Do nowego hotelu lepiej nie chodzić

Pisemny: 4 może 2007
Czas podróży: 6 — 13 kwiecień 2007
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 6.0
W skró cie: hotel nie jest przygotowany na przyję cie goś ci, nie ma pontonu, na plaż y nie ma wiatrochronó w, bary na plaż y i przy basenie pozostawiają wiele do ż yczenia, otwarta jest tylko jedna restauracja (wyobraź cie sobie, co bę dzie zdarzają się w sezonie), animacja jest nieprofesjonalna i leniwa, pokoje wyposaż one nieź le, ale nie sprawiają wraż enia nowych, sauna nie dział a, transfer do Nama Bay (Centrum) nie jeź dzi. Pozytywne - jedzenie w jedynej restauracji dział ają cej w hotelu jest dobre (podobno jeszcze zabrali dobrego szefa kuchni), do czasu otwarcia drugiego budynku - jest doś ć przestronny i jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich, a kiedy się otworzy, bę dziesz wszę dzie trzeba ustawiać się w kolejkach. Ale obsł uga hotelu (wszystkie usł ugi) był a dobra. W przyszł oś ci moż e być dobrze. Ale jeś li hotel podniesie ceny, mogę powiedzieć na pewno, ż e nie bę dzie wart swojej ceny. Teraz stosunek ceny do jakoś ci jest akceptowalny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał