Zwykły hotel?

Pisemny: 13 styczeń 2012
Czas podróży: 30 grudzień 2011 — 10 styczeń 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Witam wszystkich, mieszkaliś my w tym hotelu od 30 do 10 stycznia.
Ogó lne wraż enie hotelu: zwykł y, nie nowy hotel z mocno zawyż oną ceną . Za 12 dni zapł aciliś my 126000 (w tym obiad sylwestrowy), ale tak naprawdę hotel moim zdaniem powinien kosztować.75-80.000 nie wię cej (i to w gorą cych randkach) . W Marsa Alam po raz szó sty, wcześ niej w Lamai, Chabib's Calimera (dwukrotnie), Crown Plaza Sahara, Resta Grand. Umieś cił bym ten hotel na ostatnim miejscu, nawet gdyby był park wodny.
Pokoje w hotelu są bardzo uż ywane i jest to odczuwalne we wszystkim, nawet mycie pod prysznicem był o czasem problemem, zdarzał o się , ż e albo nie był o ciś nienia w ogó le, albo był o ciś nienie, ale nie był o zimnej wody i tylko czysta wrzą ca woda był a nadchodzą cy. Wezwali hydraulikó w, zapukali, przekrę cili, powiedzieli, ż e wszystko OK i wyszli, jak rozumiesz nie był o ż adnych zmian. Klimatyzacja dział ał a też na liczbach parzystych, nie dział ał a na nieparzystych.

Jedzenie jest skromne, ryba sł abo ugotowana, mię so lepsze, grill cieszył każ dą kolację na ulicy, pierwszy hotel, w któ rym w ogó le nie był o arbuzó w i melonó w (o truskawkach w ogó le milczę ), nie był o też pakowanych sokó w, w ogó le oklepane zdanie „nie bę dziesz gł odny” Bardzo nie na miejscu, wydajesz się być peł ny, ale nie ma smacznych potraw.
Obsł uga i obsł uga: dobra obsł uga, prawie wszyscy kelnerzy są uprzejmi, szybcy, dyskretni, zwł aszcza jeś li zachę ca się ich napiwkiem, sprzą tacz dobrze sprzą tał , robił wszelkiego rodzaju figury, bardzo powolni pracownicy w recepcji: wezwać hydraulika, trzeba był o zadzwonić raz i przyjś ć dwa razy recepcja, w efekcie po 2.5h pojawił się hydraulik, dlatego nie doszli na obiad. Co zaskakują ce, w hotelu nie ma obsł ugi pokoju. Oznacza to, ż e nie moż na niczego zamó wić w pokoju, nawet za pienią dze.
Teren hotelu: duż y, zielony, znacznie lepszy niż na zdję ciu. Park wodny jest idealny dla dzieci i dorosł ych, wiele basenó w jest podgrzewanych. Pogoda był a oczywiś cie zimniejsza niż w poprzednich zimach, ale i tak zadowolona.
Jak rozumiem, wł aś ciciel hotelu niedawno się zmienił i zamiast jakoś ulepszać i modernizować hotel zgodnie z ż ą danym czasem i ceną hotelu, po prostu stara się wycisną ć wię cej pienię dzy z dawnej ś wietnoś ci hotelu Ponieważ przeczytał em recenzje z lat 2008-2010 i odwiedził em ten hotel, mam wraż enie, ż e opinie o innym hotelu.
Ogó lnie myś l za siebie, zdecyduj sam. Ale nie doradzę znajomym, na pewno nie pojadę drugi raz nawet w niskiej cenie.

Specjalne „dzię kuję ” dla touroperatora „Coral Travel”. Kupiliś my ten hotel z wylotem i przylotem przez lotnisko Marsa Alam (waż ne, ż e chorował em w autobusach), w efekcie tydzień przed wyjazdem zmienił y się go na lotnisko w Hurghadzie. Jednak jak rozumiesz przebukować lub odebrać pienią dze jest to moż liwe w 14 dni roboczych i odpowiednio byliś my w locie. (Wielu oszukanych turystó w takich jak my latał o samolotem i zauważ ają wielu z mał ymi dzieć mi) i to jest 3-3.5 godziny autobusem, wyjazd i przyjazd był y takie, ż e straciliś my dokł adnie 2 dni opł acone. Pł acono od 30 do 10, przyjechaliś my do hotelu o 1.30 31 grudnia i wyszliś my z hotelu o godz. 2.00 10 stycznia. Kiedyś przechodziliś my przez „koral” i jesteś my naszymi krewnymi, ale po tym zdarzeniu nie bę dziemy już przechodzić przez tę agencję , a takż e każ dy, kto nie chce tak nieprzyjemnych niespodzianek, powinien wybrać innego touroperatora. Przy okazji przewodnik przedstawiciel Koral (Odeon) nie mó wi prawie nic o hotelu wiedział , my przynajmniej oś wieciliś my go na ile i gdzie to dział a, bazują c tylko na opiniach w necie. Wię c „Coral” naprawdę zawió dł wielu ludzi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał