Przyjdę ponownie bez wahania

Pisemny: 12 listopad 2021
Czas podróży: 4 — 11 listopad 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Swoją recenzję oprę na podstawie moich doś wiadczeń z odwiedzaniem niedrogich hoteli w uroku 4* i 5* (nie poró wnujemy z Rixos).
Wycieczkę kupiono za 612 dolaró w za dwie osoby.

Od razu zaznaczam, ż e w tym hotelu nie ma ochoty doszukiwać się drobiazgó w. Są przeoczenia, ale jednocześ nie jest tak wiele pozytywnych aspektó w, ż e te drobiazgi się gubią i nie zwraca się na nie uwagi. Dlatego nie napiszę nawet o rysie na drzwiach czy plamce na pł ytce na podł odze. Nie zrobił em też wielu zdję ć , ponieważ wszystko wyglą da dokł adnie tak samo, jak na zdję ciu hotelu z witryn.


Najwię kszym bł ę dem hotelu jest to, ż e na wszystkich stronach internetowych jest napisane, ż e wszyscy pracownicy hotelu pracują w maskach i rę kawiczkach. Wł aś ciwie tylko kucharz pracuje w rę kawiczkach, któ ry rano smaż y omlety (a potem uważ am, ż e powodem nie jest nosicielstwo, a bliski kontakt z surowymi jajkami).
Myś lę , ż e był oby sprawiedliwie, gdyby hotel usuną ł informacje o maskach i rę kawiczkach ze stron internetowych, ponieważ dla niektó rych osó b moż e być waż ne, aby udać się do hotelu, w któ rym wszyscy pracownicy noszą maski i rę kawiczki.

Nie był o też ś rodkó w antyseptycznych, wszystkie pudeł ka na terenie hotelu był y puste, tylko w restauracji był.1 dozownik.

Dodam też o kartach SIM. Wcześ niej był em w Egipcie w lipcu tego roku, kartę SIM kupił em na lotnisku Orange, za 10$ dali 18 GB. Teraz loty latają do drugiego terminalu (a nie do pierwszego jak poprzednio), aw drugim terminalu jest tylko punkt sprzedaż y Vodafone. 14 USD za 9.5 GB.
W hotelu i na rynku w pobliż u hotelu jest też tylko vodafone, ale już.16$ za 9.5 GB, ale jest w handlu, kupiliś my dwie karty SIM za 9.5 GB w hotelu za 25 USD. Powiedzieli, ż e punkty POMARAŃ CZOWE pozostał y tylko na starym mieś cie.

POZYTYWNE PUNKTY:

- Dostaliś my pokó j z bezpoś rednim widokiem na morze, nasz pokó j miał nr 183 (pokoje nr 180-184 + pokoje 175-179, a moż e nawet 170-174) mają.100% bezpoś redni dostę p do morza. Widok jest niesamowity?

- Plaż a jest dobra, wejś cie tylko z pontonu, ale wygodne, jest nie tylko drabinka, ale i miejsce do nurkowania. Drabinka do wody wykonana jest z drewna + podkł adki antypoś lizgowe na każ dym stopniu. Koralowce są pię kne, a ryb jest duż o. Na pontonie zawsze jest ratownik. Wyjś cie do morza jest zamykane o zachodzie sł oń ca, ale moż na pó ź niej ostroż nie popł ywać , obsł uga ostrzega, ż e ​ ​ moż e być niebezpiecznie, ale nie jest to zabronione (dla lubią cych pł ywać o zmierzchu). Plaż a jest trzypoziomowa, leż aki i materace dobre, parasole nienaruszone, na plaż y jest barek i punkt do wydawania rę cznikó w.
- Są trzy baseny, wszystkie bez ogrzewania, bar dział a tylko przy basenie w recepcji, a sam bar znajduje się w recepcji (co nie był o zbyt wygodne). Przy każ dym basenie, nawet na najdalszym, gdzie nigdy nie był o ludzi, stoją ratownicy. W basenach siedzieli gł ó wnie Arabowie, a my w wię kszoś ci na morzu.
- Hotel szybko odpowiedział na proś by i natychmiast wysł ał kogoś (ponieważ nasz sejf był zamknię ty, ponieważ drzwi nie moż na był o otworzyć ) - za kilka minut kapitan był już na miejscu. To duż y plus. Był em wcześ niej w hotelach, w któ rych mogł em czekać godzinami.
- Pod rę czniki wydawane są karty zgodnie z numerem pokoju (numer pokoju jest wpisany na mapce). Z jednej strony jest to plus, ponieważ nikt nie bę dzie mó gł oddać Twojej karty w recepcji pod pozorem, z drugiej strony uniemoż liwia to przekazanie rę cznikó w w innym miejscu. Wydawanie rę cznikó w odbywa się na plaż y i wokó ł basenu.
- Restauracja: byliś my zadowoleni z jedzenia. Pewnoś ć.4 *-ka. Zawsze dwa rodzaje mię sa + ryba. Każ dego dnia mię so/rybę przyrzą dza się na ró ż ne sposoby, czę sto zmienia się też sama ryba. Duż o sał atek, duż o deseró w. Każ dego dnia pojawiał o się coś nowego, co stwarzał o poczucie ró ż norodnoś ci i nie przeszkadzał o.
Nie był o problemó w z miejscami w restauracji, nawet jeś li przyszli, a miejsc nie był o - podczas odbierania jedzenia stó ł był gdzieś pusty.
- Internet na recepcji był dobry, nawet wycią gną ł em laptopa, ale kiedy wiele osó b się ł ą czył o, nie zawsze mogł em nawet otworzyć e-mail.

- Hotel oferuje bus na stare miasto, Soho, na piaszczystą plaż ę , gdzie indziej - tylko 3$, ale pamię tajcie, ż e wycieczka się odbywa - potrzeba minimum 4 osó b. Pró bowali dostać się na loty dzienne i nigdy nie poszli, ponieważ nie był o ludzi. Musi być wieczorem.
- Naprzeciw hotelu znajduje się market, w prawie wszystkich sklepach moż na pł acić kartą , ale w mini marketie przy hotelu nie akceptują kart.
- W hotelu znajduje się bezpł atne jacuzzi i sauna. Widzieliś my tam ludzi moż e dwa razy, moż e niewiele osó b to znajduje, tak jak na podwó rku.
- Na plaż y podchodzą dilerzy pię knoś ci - ale nie ś cigaj, tak / nie i idź . To jest plus.
- W pokojach znajdują się wygodne materace, czysta i cał a poś ciel, czyste koce, telewizor plazmowy, dział ają cy mini-bar. Nie powiem, ż e pokó j jest w 100% idealnie umyty, ale jak na egipski hotel powiedział bym, ż e jest bardzo czysty. W wannie dostarczono ż ele pod prysznic i mydł o. Sprzą tane codziennie, ale rę czniki był y zmieniane tylko wtedy, gdy zostawił em notatkę z proś bą . Sprzą tano nawet bez napiwku, ale kiedy zostawili dolara, pojawił y się ł abę dzie.
- Animacja: bardzo aktywne, poranne/wieczorne programy na plaż y, codzienne koncerty/dyskoteki w hotelu. Zaproszono taniec brzucha i pokaz ognia. Dla poró wnania, 5 * Regency Plaza w czasach przedsowieckich na pokaz tań ca brzucha i pokaz ognia - zabrali 10 dolaró w od goś ci hotelowych, jak tam, wszystko był o wliczone. Oczywistym jest, ż e hotel duż o inwestuje w program rozrywkowy. Ogó lnie zespó ł animatoró w jest bardzo ż ywy, przyjemny i dyskretny. To prawdopodobnie najlepsza animacja, jaką widział em w Egipcie. Ró wnież wieczorami animatorzy jeź dzili do miejskich dyskotek, ale my nie pojechaliś my.
- W telewizji dostę pne był y kanał y egipskie, rosyjskie i ukraiń skie

- Teren hotelu jest czysty, widać , ż e hotel jest pod opieką i starają się , aby był dobry, myją drogi w hotelu wodą.

NIE POLUBIŁ EM:

- Jest basen dla mał ych dzieci, ale jest szczerze zaniedbany, na dnie jest tylko brud.
- W jadalni nie wyciera się stoł ó w po tym, jak ktoś wyszedł , tylko zabierają naczynia, brudną serwetkę moż na odwró cić do gó ry nogami i tyle.
- SPA: waż ne jest, aby zrozumieć , ż e ci, któ rzy sprzedają usł ugi spa na terenie hotelu i ci, któ rzy je ś wiadczą , to dwa niezależ ne pań stwa. Ostatniego dnia „szczekacz” namó wił nas do masaż u. Obniż ył cenę tak bardzo, jak to moż liwe, tak jak ostatniego dnia, jeś li nikomu nie powiesz, to zrobimy 50-minutowy masaż za 25 USD dla dwó ch osó b, zamiast 25 USD dla jednej. Zgadzamy się . Przyjechaliś my do spa, gdzie przed masaż em administrator zapł acił.50 USD za dwie osoby. Mó wimy jej, ż e sprzedano nas za 25 dolaró w za dwie osoby.
Dzwoni do tego sprzedawcy, zaczyna na niego krzyczeć , macha rę kami, pró buje coś do niej mruczeć , w efekcie z twarzą peł ną nienawiś ci sprzedaje nam te dwa masaż e za 25$. W efekcie otrzymujemy 30-minutowy masaż , zamiast obiecanego 50-minutowego. Kiedy wyszliś my, podzię kowaliś my i poż egnaliś my się , ż aden z pracownikó w nic nie odpowiedział , a administrator generalnie się odwró cił . I to pomimo tego, ż e z uwagi na to, ż e skró cili czas sesji, faktycznie zapł aciliś my prawie cenę wywoł awczą . Brzydka sytuacja, ale sam masaż nie był zł y.

- Przewodnik po hotelu od Aneksa Osamy - w ogó le nie poszli się z nim spotkać , nie kupili od niego wycieczek. W przeddzień wyjazdu, pó ź nym wieczorem, wysł ał em wydruki z tym, ż e odbierzemy nas o 04:35 rano. O 04:35 nikt po nas nie przyszedł , facet w recepcji nie wiedział , kazał czekać . Pó ł godziny pó ź niej pró bowali zadzwonić do przewodnika hotelowego - nie odebrał telefonu.
W rezultacie dzwonią c na infolinię Anex dowiedzieliś my się , ż e nasz transfer i wyjazd został y przesunię te o 2.5 godziny. Przewodnik nie uznał za konieczne informować o tym kogokolwiek. Osoby, któ re czekał y z nami na transfer powiedział y, ż e poszł y do ​ ​ niego dzień wcześ niej po informację o wyjeź dzie - wprost powiedział im, ż e ich nie zna, a ponieważ nie przyjeż dż ali do niego na wycieczki - nasze wycieczki nie są jego bó l gł owy. Zastanawiam się , czy touroperatorzy naprawdę nie widzą , ż e przewodnicy hotelowi już dawno przestali nimi być . Dziś są to ludzie, któ rzy po prostu stwarzają trudnoś ci tym turystom, któ rzy nie kupili od nich wycieczki w potró jnej stawce. Dlaczego tej pracy informowania/doradzania turystom nie moż na powierzyć recepcji, a tych hotelowych przewodnikó w należ y wysł ać na spacer po plaż y, jak masaż yś ci, ż eby tam sprzedawali swoje wycieczki?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał