To nie to samo, do widzenia MELIA

Pisemny: 22 grudzień 2018
Czas podróży: 11 — 21 listopad 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Trzecia wycieczka do tego hotelu, 2 razy odpoczywał em w Melia Sharm, tylko 10 razy w Egipcie, jest coś do poró wnania. Hotel zdecydowanie się pogorszył , nie moż na powiedzieć , ż e jest to w 100% wina personelu i kierownictwa, kontyngent wczasowiczó w bardzo się zmienił , był o wielu gł odnych i nienasyconych ludzi, któ rzy przyszli zjeś ć w gł ó wnej restauracji z panika paranoidalna, wydawał o się , ż e ludzie jedzą ostatni raz w moim ż yciu. Na jakoś ć jedzenia nie ma ż adnych narzekań , kucharz jest taki sam jak wcześ niej - szacunek dla niego, wiele dań był o przepysznych. Bardzo podobał mi się makaron przygotowany przez wł oskiego szefa kuchni. W zupeł noś ci wystarczył y owoce i sł odycze. Sytuacja z nalewaniem do 100 gramowych kubkó w na plaż y był a przygnę biają ca.
Czystoś ć gł ó wnej restauracji pozostawia wiele do ż yczenia, bezpł atna restauracja a la carte to ż ał osny pozó r restauracji z brudnymi obrusami na stoł ach. Wszystkie pokoje są w starym stylu, mamy znoś ny pokó j na 1. pię trze. Personel hotelu jest przyjazny i przychylny.
Ż EGNAJ MELIO, DO LILI GRAND CHARM NIE WRÓ CIMY.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał