nie polecam

Pisemny: 3 październik 2021
Czas podróży: 25 wrzesień — 2 październik 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Pierwsze wraż enie był o takie, ż e znaleź liś my nasz hotel w Egipcie. Pię kne tereny, przyjazny personel, dobre jedzenie wedł ug egipskich standardó w. Nie ma nachalnych sprzedawcó w i masaż ystó w. Dobre gospodarowanie. I cał kiem pię kna rafa. Cecha hotelu Napoje (soki) moż na wzią ć tylko na ś niadanie. Na obiad i kolację kelnerzy przynoszą napoje bezalkoholowe (cola, soki). Nie moż esz sam podnieś ć szklanki i dostać coli. Zamawiasz drinka u kelnera i czekasz. Czekaj i zamawiaj raz za razem. Ale nie dostaniesz coli. Zazwyczaj pod koniec kolacji przynoszono napó j bezalkoholowy. Raz go przynieś li, kiedy już poszedł em po colę do pobliskiego baru. Ale barman nie mó gł nalać coli i odesł ać , ż eby poczekał w restauracji. I poszedł em na colę w innym barze. Potem zaczą ł em nosić ze sobą napoje z minibaru na kolację . Pewnego dnia poprosiliś my o przyniesienie kieliszka wina, któ ry przywieź liś my ze sobą . Za każ dym razem kelnerzy mó wili OK i wychodzili. . . na dobre. W restauracji przy plaż y (dział a po wcześ niejszym umó wieniu) przynieś li mi drugą szklankę soku po trzecim zamó wieniu, kiedy obiad już się skoń czył .
Napoje serwowane są na plaż y. Za pierwszym razem, gdy nasze zamó wienie nie dotarł o, poszedł em do baru i sam chciał em je odebrać . Barman koł ysze do mnie, ż ebym wró cił , a oni mi to przyniosą . Ale jak moż na się domyś lić , nic nam nie przynieś li. Zaczą ł em domagać się drinkó w od barmana i nie wyszedł em, dopó ki mi ich nie nalali. Ostatniego dnia barman po prostu odmó wił nalewania soku. Pytał em go trzy razy. Na koniec powiedział , ż e nie ma soku. Chociaż sok był w lodó wce.
Wakacje zrujnowane. Przyszedł em odpoczą ć , a nie ż ą dać od personelu hotelu napojó w, za któ re zapł acił em. Byliś my w innych hotelach w Jazz Makadi i nie mieliś my problemu z napojami. To był a trzecia wizyta w tej sieci hoteli. Nie pojadę ponownie do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał