VIFAI dobrze łapie, zmienia zasłony, tiul i więcej owoców

Pisemny: 10 marta 2025
Czas podróży: 26 luty — 3 marta 2025
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Był a w Egipcie z synem od 26.02 do 04.03, 25 g. Chcę podzię kować Anastasii za jej pracę i cierpliwoś ć . Drę czył em ją przez bardzo dł ugi czas, wybierają c wycieczkę . Był a w Ivy Cyrene Sharm, 4*. Hotel jest zasadniczo tak, wię c pokoje ró wnież jasne jest, ż e przez dł ugi czas nie był o naprawy. Gdzieś czytał em recenzje o zasł onach, zwró cił em ró wnież uwagę , a to prawda, tiul wcale się nie zmienił z dnia, gdy wisiał y, brudne w miejscach. Przyjechaliś my pó ź no o 14.45. Natychmiast wysł aliś my nas na lunch, abyś my udał o się zjeś ć , ponieważ restauracja został a zamknię ta. Potem zostaliś my rozstrzygnię ci. Liczba się nie zmienił a, na pierwszy rzut oka wszystko się podobał o. Był a butelka wody, czajnik, jednorazowe filiż anki, herbaty kilku rodzajó w, kawa, lodó wka, klimatyzacja, telewizja. Z balkonu widok był na basenie i na scenie. Po tym, jak dowiedział em się , ż e zlew zatykał się , a takż e nic nie powiedział . W ł azience znajdował się szampon w butelce i mydł o pł ynne. Bez ż elu pod prysznic, bez pasty do zę bó w, bez szczoteczki do zę bó w. Feng pracował.
Aby wzią ć prysznic, konieczne był o przekazanie wody przez pó ł godziny, chociaż pierwsze pię tro. Porter zaczą ł prosić o wielką czekoladę Kazachstan bezczelną . Mó wię „nie”, ale mam dla mnie trzy „dzieci”, musiał em dać jedną duż e i 2 mał e. Niezadowoleni pozostali. Sprzą tnik tak bardzo oczyszczył sprzą tacz w cią gu dnia, po pierwszym czyszczeniu, ł ó ż ko nie tylko usunę ł o ł ó ż ko, po drugim sprzą taniu opuś cił o czekoladę , poproszony o zmianę ł ó ż ka (był o mniej herbat, jednego szkł a i dwó ch z nas), czekolada nie odegrał a roli po drodze. Dotarliś my bardzo zimno, wiatr był silny, szliś my swetry. W kuchni: jedzenie był o czasami smaczne, czasami tym samym. Był o bardzo niewiele owocó w: banany, wydł uż one pomarań cze, mandarynki, daty i posiekana guawa. Wiele deseró w, podobał o mi się jogurty, gulasze warzywne, pieczone warzywa, stale dawał em rybom (pieczone, w cieś cie, smaż one, ucha), lubił em zupy. Kiedyś dali kraba. Pili czerwone i piwo nad alkoholem.
Reszta tego nie podobał a się . Personel sł uż by nie jest cał a rosyjska, syn, syn dobrze mó wi po angielsku. Był mał y incydent z sauną . Kupiliś my 2 sesje masaż u (50 minut) z sauną i jacuzzi (100 USD). Pierwszego dnia nie przyszli z nimi nic z nimi i nic od nich nie dają . Syn poszedł boso, naturalnie nagi, dał em szlafrok. Zrobili masaż , gł adzą c 40 minut, zabrali go do sauny, dali szklankę wody i zapomnieli o mnie. Syn przyszedł na saunę po masaż u. Po tym, jak poszedł em do jacuzzi, jedna nazwa to tylko mał y basen (jacuzzi nie dział a). Oczywiś cie nie poszedł em, nie był o akcesorió w. Nastę pnego dnia spotkał em tego, któ ry sprzedał sesję i wyraził swoje niezadowolenie. Obiecał , jeś li nie podoba ci się inna sesja za darmo, jeś li nie spodoba ci się ponownie, zwró ci pienią dze. Drugiego dnia miał em jeszcze mniej masaż u na czas, sauna był a fajna.

Nie miał em czasu ponownie opuś cić basenu do sauny, a potem przychodzi kobieta i mó wi, ż e wychodzi. Pomimo faktu, ż e mam godzinę czasu. Pokazał em przez chwilę , ona nie rozumie i pokazuje się . W rzeczywistoś ci mnie wyrzucił a. Wyleciał em na przyję ciu z kulą , jest tylko nasz „sprzedawca”. Był em w szoku, w wś ciekliź nie. Poszedł em w 18.15, wyszedł em 19.05. Wyraził a wszystko, co myś lę , zagroził a, ż e ​ ​ jutro napiszę zł ą recenzję , powiem wszystkim w hotelu o zł ej konserwacji i zaż ą dam zwrotu pienię dzy. Poprosił mnie, abym powró cił , ż e zrobią wszystko tak, jak powinny. Oczywiś cie odmó wił em, powiedział em, ż e mó j syn zrobi wszystko zgodnie z oczekiwaniami. W tym czasie piszę Anastasię , wzdł uż Anastasii zaczyna dział ać . Nastę pnego dnia spotykam go ponownie w pobliż u basenu i domagam się pienię dzy. Powiedział , ż e dyrektor bę dzie po obiedzie. Oczywiś cie nie był . Wieczorem poszedł em na saunę , rozmawiał em przez telefon z reż yserem. Po tym, jak „sprzedawca” zaczą ł mnie przekonać.
Zgodził em się na mojego syna i został em wysł any razem w jacuzzi, a potem na saunę , a potem ponownie w jacuzzi, w Hammam, pobiegł a blisko nas. Zrobili niesamowity masaż . Mogą , kiedy chcą . Ogó lnie rzecz biorą c, stamtą d byliś my zadowoleni. Gdyby był kolejny dzień w rezerwacie, znokautował bym kolejną bezpł atną sesję masaż u. Niestety nastę pnego dnia już odeszliś my. Prawdopodobnie myś leli, ż e Kazachs pochodzą z Kazachstanu, nie wiedzą , czym są Jacuzzi, Sauna i Masaż . Wpadli na te. Przez cał y ten czas Anastasia nieustannie dzwonił a. Nawet administrator hotelu Aigerim skontaktował się z nami. Wię c podnieś liś my cał y hotel do uszu, to wcią ż jest kró tkie i nie wszystko jest szczegó ł owo opowiadane. Ogó lnie rzecz biorą c, podobał a nam się reszta, chociaż pogoda się nie powiodł a, był o fajnie, ale mimo to udał o nam się nudzić.2 razy w morzu, wię c byliś my w basenie. Wycieczki nie są przystę pne, udane do miasta 2 razy. Wifai dobrze ł apie się na terytorium hotelu i w pobliż u basenu. Dzię kujemy Nastya za wsparcie.
Zmniejszam gwiazdy z powodu incydentu w saunie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар