Świetny pobyt w złym hotelu.

Pisemny: 8 styczeń 2012
Czas podróży: 20 — 30 grudzień 2011
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Dogodna lokalizacja hotelu, zalew. To wszystkie plusy. Wszystko inne jest do bani. Ogromny hotel z mał ą restauracją . W restauracji zawsze jest kolejka, naczyń jest za mał o, stoł y nie mają czasu na sprzą tanie. Jedzenie jest obrzydliwe. Zawsze to samo. Mię so (z wyją tkiem kurczaka) był o raz w tygodniu. W kolejce po mię so jest 10-15 osó b. Mię so poł oż yć na jednej ł yż ce. Aby zdobyć kolejną ł yż kę , musisz stać w kolejce. Prosisz, aby wł oż yć wię cej, wkł adają mniej i gorzej. Lepiej milczeć . Do restauracji trafiają mię dzy innymi agenci reklamowi. To prawdziwy bał agan. Hotel zdecydowanie nie jest pię ciogwiazdkowy. Zniszczone meble. Drzwi do pokoju wykonane są ze sklejki - wszystko sł ychać , nawet jeś li ktoś kicha na korytarzu. Jednym sł owem to kompletna bzdura.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał