Obrzydliwy, zepsuty odpoczynek i zdrowie

Pisemny: 29 październik 2021
Czas podróży: 15 — 26 październik 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
To był y nasze pierwsze wakacje z dzieckiem i najgorsze, jakie kiedykolwiek podró ż owaliś my.
Zacznę od profesjonalistó w:
1. Duż y, zadbany teren.
2. Osiedlili nas nie po 14, jak we wszystkich hotelach, ale o 11 i wymeldowali się dopiero do wyjazdu na lotnisko (15.50). Ale osiedlili się w nieprzygotowanym pokoju, jakoś go trochę posprzą tali, wydaje się , ż e go zamiecili, zmienili poś ciel i rę czniki.
3. Wszę dzie obecnoś ć podjazdó w, któ re umoż liwił y swobodne poruszanie się z dzieckiem w wó zku.
Plusy się skoń czył y, teraz są minusy:
1. Liczba. Jest odrapany, martwy. Drzwi do prysznica / toalety wcale się nie zamykał y, mogł y się otwierać z przecią giem. Sama koperta też jest sfatygowana, poplamiona, brudna, z ł uszczą cym się wybielaczem.

Obsł uga pokoju był a doskonał a, był y dni, kiedy nasz pokó j w ogó le nie był sprzą tany. Napiwki też nie pomogł y. Mieszkaliś my we tró jkę w pokoju, poł oż yli nam 2 komplety rę cznikó w, musieliś my biegać i bł agać o kolejny komplet. Woda to jeszcze wię kszy problem - prawie trzeba był o ją kupić w pokoju. Wyjaś nienie, ż e mamy mał e dziecko je odż ywkę dla niemowlą t i potrzebuje wody – nikt się nie martwił .
Na począ tku nie mogł am zrozumieć , dlaczego w drą ż ku prysznicowym uwierz mi, ż ebym nie wieszał na nim rę cznika, bo bę dzie mokry, ale po pierwszym prysznicu, kiedy upadł em na mokre kafelki, wszystko stał o się ostre. Pł ytki są bardzo ś liskie.
Poprosiliś my o ł ó ż eczko dla dziecka i byliś my przeraż eni. Przynieś li nam brudne, zniszczone coś z dziurami po bokach. Jak wyjaś nił nam personel - to jest najlepsze. Materac był o 15 centymetró w mniejszy niż dł ugoś ć ł ó ż eczka, otwó r był po prostu zatkany poduszką . Gó rna podstawa ramy z jednej strony jest ogó lnie zł amana i zwisa.
W pokojach NIE MA: szlafrokó w, kapci, czajnika, kosmetykó w. W dozowniku prysznicowym jest nakrę tka, mydł o w pł ynie i dozownik. Wszystko! Jeś li czegoś potrzebujesz, musisz udać się do obsł ugi pokoju i bł agać lub negocjować napiwek.
Klimatyzator. On pracował . Ale tylko w trybie zamraż arki i przy odgł osie startują cego samolotu tryb umiarkowanej intensywnoś ci lub snu w zasadzie nie dział ał , tak jak temperatura się nie zmieniał a, ustawiasz ją na 16 stopni lub 30 - ten sam efekt.
2. Usł uga. To jest katastrofa. W recepcji ledwo mó wią po angielsku, ż eby coś osią gną ć - trzeba nieź le postrzę pić nerwy.

3. Odż ywianie. To najgorsza czę ś ć hotelu. To, co nazywają wł oską restauracją , ja nazwał bym stoł ó wką : brudna i ś mierdzą ca. Stoł y są cią gle brudne, stó ł jest sprzą tany tak: podchodzi kelner, brudną szmatką zgarnia resztki jedzenia ze stoł u na podł ogę i wykł ada sztuć ce dla kolejnych goś ci. Pokrowce na krzesł a są brudne, poplamione jedzeniem i piciem i dziurami.
Kelnerzy jeż dż ą po hali duż ymi wó zkami, na któ rych zbierają brudne naczynia i wylewają resztki z talerzy. Cał kiem normalną praktyką jest stawianie wó zka przed stoł em z ludź mi, któ rzy jedzą i zaczynają wrzucać resztki do pojemnika. Najbardziej obrzydliwy widok.
Serwetki polegają nawet na 1 na osobę . Jeś li potrzebujesz wię cej, musisz znaleź ć kelnera i zapytać . Tobie też dadzą . Aby przynieś ć wię cej - trzeba "nakarmić " kelnera.
Nie bę dę wdawać się w szczegó ł y, ile gumowego kurczaka, suszonej woł owiny i dziwnie kwaś nej ryby. Skutkiem dwudniowego posił ku w tej stoł ó wce był o to, ż e 12 na 14 osó b z naszej firmy zachorował o na zatrucie od drugiego dnia, a niektó rzy nie wyzdrowieli nawet przed wyjazdem, a my „odpoczywaliś my” przez 12 dni. W holu inni turyś ci ró wnież skarż yli się na biegunkę , wymioty i wysoką gorą czkę .
W ogó le nie ma jedzenia dla niemowlą t. Jak ró wnież wszelkie produkty dietetyczne. Wszystkie potrawy są smaż one, pikantne lub obficie polane sosami niewiadomego pochodzenia.
Problem polega na tym, ż e po prostu nie ma alternatywy dla jedzenia. Gdyby to był o naprawdę uzdrowisko, to moż na był o zjeś ć w innej restauracji lub kupić artykuł y spoż ywcze w sklepie, wł aś nie tam - czegoś takiego nie ma.
Ciekawa obserwacja: gdy „znę cony” kelner proponuje coś z drinkó w, a ty odmawiasz, wskazuje na brzuch i smutno się uś miecha, gdy potwierdzasz, ż e tak, są problemy, zaczyna się zł oś liwie uś miechać .

4. Rozrywka. Nie ma ich tu. Wieczorem jest wyją tkowo nudny aqua aerobik i dyskoteka (piosenki grane w kó ł ko każ dego wieczoru).
Nie ma nic dla dzieci. Zupeł nie nic. Plac zabaw bardziej przypomina salę tortur Inkwizycji. Skrzypi i rozpada się , ł uszczy się farba. A na ś rodku placu zabaw - ciernisty krzew z cierniami o dł ugoś ci 10 centymetró w.
I nie, dla dzieci jest brodzik, któ ry przez pierwsze dni był lodowaty, potem wł ą czyli ogrzewanie i zrobił o się znacznie lepiej.
5. Bar na plaż y i przy basenie - wszystko jest tak obrzydliwe, jak to tylko moż liwe. Stoł y, krzesł a i fotele są brudne. I to nie kurz od wiatru, ale resztki napojó w, ś lady ketchupu, kawy itp. Po prostu nie są usuwane. Reszta jedzenia z talerzy w barze na plaż y jest po prostu wyrzucana przez kelneró w, aby ptaki zjadł y.
6. Sofy w holu są trochę czystsze niż meble w stoł ó wce i barach, ale niewiele.
7. W hotelu nie ma apteki, a najbliż sza apteka jest daleko, ponieważ jesteś na pustyni.
8. Sklepy: herbata, olejki, ubrania, torebki, maski/pł etwy, buty, obrazy, niezbę dne artykuł y (podkł adki, krem ​ ​ do opalania, ciastka, papierosy, kosmetyki pod prysznic itp. ) oraz pamią tka. Wybó r jest bardzo ubogi, sklepy są wielkoś ci naszych mał ych mufkó w, ale ceny są bardzo wysokie.
9. Morze. Zejś cie do morza jest normalne tylko 1, reszta jest poł amana i poż ł obiona, zwł aszcza stoki dla wó zka: ś liskie kostki brukowe i doł y, w któ re wypadł o koł o o ś rednicy 13 cm Wejś cie do morza to 2 3 metry szerokoś ci, przez któ re wchodzą wszyscy, wię c nie wyjdzie. Wszystko inne to skał y i martwa rafa.
Konkluzja to zepsuty urlop, podkopany przewó d pokarmowy i zmarnowane pienią dze. Nie polecam nikomu jechać do tego hotelu - dla siebie jest droż ej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał