Rzeczywistość absolutnie nie odpowiada opiniom

Pisemny: 10 styczeń 2025
Czas podróży: 17 — 20 listopad 2024
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Witajcie, drodzy przyjaciele, ludzie o podobnych poglą dach i podró ż nicy!
Chcę podzielić się wraż eniami z moich 34. wakacji w Egipcie. Pierwszy raz nocował em w Marsa Alam w hotelu „Beach Safari Nubian Resort 4*” w systemie „all inclusive”. Wybrał a hotel kierują c się opiniami i po raz pierwszy zetknę ł a się z faktem, ż e rzeczywistoś ć nie odpowiadał a opiniom. Po 3 dniach zmienił em hotel i był a to absolutnie sł uszna decyzja.
Do hotelu dotarł em po poł udniu. Zostaliś my przywitani bardzo uprzejmie w recepcji, natychmiast się zameldowaliś my. Pokó j na drugim pię trze, boczny widok na morze. Pokó j jest duż y, przytulny i bardzo pię kny, w stylu nubijskim. Ale prawie wszystko nie dział ał o jak należ y: drzwi na balkon nie domykał y się dobrze, suszarka ledwo trzymał a się na jednym szpilce, sejf się nie otwierał , lodó wka nie zamarzał a, drzwi wejś ciowe do pokoju otwierał y się bardzo mocno, prysznic nie dział ał dobrze i prawie nie był o ciepł ej wody. Ł atwiej był o zmienić numer niż prosić o naprawę wszystkiego. Dostał em inny pokó j, w któ rym też wszystko nie dział ał o.

Ale tutaj chociaż pod prysznicem był o mydł o i ciepł a woda pojawił a się po 5 minutach oczekiwania. Postanowił a zostać w tym pokoju. Drugiego dnia zamek się zepsuł i nie mogł em wejś ć do pokoju. Pracownicy hotelu musieli cał kowicie zdemontować zamek, ale do pokoju dostali się jedynie przez pobliski balkon. Czekał em okoł o 1 godziny. Nigdy nie udał o mi się otworzyć sejfu, przez to mó j srebrny ł ań cuszek gdzieś się zgubił .
Teren hotelu jest malutki, nie ma gdzie chodzić . Styl budynkó w jest orientalny, w biał o-niebieskich kolorach, nubijski, bardzo pię kny. Ale prawie nie ma roś lin. Pierwszy raz widzę takie ł yse i suche rabaty kwiatowe. Bardzo smutny widok. W pobliż u budynkó w porozrzucanych jest mnó stwo gruzu budowlanego. Jest basen i bar przy basenie, ale bar nie dział ał , chociaż był w peł ni wyposaż ony.
Jedzenie: wybó r dań jest bardzo mał y, ale są one przygotowywane normalnie. Hotel zdecydowanie nie jest odpowiedni dla smakoszy, ale gł odny nie bę dzie. Jest mał y wybó r warzyw i owocó w.
Nie wiem, ską d wzię ł y się opinie o „fine dining”, ale na pewno nie jest to prawdą .
Jeden bar all inclusive. Wybó r też niewielki. Wzią ł em tylko czerwone wino, smakował o normalnie. Był em zadowolony z dostę pnoś ci kawy.
Morze. Jak wiadomo, bez wizyty w hotelu bardzo trudno jest ocenić , jak wyglą da tam podwodny ś wiat, opinie są bardzo subiektywne. To wł aś nie ze wzglę du na morze ten hotel jest absolutnie nieodpowiedni dla osó b takich jak ja. Nurkowanie z rurką to mó j priorytet numer jeden na wakacjach w Egipcie, jestem bardzo doś wiadczonym pł ywakiem. W recenzjach piszą o bogatym podwodnym ś wiecie w pobliż u hotelu i o doskonał ym snorkelingu. Moja pierwsza ką piel z molo w tym hotelu okazał a się ostatnią . Co wię cej, po raz pierwszy w ż yciu prawie się utopił em, chociaż jestem bardzo dobrym pł ywakiem.
Pierwszego dnia pobytu w hotelu przyszedł em na plaż ę , wzią ł em rę cznik od ratownika i zapytał em, czy umiem pł ywać , bo na morzu są fale. Powiedział , ż e moż e.

Duż o pł ywał em w Morzu Czerwonym i z falami, jeś li nie ma prą du, to nie jest straszne. Zał oż ył em maskę , zszedł em z pontonu i popł yną ł em na poł udnie wzdł uż rafy. Rafa jest szara, podwodny ś wiat niezbyt ciekawy, w Marsa Alam są duż o lepsze miejsca do snorkelingu. Kiedy wró cił em na ponton, wiatr stał się silniejszy, a fale jeszcze wię ksze. Z cał ych sił pł yną ł em pod silny prą d, któ ry okazał się silniejszy. Został em podniesiony i zaczę to mnie wynosić na otwarte morze, zdją ł em maskę i zaczą ł em krzyczeć , ale ratownika nie był o ani na pontonie, ani nigdzie w pobliż u, chociaż wiedział , ż e ma osobę pł ywają cą w morzu. W myś lach poż egnał em się już z ż yciem, ale starał em się nie wpadać w panikę , ż eby nie zebrać wody z pł uc. Ogromna fala z cał ą sił ą rzucił a mnie na koralową pokrywę . Na szczę ś cie pokrywa był a martwa i niezbyt ostra, a ja tylko lekko skaleczył am się w palec u nogi. Bardzo waż ne jest w takiej sytuacji szybkie wyjś cie z wody, aby zapach krwi nie miał czasu zwabić drapież nikó w.
Przez cał e 3 dni mojego pobytu w hotelu wiał bardzo silny wiatr, nie był o wygodnie leż eć na plaż y, a morze był o bardzo wzburzone, nie ryzykował am już pł ywania. Ktoś powie, ż e wszystko zależ y od pogody, ale moje doś wiadczenie pokazuje, jak waż na jest lokalizacja, w Marsa Alam są hotele, w któ rych plaż e są dobrze wyposaż one w barierki od wiatru, a wejś cie do morza to zatoka, w któ rej moż na pł ywać przez cał y rok, niezależ nie od pory roku.
Obsł uga to bardzo sł aby punkt hotelu. Ratownika czę sto nie ma na miejscu, wię c na rę cznik trzeba dł ugo czekać . W barze obsł uga bardzo niechę tna i z takim wyrazem twarzy, ż e nie chce się wię cej podchodzić . Ponownie, barmani są czę sto nieobecni w miejscu pracy.
Animacja w hotelu zaskoczona. Zespó ł animatoró w jest obecny, ale prawie nic nie robi. Wieczorem gł ó wny animator po prostu siada przy stole obok goś ci i po prostu z nimi rozmawia lub pokazuje sztuczki karciane.
Kiedy raz zobaczył em pokaz fakiró w w wykonaniu zespoł u animatoró w, poziom był doś ć sł aby w poró wnaniu z pokazami, któ re widział em wcześ niej. Ale jeś li potrzebujesz taksó wki, animatorzy ją dla Ciebie zorganizują , to ich sprawa.

Podsumowują c: hotel ma bardzo kiepską lokalizację do snorkelingu, mał ą , ł ysą i suchą okolicę , wiele problemó w ze sprzę tem i hydrauliką w pokojach, przecię tne jedzenie i niemił a obsł uga. Hotel jest bardzo smutny i nie ma absolutnie nic do roboty. Jedyny plus to bardzo dobry projekt budynkó w i pomieszczeń . Ale cena za to jest bardzo wysoka i wcale nie odpowiada jakoś ci wypoczynku. Nawet nie wiem, jakiej kategorii turystó w moż na go polecić . Był am w Marsa Alam nawet w hotelu 3* i podobał o mi się duż o bardziej, a cena był a niż sza.
Szczegó lnie nieprzyjemny był fakt, ż e kierownictwo hotelu prawdopodobnie zleca recenzjom sztuczne podnoszenie oceny hotelu, zamiast inwestować w terytorium i obsł ugę . Nigdy nie spotkał em się z tak jawnym kł amstwem. Ten hotel jest jednym z najgorszych w Marsa Alam, jest wiele hoteli z pię knymi zatokami, lepszą obsł ugą , bardziej urozmaiconą kuchnią , bardziej zieloną i wię kszą powierzchnią , któ ra kosztuje mniej. Zmienił em hotel bez dopł aty na hotel 5* i ani razu tego nie ż ał ował em.
Mił ego wypoczynku! Jeż eli masz pytania napisz, na pewno odpowiem!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар