odpocznij w chlewie z gryzącymi mrówkami

Pisemny: 3 październik 2014
Czas podróży: 18 — 31 sierpień 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Ludzie nigdy nie przechodzą przez „Anex tour”, a zwł aszcza do hotelu „Harmony Makadi Bay”.
Po przyjeź dzie do Kijowa napisaliś my z mę ż em skargę ze zdję ciami.
Tekst reklamacji:
„Nie jesteś my zadowoleni z warunkó w i usł ug hotelu Harmony Makadi Bay i przedstawiciela firmy Anex Tour, a takż e dostawcó w programó w wycieczek Anex Tour.
1. Hotel „Harmony Makadi Bay” nie odpowiada deklarowanym 4+****.

1.1. Wszę dzie bowiem napoje wlewano do jednorazowych PLASTIKOWYCH kubkó w na zimne pł yny (gorą ce cappuccino, herbata, kawa też nalewana). Ale potem nie wyrzucono ich, tylko umyto w hali i wystawiono po raz drugi. Cią gle ś mierdział o mydł em lub piwem, ale kiedy przyszli i wszyscy byli albo w herbacie z hibiskusa, albo w czerwonym winie. Na moją uwagę o niehigienicznych warunkach, znieważ yli mnie i natychmiast zaczę li NIE ROZUMIEĆ JĘ ZYKA ROSYJSKIEGO.
1.2. Pokó j numer 1433 był szalenie brudny (zdję cia w zał ą czeniu).
W ł azience jest duż o kurzu, mró wki, któ re ugryzł y mojego mę ż a i mnie. Rę czniki zmieniano tylko 2 razy w cią gu 11 dni. Dokł adnie taka sama sytuacja z poś cielą . Meble w pokoju jak i remonty był y w opł akanym stanie. Szuflady albo w ogó le się nie otworzył y, albo wypadł y z komody. Szuflady na bieliznę w szafie był y w fatalnym stanie (kurz, brud), wię c bieliznę trzeba był o przechowywać w walizce.
1.3. W pokoju nr 1433 rzadko dostarczano wodę pitną , a herbaty i kawy w ogó le nie zgł aszano od dnia przybycia. Nie był o szlafrokó w, maszynek do golenia, szczoteczek do zę bó w. W rezultacie poszliś my na przyję cie i znowu nie powiedziano nam nic konkretnego. A potem też byli niegrzeczni i, jak zawsze, rosyjska mowa nagle zniknę ł a.
1.4. Teren hotelu nie jest zadbany, wszę dzie są sterty ś mieci. Ś mieci unoszą się w basenach. Arabowie (ró wnież mieszkań cy hotelu) wypł ukali szmaty i nawet nie skomentowali. Od wody w basenie dostał am alergii na twarz.
1.5.
Naczynia w restauracji nie był y dobrze umyte. Spę dziliś my 5 minut. Tylko wybó r czystszego talerza, ł yż ki itp.
1.6. Tylko w tym hotelu nie ma warunkó w do ką pieli w morzu. Do pł ywania trzeba przejś ć okoł o 600m (zdję cie w zał ą czeniu). Niesamowicie niewygodne i zakł ó ca normalny odpoczynek.

1.7. Po wycieczce do Kairu (godzina przyjazdu 22:55) postaraliś my się zamó wić suchą . Zjedliś my posił ek na wycieczkę do Luksoru (VIP) (godzina wyjazdu 05:20), ale powiedziano nam, ż e nie ma kucharza, nikogo. Zapytaliś my: „Co powinniś my zrobić ? ”. W koń cu odpowiedź brzmiał a: „Nie wiem. Twó j interes. ”. Mó j mą ż i ja poszliś my do jadalni i sami wzię liś my buł ki i wodę . A za 1 dolar kelner przynió sł nam kieł baski i ser. Chociaż kucharze byli w kuchni i mogli jakoś pomó c.
2. Przedstawiciele „Anex tour” w Egipcie, w szczegó lnoś ci Emet i Irina (goś cinnie), otrzymali 4 skargi i potwierdzili, ż e je wysł ali iw cią gu 48 godzin otrzymamy pisemną odpowiedź . Ale nasz touroperator w ogó le nie sł yszał ż adnych skarg.
Ró wnież w rozmowie telefonicznej Irina był a niegrzeczna na moje pytanie o odpowiedź na skargę . Proszę o sprawdzenie kompetencji tej osoby.
3. Wycieczki
3.1. Wycieczka do Kairu od 23.08. 2014.00:45. Przewodnik Emet przekonał nas, ż e za 95 dolaró w od osoby. absolutnie wszystko jest w cenie. W efekcie zaż ą dano od nas 5 dolaró w od osoby za spacer po Nilu. A kiedy poskarż yliś my się Emetowi, powiedział , ż e nie jest to uwzglę dnione. Oznacza to, ż e jest to oszustwo lub oszustwo konsumenckie (w zał ą czeniu znajduje się zestawienie).
3.2. Wycieczka do Luxor VIP od 24.08. 2014.05:20). Opró cz zwiedzania, wycieczka obejmował a spacer wzdł uż Nilu i wizytę w grobowcu Tutanchamona. Kiedy my po obiedzie na liniowcu zaczę liś my oddalać się od rzeki. Neil, już zorientowaliś my się , ż e nie bę dzie spaceru. Opowiedzieliś my przewodnikowi, na co nam odpowiedział : „Pó ź niej wię c – spieszymy się ”. Wyraziliś my to naszemu przewodnikowi hotelowemu Emetowi, któ ry nam nie uwierzył , ale cał kowicie odmó wił zadzwonienia do przewodnika.

Nastę pnie, po przybyciu do grobó w faraonó w, nasz przewodnik ogł osił : „Kto chce wejś ć do grobu – wejś cie to 100 L. E. ” I znowu nasza uwaga został a zignorowana. Przyjechaliś my z wycieczki - zadzwonili do Emeta. Ku naszemu niezadowoleniu usł yszeli odpowiedź : „W programie wycieczki jest bł ą d i nic z tego nie powinno być ”. Jak moż e być bł ą d w dokumencie! To nie jest usł uga! Ta osoba rujnuje wizerunek Twojej firmy.
3.3. Wycieczka „Nurkowanie” z. 27.08. 2014.07:40. Przekonał nas przewodnik hotelowy, ż e bę dzie zaró wno fotografia, jak i wideo. Ale w rzeczywistoś ci był o tylko krę cenie filmó w i za kolosalną cenę - 35 USD. Na moje proś by, aby po prostu przycią ć.1 klatkę w programie (absolutnie dowolny, nawet ekspresowy program) był o duż o zł oś ci i „jeś li nie masz pienię dzy, to ich nie bierz”. Chociaż przed nurkowaniem byliś my przekonani, ż e wszystko tam jest. To nie jest profesjonalne. Znowu oszustwo konsumenckie. Po przybyciu do hotelu nasz przewodnik Emet ponownie zaczą ł wypowiadać odwrotne zwroty. I ż e nic nie powiedział , a jeś li to zrobił , to nie był o to dokł adne. Powstaje pytanie: „Kto zatem wierzyć ! ”.
3
. 4. Wycieczka „Sahara Quadro” 28.08. 2014.12:35. Znowu ta sama sytuacja. Nie jeź dzili konno ani na osł ach. W ten sposó b przewodnik zrobił sobie „DODATKOWE ZARABIANIE”. Teleskopy ró wnież był y niesprawne. A raczej nawet nie skonfigurowane. Napisał a skargę , w któ rej wskazał a propozycję zakupu instrukcji obsł ugi teleskopó w.


Na co nam powiedziano, ż e to nasza subiektywna opinia. A jak organizator wycieczek Moskalenko Svetlana z Ginservice na stacji metra Teatralnaja „wssał ” nam ten bilet, ż e powinniś my go usł yszeć . Wszystko jest odwrotnie... wszystko....Przynajmniej jest to oszustwo konsumenckie. A teraz oczywiś cie nic nie powiedział a i wcią ż oś miela się nam wspó ł czuć . Teraz odpoczniemy tylko podczas „Tez-tour”. Najpierw oszczę dź nerwy, nie kupują c od nich biletó w. Teraz zł oż yliś my pozew i czekamy na pierwszą rozprawę . Co jeszcze mogę powiedzieć . . nagrywaj wszystko i ró b zdję cia. A jeś li nie masz tyle szczę ś cia co my, znajdź ś wiadkó w.
Mamy ich!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał