: 23 grudzień 2021
Czas podróży: 3 — 10 listopad 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Mieszane uczucia z momentó w hotelowych i organizacyjnych. Był o kilka rzeczy, któ re psuł y nastró j.
Dł ugie oczekiwanie na pasaż eró w, któ rzy mieli jechać z nami autobusem do hotelu. Zmę czeni czekaliś my na nich okoł o godziny, a w koń cu okazał o się , ż e wzię li taksó wkę . Poza tym nasz lot był opó ź niony, wię c dotarliś my do hotelu okoł o godziny 21:00 - minus dzień odpoczynku.
Mimo, ż e mieliś my czas na kolację w hotelu, dania nie był y pod wraż eniem. Czuł em się , jakbyś my nie byli w najlepszej restauracji. Wydawał o się , ż e jest wybó r, ale nie smaczny, nie ś wież y.

Liczba nas zabił a - 4 gwiazdki w ogó le nie cią gnę ł y. Meble był y stare, umywalka przeciekał a, klimatyzator gł oś no szumiał , a zatyczki do uszu niewiele pomogł y. A wisienką na torcie nie był a gorą ca woda. Dowiedzieliś my się o tym zbyt pó ź no, aby ponownie udać się na recepcję . Musiał em prać na zimno. Wcześ niej z ż alem na pó ł zadzwoniliś my do mistrza, aby otworzył dla nas sejf - nie był o nadziei na usł ugę .
Rano przedstawiciel TUI Ali opowiadał nam przez pó ł torej godziny o hotelu, któ ry moż na był o podać w 20 minut. Począ tek dnia nie jest najlepszy. Pod koniec ś niadania nie pozostał o nic smacznego. Nastę pnie stanę liś my w kolejce do Ali, aby zapł acić za wycieczkę , co pó ź niej wcale nie robił o na nas wraż enia, jak był o w reklamie. Wstaliś my o 4 rano i jechaliś my do 10-11, aż w koń cu dotarliś my na nurkowanie. Nic malowniczego - oto dla Ciebie „Zagubiona kraina”. Zmę czony i przykro.
Nie dostaliś my ciepł ej wody w pokoju. Po trzech lub czterech telefonach od mistrza (a czy przyszedł ? ), w koń cu zaproponowano nam przeprowadzkę do innego pokoju. Byliś my na 159m - nie zadowalaj się nim i takimi jak on.
Nowy pokó j był znacznie lepszy - oż ywiliś my się . Ciepł a woda, mniej gł oś ny klimatyzator. Meble nowsze, bardziej przestronne. To prawda, ż e ​ ​ jest duż o komaró w - weź ze sobą raptora. Dopiero trzeciego dnia czekał a nas niespodzianka (to jest o 4 rano, w dniu wycieczki, pę dzimy do autobusu). Nie udał o się zamkną ć drzwi! Zamek nie dział ał . Nie mieliś my nadziei ani na pomoc personelu, ani na czas. Zostawili to tak… chociaż był sejf, a my też dł ugo czekaliś my, aż nam się otworzy.
Otó ż ​ ​ niech go Bó g bł ogosł awi hotelem - morze oczywiś cie był o czyste. I wpis jest dobry. Niezupeł nie ciepł a, ale woda wiele dla nas znaczy. Zatrzymaliś my się w pierwszym tygodniu listopada. Nie był o też silnych wiatró w. Na plaż y animatorzy zaproszeni do udział u w grach, przeprowadzali ć wiczenia.

Na obiad poszliś my do kawiarni na plaż y. Pró bowaliś my wzią ć smaż oną rybę - jedyne godne danie. Owoce/warzywa - zawsze ocię ż ał e lub zielone. Owoce morza, z wyją tkiem smaż onej ryby, nie. Byliś my w restauracji a la carte, kiedyś moż na był o tam zjeś ć . Był o tam ł adniej, na obiad był o dobre mię so.
Wieczorem oglą daliś my program rozrywkowy z hotelu. Czasami był o ciekawie.
Wyjechaliś my wcześ nie rano (minus dzień ). Szkoda, zwł aszcza za kwotę , któ ra został a podana (okoł o 1400 dolaró w za dwie). Transfer nastą pił na 4 godziny przed odlotem. Chcieliś my wzią ć taksó wkę . Dobrze, ż e tego nie wzię li. Spę dziliś my duż o czasu w kolejce na lotnisku. Zmę czony i zadowolony z powrotu do domu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał