Hotel, w którym połowa usług jest wyłączona?

Pisemny: 12 wrzesień 2021
Czas podróży: 31 sierpień — 11 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
W hotelu panuje polityka oszczę dnoś ciowa. Przyjechaliś my do hotelu o 8 rano, nikt nawet nie zaproponował ś niadania. Po namowie zadomowił się w pokoju. Bransoletki noszone był y niechę tnie. Jedzenie jest monotonne, ale nie bę dziesz gł odny i tu zaczyna się ś mieci. Pią tego dnia, w 6-osobowym towarzystwie, pię ciu miał o cią gł e bó le ż oł ą dka, a toaleta był a najlepszym przyjacielem do koń ca wakacji. Okolica i morze są niesamowite. Animacja pró buje, dobra robota. Normalna woda butelkowana podawana jest tylko raz dziennie 0.6 litra. W barze cią gle brakuje piwa. A gł ó wną atrakcją tego hotelu jest to, ż e po 12 odcinają bransoletki i wszystko jest wył ą czone, dopó ki nie wyjedziesz. Hotel nie jest polecany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał