To nie jest 5 * i nie Spa?

Pisemny: 31 sierpień 2015
Czas podróży: 6 — 16 sierpień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Plusy:

1. Nie ma mał ych dzieci
2. Dobre pokoje pod wzglę dem wyposaż enia
3. Pię kny widok z basenó w?
4. Jak na Hurghadę bardzo dobra rafa.

Minusy:

1. Wejś cie do morza wzdł uż rafy. Moż esz poł amać nogi. 10 min spacerkiem do pontonu.
2. Lista restauracji i baró w na 4 arkuszach, ale prawie niemoż liwe jest ustalenie ich godzin pracy, bardzo rozdarty reż im (niektó re na 2 godziny iz przerwami). Swoją drogą nigdzie nie ma zegara (bo Spa : )! W jednym z baró w przy basenie w ogó le nie ma parasoli (+42 C jest wygodne: )
3. Odż ywianie. Wszystko jest gotowane na grillu. Wysuszony i strasznie przypieczony. Problemem są też owoce.

4. Alkohol. Ciepł e piwo to norma. Bar przy gł ó wnym basenie (i nie tylko) jest pł atny. Dzię ki temu zawsze jest pusty (ceny są takie same jak w Radisson Soczi). Konkluzja: darmowe, czę sto ciepł e piwo przy basenach do 17-00. Wieczorem alkohol w barze Vanilla. (Nie poznasz reszty zakamarkó w zwanych barami i bufetami)
5. Pył jest wszę dzie na korytarzach i na drewnianej rzezi (a jest ich wiele). Wiele z nich ma zatkane zlewy.
W niektó rych miejscach w oknach korytarza nie ma szyb. Trochę zieleni na terenie.
6. Zwią zek z goś ć mi (myś lę , ż e Tatiana) nie dział a. Nie odpowiada nawet na e-maile.
7. Room service NIE DZIAŁ A! (nie mó gł nawet wysadzić z pł atnym obiadem!!! )
8. Na pó ł godziny przed zamknię ciem nie moż na ich wpuś cić do restauracji (zatoczka sprawdzona). Przez 15 minut bę dą proszeni o pospieszenie się z przeż uwaniem jedzenia, ponieważ są zamykane.
9. Baseny wymagają remontu generalnego. Miejscami odpadał y pł ytki. Przecią ł em nogę (niewiele).
10. Ogó lne poczucie opuszczenia. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał