2. To nie jest nowy hotel. Hotel został otwarty w 2021 roku. Wcześ niej nie pracował . Dokonano kilku kosmetycznych napraw (bardzo niskiej jakoś ci). Nie wiadomo, kiedy wybudowano hotel.
3. To nie jest 5-gwiazdkowy hotel. Tam nic nie odpowiada takiemu poziomowi.
4. To jest hotel na pustyni. Oznacza to, ż e nie ma innej infrastruktury.
Sklepy tylko w hotelu, czyli nie ma konkurencji w efekcie - peł ne ceny: mango 5$.
US za kg, magnes co najmniej 2 dolary. USA, herbata hiacyntowa - 8 USD za 100 gr. itp. Ponadto - ze sprzedawcami nie da się targować . Chcesz kupić - nie chcesz.
5. Taksó wki moż na wezwać tylko pod hotel. Jego cena jest jak w Nowym Jorku. Na przykł ad na Mars Alam (30 km) - 60 dolaró w
W ż adnym wypadku nie polecam tego hotelu?
Od profesjonalistó w:
1. Bardzo mi się podobał o, ż e gdy przyjechaliś my wcześ nie, najpierw zał oż yliś my bransoletki i wysł aliś my je na ś niadanie. A po ś niadaniu okoł o 11 od razu się zał atwił o. Nawet się tego nie spodziewał em.
2. Dobre terytorium, baseny, zjeż dż alnie.
3. Ogó lnie dobry wybó r jedzenia. Jestem pewien, ż e każ dy znajdzie coś dla siebie. Po wł osku Ala Carte SPAGO - mega pyszne!
4. W restauracji gł ó wnej pracownicy starali się skró cić kolejki. Jeś li był o duż o osó b, na przykł ad na omlet na ś niadanie, szybko otworzyli drugi punkt dystrybucji.
5. Doskonał y koral, morze, ryby, wycieczki morskie.
6. Ogó lnie normalna obsł uga hotelu na tym poziomie.
Z minusó w:
1. Zaskakują co martwy jak na hotel z 2017 roku. Wszę dzie coś jest zepsute: hydraulika, zamek w drzwiach, uchwyt na papier toaletowy, popę kane pł ytki. Zwł aszcza w toaletach publicznych. Meble, zniszczone ś ciany. I obserwuje się to w ró ż nych pokojach i miejscach publicznych. Mimo, ż e pokó j był sprzą tany + - normalny.
2. Niektó rzy pracownicy nie mó wią w ż adnym innym ję zyku niż arabski.
3. Spa jest bardzo brudne. We wszystkich ką tach jest duż o ś mieci - papiery, torebki herbaty, cukier. Jacuzzi z zimną wodą...Generalnie SPA w ogó le nie polecam. Wielu sprzedawcó w usł ug uzdrowiskowych, któ rzy chodzą po terenie, musi przeprowadzić pewne sprzą tanie i drobne naprawy centrum uzdrowiskowego.
4. Zasię g Wi-Fi jest dostę pny prawie na cał ym terytorium, ale prę dkoś ć poł ą czenia pozwala tylko na wymianę wiadomoś ci tekstowych w komunikatorach internetowych. Lepsza prę dkoś ć w nocy.
Jeszcze dwie oddzielne uwagi.
Przygotowania do nowego roku: pierwszego dnia 30 grudnia do godziny 23:00 rozbrzmiewał a bardzo gł oś na muzyka. W pokojach nie moż na był o odpoczą ć . Wyglą da na to, ż e sprawdzili akustykę . 31 grudnia gł ó wna restauracja został a zamknię ta na lunch, a wszyscy goś cie zostali wysł ani do jedzenia na plaż y, gdzie nic nie był o na to przygotowane. Ogromne linie i bardzo mał o jedzenia. To był jakiś horror. Sam nowy rok +/- ale jak dla mnie nie jest wart pienię dzy, o któ re się prosi.
I na koniec chcę przywitać się z Anex-tour i jego wycieczkami do Luksoru. Przedstawiciele Anex przy sprzedaż y wymijają co odpowiadali na pytanie, jak dł ugo trwał a podró ż : 280 kilometró w do Luksoru. Na pytanie wyjaś niają ce: 3-4 godziny? Powiedzieli - no, gdzieś tak. I powiedzieli z absolutną pewnoś cią , ż e wró cisz przed obiadem. A wię c: podró ż niewygodnym autobusem na ponad 7 godzin w jedną stronę . Autobus przejechał kilka objazdó w prawie przez Hurghadę . Niewytł umaczalnie. Wyjechaliś my o 3 nad ranem i wró ciliś my przed pó ł nocą . Strasznie mę czą ce. Zepsuł o to cał e doś wiadczenie podró ż y.
Postawa personelu - tak, nie przejmują się tobą !
Posił ki (to czysto nasza opinia) mię dzy 2 a 3, ż ona, któ ra jajek w ogó le nie je w domu, jadał a jajka na ś niadanie, có ż wię cej mogę powiedzieć . Owoce morza raz w tygodniu i osobiś cie nie radzę im jeś ć , ż eby się nie denerwować - niezbyt smaczne.
Noszenie okularó w przy basenach i na plaż y jest obrzydliwe! - WSZYSTKIE są bite, ugryzione, zuż yte i popę kane, generalnie nie wiadomo, czy są brudne, czy nie! Nawiasem mó wią c, w gł ó wnej restauracji też talerze, kubki i szklanki, któ re był y bite, ale przynajmniej czyste, zsuwał y się nie raz.
Na nowy rok (byliś my od 28.12. 21 do 22.04. 02) cał kowity rozwó d ! ! ! Kiedy wybraliś my się na wycieczkę , za kolację sylwestrową zapł aciliś my prawie 150 USD od osoby, któ rej nie nazwał abym sylwestrową - jedzenie był o naprawdę prawie wszystkim, co jest w zwykł e dni, a co najważ niejsze, wszystko bierzesz też sam! Aby postawić butelkę szampana na stole, w pierwszych dniach zaż ą dali 50 dolcó w, a potem zeszli do 15)))), ceny wó dki był y generalnie pobite ! ! ! Kupuj u nich - cena szampana to 50 dolcó w, wó dka absolutna to 250 dolcó w! ! ! Adekwatnoś ć i poprawnoś ć tego sę dziego dla siebie. Osobiś cie uważ am, ż e za 150 dolcó w, któ re zabrali, no có ż , przynajmniej powinni postawić normalną butelkę szampana i wina, a to po prostu normalne podawanie potraw do stoł u, a nie bieganie! Nie był o programu pokazowego jako takiego, był a muzyka i wszyscy ci sami animatorzy (ś rednia, co pokazali, ż e każ dy z was moż e robić i tań czyć bez przygotowania) oraz wystę py personelu (któ ry w ogó le tego potrzebuje), to zupeł nie nowe rok.
Moja ż ona i ja zostaliś my umieszczeni w pokoju z dwoma ł ó ż kami (swoją drogą wszystkie są na kó ł kach bez wyją tku! ) i przez cał e 3 dni pró bowaliś my przenieś ć się do pokoju z jednym duż ym ł ó ż kiem ! ! ! W pokojach nie ma szlafrokó w, kapci, pasty do zę bó w i szczotek, a wystarczy zł apać szampon i ż el i bł agać obsł ugę (bo w recepcji tobie to wszystko jedno, nie reagują i nie naprawiają nic), inaczej nic nie dadzą , pokoje są brudne !! ! - stoł y wydają się zalane olejem opał owym (i nie jesteś my w tym sami)! hydraulika jest najbardziej budż etowa - rozpada się w rę kach! I generalnie wszystko się rozpada i rozpada w pokojach, a przy wyjeź dzie tak jak nam powiedziano, jeś li nie sfilmujecie wszystkich usterek w aparacie po przyjeź dzie, to moż ecie zostać obcią ż eni pienię dzmi za ich naprawę ! ! ! To totalna bzdura! ! ! Naprawa bardzo przecię tna, wszę dzie są odpryski, zadrapania, resztki lakieru itp.
Od razu zrobię rezerwację dla tych, któ rzy jechali z dzieć mi, przenieś li nas do pokoju rodzinnego. . . Nie tolerował abym spania moich dzieci, relatywnie rzecz biorą c, na korytarzu przy wejś ciu, wię c domagaj się , jeś li nadal decydujesz się tu pojechać , ż e od razu pokaż ą ci pokó j!
Zgubienie bransoletki (standardowa gumka) - 25 dolcó w, zgubienie rę cznika (lub jak nam powiedziano, ż e sami nie mogą ci dać jednego rę cznika przy wymianie) - 50 dolcó w, zgubienie karty magnetycznej z drzwi (rzeczywista cena 3 UAH) - 50 dolcó w! Oceń sam, czy to normalne, czy nie! A wię c są na wszystko, tylko za grosze.
Nasza subiektywna opinia - nie polecamy, jest to hotel z maksymalnie 3 gwiazdkami.
Przedstawiciel naszego biura podró ż y Mahmoud Samir, dobry czł owiek, godnie rozwią zał nasze palą ce problemy. Chciał bym szczegó lnie zwró cić uwagę na sprzą tanie w naszym pokoju (15116) przez wszystkie dziesię ć dni. Sprzą tany w naszym pokoju cudowny zawsze przyjazny Hamdy. Pragnę zwró cić uwagę administracji hotelu na takie sprzą taczki, któ re naprawdę uprzyjemniają pobyt w Pań stwa hotelu, ponieważ każ dy klient z przyjemnoś cią przychodzi po ś niadaniu do czystego, dobrze wyczyszczonego pokoju. Oto, co o takich ludziach mó wi Pismo Ś wię te: „Niech każ dy szuka poż ytku nie dla siebie, ale dla drugiego”. (1 Koryntian 10:24). Widać , ż e Twoi pracownicy serwisu naprawdę stawiają interesy klienta ponad wł asne. Najprawdopodobniej z ż oną chę tnie wró cimy do Pań stwa hotelu.
Ponieważ moja mama nigdy nie był a za granicą , szukał am czegoś ciekawego, pię knego i z dobrymi recenzjami.
Terytorium. Bardzo ł adnie, wszystko zadbane, czyste. Podoba mi się , ż e wokó ł hotelu latają biał e czaple.
Numer. Cudownie, czysto. Był codziennie sprzą tany. Wzię liś my widok na basen. Moż esz jednak wzią ć innych.
Ż ywnoś ć . Zró ż nicowany, pyszny. Oraz mię so i owoce morza, wiele rodzajó w sał atek i nie tylko.
Personel. To są te, któ re naprawdę mnie rozczarował y. Wszyscy pracowali dobrze i szybko pomagali. Jednak w ostatnich 2 dniach mojego pobytu nie przepuś cił mnie kelner Mikhael, któ ry natarczywie zaproponował spotkanie. Argumenty, ż e jestem ż onaty i dziesią tki razy nie dział ał y zbyt dobrze.
Morze. Oczyś ć , zejdź z brzegu lub pontonu. Na pontonie są dwa wyjś cia, gdzieś poś rodku i pod jego koń cem. Duż o ryb, wszystko dobre. Pewnego dnia, kiedy był em, był a czerwona flaga.
Wię c jestem bardzo zadowolona z hotelu.
Ale ż eby tam pojechać , musisz być z mę ż em, a nie z matką . Wtedy już nikt ci nie powie sł owa.
Podobał mi się hotel, nowy i przyjemny, terytorium jest duż e i pię kne, pierwszego dnia spotkał em wspaniał ego recepcjonistę Amra Badrana, któ ry od razu zał oż ył bransoletki, wysł ał na obiad i bardzo szybko osiadł w dobrych pokojach w budynku w recepcji . Byliś my w pobliż u, ż eby coś zjeś ć , musieliś my iś ć nad morze, ale nie martwiliś my się , bo poszliś my tam wieczorem przebrać się na kolację . Od razu podkreś lam, ż e podobał mi się cał y personel w hotelu, wszyscy są uś miechnię ci i mili, tylko uś miechnij się najpierw, a dostaniesz ciepł o.
W pokoju jest czysto, wszystko jest stosunkowo nowe, drobne niedocią gnię cia nie przeszkadzał y. Nie ma komaró w i nie trzeba był o uż ywać fumigatora.
Jedzenie w hotelu jest dobre i urozmaicone, prawie wszę dzie są kolejki, ale zazwyczaj jest to szybkie. Wybó r mię s jest dobry, ryby też są codziennie, był o wystarczają co duż o owocó w, warzyw i zieleni, sł odycze też są super.
Bardzo podobał mi się bar na drugim pię trze z mię kkimi sofami i eleganckimi kelnerami. Wszystko jest bardzo przyjemne, a koktajle bardzo smaczne. Specjalne podzię kowania dla kelnera Youseifa Mohameda i kierownika baru Hany.
? ? Plaż a hotelowa zadowolona swoją wielkoś cią i dobrym nowym pontonem, rafa znakomita, ryb jest duż o, ale za bojami trzeba pł yną ć ) cudowny Alfi zadbał o bezpieczeń stwo nurkó w, dzię ki jego!
Najbardziej szykownym momentem podczas cał ych wakacji był o to, ż e Karim z centrum nurkowego od razu namó wił mnie na przejaż dż kę do Domu Delfinó w, to był a nierealna magia. Pł ywaliś my z 16 pię knymi stworzeniami, wystarczają co blisko, by dotkną ć , ale nie przeszkadzaliś my im w pł ywaniu. W ostatni dzień odpoczynku postanowił em zrobić drugą wizytę u delfinó w i tam spotkał o nas już okoł o 50 osobnikó w! Najdziksza przyjemnoś ć!!! !
Karim bardzo dzię kuję !
Instruktor nurkowania Modani był ró wnież super, uroczą i troskliwą osobą .
2 razy poszliś my na piechotę do zatoki Abu Dabab, gdzie pł ywaliś my z ż ó ł wiami, to też był o niesamowite, szliś my 6 km tam i tyle samo z powrotem. W pobliż u jest windsurfing, ale nie mieli na to czasu, moż e tylko 6 dni ((
Animacja jest doskonał a, duż o zaję ć ) witam VeVo i Veronica
Dla mnie wnioskiem o reszcie był a decyzja, ż eby na pewno tu wró cić , bo w tym hotelu na pewno się nie nudzi! Polecam!
Plusy ś wietne miejsce, duż o ró ż nych roś lin i drzew, duż a liczba ró ż nych kwitną cych kwiató w o cudownych aromatach (jeś li oczywiś cie nie obejmuje podlewania))), najlepsze budynki na 15 i 19, najgorsze dla nas jest 10, internet jest sł aby, ale posł ań có w w cał ym hotelu wystarczy, ale wszystko inne jest ciasne, ale moż na dopł acić i skorzystać z szybszego, ogrzewanie gł ó wnego basenu został o wł ą czone 16.11, wiatr w ogó le nie przeszkadzał o, moż e być mocniej niż w Sharm, ale my nie czuliś my, jednocześ nie morze był o chł odne w moim uroku, potem spokojnie wchodzę do wody.
Rafa jest dobra. Niezwykł e jest to, ż e ż ó ł wie i diugonie ż yją spokojnie w są siedztwie hotelu, ale mogliś my je zobaczyć tylko ł odzią . W odległ oś ci spaceru (szliś my okoł o godziny) zatoka ż ó ł wi Abu Dabab, jest lokalna populacja, ale jest bardzo mał a i nie przeszkadza, jedzenie jest normalne, animatorzy i zaję cia nie są denerwują ce, są duż e szachy, a stó ł do tenisa w miejscu zamknię tym od wiatru i bilarda, obsł uga uprzejma, kelnerzy dobierają do kogo jeden kawał ek, a do kogo cał y talerz, bą dź przygotowany na to, ż e bary moż na zamkną ć.30 minut wcześ niej niż wyznaczona godzina , przez cał e nasze doś wiadczenie pobytu w hotelach w Egipcie, po raz pierwszy moż emy odnotować pracę goś cinnoś ci jako 10 na 10.
Przewodnik Ahmed powiedział , ż e się przyznam i zrobię cenę.50 dolaró w za prześ cieradł o, odmó wiliś my zapł aty i zaż ą daliś my zwrotu walizki. Nikt też nie zareagował na to, ż e autobus czekał już na nas sam i ż e same dzieci. I przez trzy godziny nikt nam niczego nie pokazał , gdy byliś my w holu, ale zrobiono to dokł adnie w momencie lą dowania. Wezwali tatuaż ystę na ś wiadka z plaż y. Przewodnik zaczą ł mó wić , ż e skł amaliś my i nic nie zrobi, i powiedział sam sobie, zatruwam autobus, to twó j problem. Nie był o czasu na telefon do kierownika, to był o wykalkulowane. Dlatego przez skandal dali 50 dolaró w za brudne prześ cieradł o i zwró cili nam walizkę .
Ta sama historia był a z dziewczyną w tym samym czasie kazano jej zapł acić.100$ za brudny rę cznik (wylał a na niego kawę ), chociaż za zgubienie rę cznika pł aci się.25$. Dziewczyna poszł a do toalety, umył a się rę cznik i zwró cili go, w ostatniej chwili dali jej też walizkę . Jest to taka praktyka, prawdopodobnie w tym hotelu, aby hodować turystó w na brudne rzeczy, chociaż w XXI wieku wszystkie plamy moż na usuną ć lub, biorą c pod uwagę koszt wycieczki, uwzglę dnić . Ale… ludzie naprawdę chcieli zbić pienią dze, nieważ ne na co czekał cał y autobus, nieważ ne, ż e mamy dwoje dzieci. Przewodnik hotelu Ahmed "dzię kuję " za taką pomoc. Nie bę dę pisał o touroperatorze, mam nadzieję , ż e nie mają wszystkich takich przewodnikó w. Hotel jest dobry, ale…. Straszny personel ! ! ! Bą dź ostroż ny i przed wyjazdem sprawdź dostę pnoś ć walizki, ż yczę wszystkim dobrego wypoczynku.