Hm...

Pisemny: 14 czerwiec 2010
Czas podróży: 10 — 20 kwiecień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Przebywał em w tym hotelu z dziewczyną przez dwa tygodnie w poł owie kwietnia. Ogó lnie reszta był a bardzo zadowolona. Oczywiś cie zimna pogoda trochę zepsuł a resztę . W Egipcie ten rok okazał się tym samym anomalnym kwietniem, co w Moskwie. Generalnie w Nuweibie jest zawsze zimniej niż w Sharm czy Hurghadzie. Zwł aszcza woda.

Pokoje.

Pokoje, jak wielu tutaj pisze, nie są nowe, ale cał kiem adekwatne. To prawda, ż e ​ ​ zabił go brak ką pieli jako takiej. Konieczne jest mycie się pod prysznicem, stoją c na pł ytce. Musiał em tam wspinać się w klapkach, w któ rych szli na plaż ę , ż eby nie zł apać jakiegoś grzyba stoją c boso. W ł azience nie ma szczotki do toalety! ! ! Straż nik! W ś mietnikach nie był o workó w. Sprzą tanie jest mniej wię cej przyzwoite. Pokoje na drugim i trzecim pię trze z balkonem, na pierwszym - bez. Pokoje na pię trze są uważ ane za Deluxe i są droż sze. Mieszkanie na parterze ma sens, jeś li trudno jest wejś ć po schodach.
Bez balkonu - nie ma nawet gdzie powiesić ką pieló wki i kostium ką pielowy do wyschnię cia, nie mó wią c już o tym, ż e wszyscy przechodzą obok. Mó j wybó r to drugie pię tro.

Ż ywnoś ć.
Jedzenie to solidna czwó rka. Ale dotyczy to tylko gł ó wnej restauracji. Wybó r dań nie zawsze był zró ż nicowany, ale zawsze moż na był o wybrać jedno danie gorą ce. Grill zawsze był szczegó lnie dobry - kurczak, woł owina, jagnię cina (raz w tygodniu), ryby. Sał atki - standard egipski. Wybó r seró w był bardzo dobry. Zadowolone solone ogó rki. Owoce był y tylko na ś niadanie. Na obiad i kolację nie był o owocó w. Ś niadania bardzo dobre - twaroż ek, budynie, naleś niki, omlety, buł eczki...Codziennie rano ś wież o wyciskane soki z pomarań czy i marchewki. Ale jedzenie w pobliskiej pizzerii jest obrzydliwe, bez smaku, wilgotne. Są tylko dwa.

Morze i plaż a.
Morze jest jak zawsze magiczne. Plaż a jest piaszczysta i duż a. O 7.30 rano moż na był o zają ć miejsce na drugiej linii.
Parasole są w duż ej odległ oś ci od siebie, ale wiele leż akó w jest wyraź nie zuż ytych. Okulary w barze na plaż y mogą nie zawsze być czyste.

Usł uga.

Obsł uga w niebiesko-niebieskiej restauracji szczerze zadowolona. Personel jest uprzejmy, przyjazny, przynoszą wszystko szybko i kilka razy. W recepcji wszystkie problemy są ró wnież rozwią zywane. Odwrotne wraż enie pozostawił y usł ugi dodatkowe. Wydawał o się , ż e obsł uga hotelu każ dego ranka otrzymywał a zamó wienie - "dziś poć wiczysz na plaż y, bę dziesz lekarzem, a dziś robisz masaż , a jutro wszyscy się zmienicie" : ). Taka jest rotacja personelu. Od dwó ch tygodni na plaż y przebiera się kilku sportowcó w. Jeden jest gorszy od drugiego, kolejnoś ć proponowanych ć wiczeń jest pozbawiona zdrowego rozsą dku i niebezpieczna dla zdrowia (np. ostre okrę ż ne ruchy szyi). Masaż...Na począ tku był chł opak i dziewczyna. Zmiaż dż ył mnie facet, moja dziewczyna - dziewczyna.
Po sesji zgodzili się , ż e dla wszystkich był to najgorszy masaż w ż yciu. Potem dziewczyna zniknę ł a, został zastą piony przez nowego faceta. W ogó le „kino i Niemcy”. Ale najbardziej obrzydliwe wraż enie pozostawił a hotelowa sł uż ba medyczna. W cią gu tygodnia hotel zmienił trzech lekarzy. Ale to nie był by problem, gdyby wszyscy jeszcze raz nie zaż ą dali zapł aty franczyzy : ). Oznacza to, ż e w przypadku lekó w, któ re skoń czył y się nastę pnego dnia, nowy lekarz zaż ą dał nowych 30 dolaró w. Na boku hotelu grał o towarzystwo ubezpieczeniowe „Europejskie Towarzystwo Turystyczne”. Zarzą dzanie hotelem też . W rezultacie, po pisemnej skardze do administracji hotelu, rozmowie z jednym z kierownikó w hotelu i negocjacjach z dr Mustafą , dyrektorem generalnym towarzystwa ubezpieczeń dź wię cznych w Egipcie, ostatni towarzysz w koń cu oddzwonił i zapewnił , ż e leki zostanie przywieziony do pokoju za darmo, co miał o miejsce.
Oto kró tka wskazó wka dotyczą ca postę powania z lekarzami i firmami ubezpieczeniowymi: Nigdy nie przepł acaj za odliczenie; jeś li czujesz, ż e pró bują Cię oszukać , porozmawiaj tylko z gł ó wną osobą w przedstawicielstwie firmy ubezpieczeniowej, zapytaj o jej nazwisko i wyjaś nij, ż e jeś li problem nie zostanie rozwią zany, to reklamacja trafi do firmy ubezpieczeniowej. centralne biuro. Wszystko to jest oczywiś cie do przyję cia, jeś li prawda jest po twojej stronie.

Organizator wycieczek - „Pegas Touristik”.

Spotkanie i poż egnanie (przesiadka) - normul! Przewodnik w hotelu (wtedy Dasha) pracował przez cztery osoby. Gł ó wną „zasadzką ” Pegaza jest podró ż do Izraela. Po przekroczeniu granicy PASZPORTY są odbierane na cał y pobyt w Izraelu! ! ! Zostaniesz o tym ostrzeż ony 15 minut przed granicą . Ci, któ rzy się nie zgadzają , mogą odejś ć . W hotelach (nie tylko u nas) nie ostrzegają o tym z gó ry. Powodem tego oburzenia jest to, ż e niektó rzy turyś ci uciekają i zostają w Izraelu lub coś innego.
Ró wnież sam wyjazd na wycieczkę do Jerozolimy był ogł aszany w hotelu godzinę wcześ niej niż faktyczny czas wyjazdu. W rezultacie pię tnaś cie osó b spał o spokojnie przez godzinę na ulicy. Kolejny gest Pegaza - autobusy! Brudny, z zimną nieregulowaną klimatyzacją . pragnę liś my, abyś my od nich odeszli.
Animacja.
Wieczorem zawsze jest muzyka na ż ywo.

Terytorium.
Teren hotelu jest pię kny, mał y, ale bardzo przytulny.
Nad morzem znajduje się huś tawka, któ ra wieczorem jest zawsze bezpł atna. W hotelu są dwa baseny, oba doś ć mał e.

Kontyngent urlopowiczó w.
Wię kszoś ć wczasowiczó w to angloję zyczni turyś ci z Wielkiej Brytanii, gł ó wnie w wieku emerytalnym. Przemó wienie niemieckie usł yszane tylko raz. Byli Czesi, Japoń czycy i inni. Rosjanie i Ukraiń cy stanowili okoł o 25%. Bliż ej ś wią t majowych ich liczba wzrosł a.

Ogó lnie wakacje zakoń czył y się sukcesem! Gdyby pogoda był a cieplejsza, wakacje był yby super
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał