Oszustwo, kradzież, niegościnność

Pisemny: 6 grudzień 2021
Czas podróży: 25 listopad — 4 grudzień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Od dawna odpoczywam w Egipcie, zakochał am się w tym stylu i na wiele rzeczy nie zwracam uwagi. Zdecydowanie lubię Egipt i planuję tu ponownie przyjechać . Muszę od razu powiedzieć : cena - jakoś ć odpowiada. Dla tych, któ rym zależ y na morzu i podwodnym ś wiecie – jedź cie, nie poż ał ujecie, dla tych, któ rym zależ y na jakoś ci obsł ugi i ró ż norodnoś ci gastronomicznej – na pewno Was tu nie ma. Wię kszoś ć urlopowiczó w to Wł osi, Niemcy, Polacy, Ukraiń cy. Są też Rosjanie, ale dzię ki Bogu nie był o ż adnych „markowych” zachowań .
Wię c plusy:
Morze, korale, lokalizacja, widok na morze ze wszystkich pokoi, sprzą tanie pokoi, dobrze przygotowane jedzenie, wystarczają co duż o zieleni na terenie, brak internetu (tak, to dla mnie plus), dyskretna animacja, dobra muzyka na cał ym terytorium (jestem muzyk, wię c wiem na pewno, ż e nie denerwuje to publicznoś ci o ró ż nych gustach)

Minusy:
1. Oszustwo w recepcji: od turystó w pobierane są ró ż ne ceny za wcześ niejsze zameldowanie. Pró bują mó wić o „najlepszych” pokojach z dobrym widokiem. Zgadzają się pokazać pokó j dopiero po dokonaniu pł atnoś ci: w koń cu wszystkie pokoje mają jeden widok: morze
Wydawał o się , ż e w recepcji ż al był o zawiesić bransoletki przed udekorowaniem pokoi i wpuś cić ludzi na ś niadanie, co jest praktycznym dowodem na to, ż e osobisty zysk pracownikó w znacznie obniż a ocenę doś ć dobrego hotelu. : (
2. Kradzież . Drugiego dnia odpoczynku okazał o się , ż e pod moim przezroczystym profesjonalnym szamponem do butelki wlał a się woda zabarwiona na niebiesko. Najwyraź niej mieli nadzieję , ż e wszyscy ludzie umyją sobie wł osy tą mydlaną substancją , któ rą wlewają do plastikowych ś ciennych dozownikó w, a ja nie zauważ ę . Ok, skoro jest taka bieda na szampony, nastę pnym razem przyniosę szampon dla dzieci „Qua-kwak” na prezenty.

3. Gł ó wna restauracja. Po raz pierwszy spotkał em się z tak wyraź ną i wymowną demonstracją preferencji dla arabskich i lokalnych turystó w: kelnerzy zajmują dla nich poł owę stolikó w przed otwarciem restauracji, a goś cie z innych krajó w po prostu nie mają gdzie usią ś ć ! Dalej są stoliki dla goś ci, któ rzy dają napiwek kelnerom. Każ dy kelner ma za sobą stał e stoliki i zwraca uwagę w zależ noś ci od wielkoś ci napiwku. Chcę zaapelować do administracji tego hotelu i innych egipskich kurortó w: preferowanie wł asnego nie jest zł e. Ale najwię cej skarg i najmniej pienię dzy otrzymujesz ró wnież z wł asnych. A zagraniczni turyś ci przynoszą ci gł ó wny dochó d! Lockdown to potwierdził . Nie zapomnij o tym i przypomnij swoim pracownikom!
4. Napoje w barach. Zaró wno alkoholowe, jak i bezalkoholowe są mocno rozcień czone. Chociaż moż e to być najlepsze dla wielu wczasowiczó w.
5. I ekstremalna, „gruba” poraż ka, któ ra pozostawił a niezatarte wraż enie: w dniu wyjazdu nie wolno nam był o zjeś ć obiadu! Chcieli 13 dolaró w za osobę ! Wyjeż dż ał a duż a grupa turystó w, transfer na lotnisko był o 14.25, był y rodziny z dzieć mi. Wię c w recepcji powiedzieli, ż e wyjeż dż ają cy nie mają prawa poruszać się po hotelu. Poszli też do restauracji, ż eby sprawdzić , czy nikt z grupy przypadkiem nie usiadł przy stole. Szkoda, biorą c pod uwagę i tak sł abe menu i warunkową ró ż norodnoś ć ! Oczywiś cie po takiej „goś cinnoś ci” nikt nie zamierzał pł acić za obiad.
Drogi zarzą d hotelu! Wyrzucasz resztki jedzenia! Czy to naprawdę takie trudne, aby dać ludziom obiad przed dł ugim lotem i jednocześ nie zdobyć dobrą ocenę ?
Wszystko w Twoim hotelu był oby super, gdyby nie takie podejś cie do goś ci!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał